Mijn lijst met blogs

donderdag 28 februari 2019

Doosjes geluk

Het opruimen bij mijn ouders slaat ook wel wat op mij over. Zo lagen deze kaartjes klaar om nu maar eens af te maken. Je weet wel uit zo'n doosje met onafgemaakte kaarten. Eigenlijk waren ze al zo goed als klaar maar ik vond ze nog wat kaal. Daarom nog maar wat glittertjes opgeplakt. 
Niet mijn mooiste kaartjes vind ik, en ik moet nog maar eens serieus nadenken wat ik met die andere kaarten met dat papier ga doen. Er zullen vast nog wel wat ideetjes binnen komen.
Nog even alle 4 in 1 foto. Ze zijn dus allemaal verschillend. 
Nu hopelijk weer tijd ook voor gewone kaartjes. Ik zag dat ik wel heel veel kerstkaartjes maakte en minder gewone kaarten. Daar ook weer zin in.
Challenges: 
52 weeks to Christmas:wekelijkse kaart
Tot een volgende kaart.
Groeten, Nelleke 


14 opmerkingen:

Marijke zei

Zijn toch leuke kaartjes allemaal! Niks mis mee hoor! Zo heb je al snel een flink aantal kerstkaarten. Dat heb ik ook wel hoor dat ik dan weer eens even wat anders wil maken dan kerstkaarten. Gewoon doen. Wel fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

GerJanne zei

Oh ja, daar heb ik er ook nog een paar van! Ze zijn leuk. Je hebt ze los gehaald en enkel op een andere kaart gestikt zo te zien. Goed idee!
Op marktplaats heb ik stansen te koop te staan. Kijk even of er wat voor je bij is....

Daphne zei

Wat een mooie kaart!!
Rustig, maar toch helemaal kerst en helemaal af.
Ik hk uh daar wel van.....alhoewel ik ook wel voor drukke kaarten val.
Soms zit je in een bepaalde flow.....dan maak je ineens allemaal dezelfde soort kaarten.

Daphne zei

Ik hou daar wel van, moet het zijn.

Jantine zei

Dit zijn toch heel leuke kaartjes, Nelleke. En lekker dat ze nu af zijn, dat geeft ook een opgeruimd gevoel.
Ik maak momenteel ook vrijwel alleen maar kerstkaarten.
Groetjes
Jantine

bolletjelucky.blogspot.com zei

Lekker toch dat je een beetje in een "opruimflow" zit, kun je zelf ook weer iets wegstrepen hihi. Leuke rustige kerstkaarten en dat stikrandje geeft er net wat extra's aan vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Enny zei

Het zijn toch mooie kaarten hoor, je hebt ook wel eens "eenvoudige" kaarten nodig en je aantal voor december is weer gestegen ! :) Groetjes, Enny

Gina zei

Leuke kaartenreeks Nelleke ! Groetjes, Gina

Ellen zei

Mooie serie hoor Nelleke...zien er toch prachtig uit!
Ik heb er gelukkig nog veel over van afgelopen kerst doordat het even anders liep allemaal!
Groetjes Ellen

Laurespage zei

Een mooie serie ! Zo heb je al een voorraadje voor komende kerst en kan je nu wat anders gaan maken.

Marfien zei

Je bent niet de enige met opruim en weggooi stress :-)
komt vast door de voorjaarskriebels. Deze serie kan vast in de kerst/nieuwjaarsdoos

Dora zei

Zijn toch leuk, hoor? Mooie kerstkaarten.

!neke zei

Ik vind ze helemaal ok !
Zo groeit de voorraad !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Granmargaret zei

Lovely work. Thank you for joining Crafty Hazelnut's Christmas challenge. Hope to see you again next time.