Mijn lijst met blogs

maandag 27 augustus 2018

Jarig

Een paar weken geleden was ze jarig. Mijn jongste nichtje. 15 is ze geworden zoals jullie zien.
Aan mijn kant heb ik 23 neven en nichten, zij is de jongste. Bij elk heb je wel iets bijzonders wat je niet vergeet. Bij haar dus ook.
Toen ik haar voor het eerst in mijn armen had werd ik zelf nogal met mijn eigen geconfronteerd.
Als (oude) tante kon ik haar namelijk niet meer scherp zien op mijn arm. Het lukte niet meer om het scherp te krijgen.
Een brilletjes tijdperk brak aan. Ook niet erg, dat went snel en nu pak ik morgens als eerste mijn bril van het nachtkastje. Toch vergeet je zoiets niet.
Nu is ze een mooie jonge dame die met haar lange benen goed kan hardlopen. Ze gaat haar zussen achterna.
Voor haar dus een kaart. De stempel die ik ooit eens won, heb ik daarvoor gebruikt.
Kleuren is nog steeds niet mijn ding.
Wel merk ik dat ik met aquarel potloden en met water en een kwastje mij het beste afgaat. En dan vooral niet teveel water gebruiken...
Het papier is van een blokje uit een oude IDEE & Post. Effen papier zijn restjes. Geel gebruikt om alles wat af te laten steken.
De sketch is van Cheerfull sketches.
Kleuren met potloden: alles mag
Nu opruimen en plat, morgen weer een dag. Dag!
Groet, Nelleke 

11 opmerkingen:

Margo zei

Wat een superleuke kaart voor je jongste nichtje en wat een leuk verhaal erbij ! Ik vind het erg leuk hoor zo met aquarel ! Dat lukt mij dan weer helemaal niet.
Groetjes
Margo

Nicolette zei

Hele leuke kaart voor je nichtje. Kleuren is ook niet helemaal mijn ding.
Groetjes Nicolette

Joanne kramer zei

Wat een leuke kaart! Het is kleuren is je prima afgegaan. groetjes Joanne

Marja zei

Leuke kaart heb je voor je nichtje gemaakt.
Fijn dat je meedoet bij kleuren met potloden.
Groetjes Marja DT.

Marfien zei

leuk stempel voor een meidenkaart, heb wel kleindochters in die leeftijd maar ja ik ben de oudste . . .

Marjan zei

Echt een meidenkaart, super gedaan Nelleke. Kleuren is vooral een kwestie van vaak doen en als je echt graag kleurt, dan is een cursusje online ook niet verkeerd. Maar dit is zo al prima gedaan!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gave kaart voor een jonge meid Nelleke. Superleuk gedaan en ik vind het afdrukje mooi ingekleurd hoor.
Lieve groetjes Miranda

Hermien zei

Cool kaartje voor een jongedame Nelleke.

Groetjes Hermien

Bernadet zei

Superleuke kaart heb je voor haar gemaakt Nelleke!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

Ditta zei

Prachtige kaart! Leuk dat je meedoet met de challenge van Cheerful Sketches.
Groetjes Ditta

Joukje zei

Een prachtig kaartje!
Leuk dat je meedoet aan onze Challenge bij Kleuren met Potloden.
groetjes Joukje