Mijn lijst met blogs

donderdag 7 februari 2019

Home for the holidays

Deze label heb ik gemaakt met de mal van Studio light. De onderkant heb ik afgesneden en de hoeken rond gemaakt. Daarna de mal weer opnieuw op het papier gelegd en half afgesneden en de hoeken weer afgerond. Met een slag kleinere mal het designpapier gestanst. En toen liep ik vast. Ik had enkele labels gestanst, veel te druk. Een hert gestempeld, hij viel in het niet. Alles viel een beetje weg. Dus ik moest minderen. Daar lijk ik ook wel wat op dacht ik hihi, als het ergens erg druk wordt heb ik de neiging mij terug te gaan trekken of ik ga mij focussen op 1 ding. Dan moet ik gas terug nemen. Ik vroeg mij af: zou je karakter van invloed zijn op je kaarten? Of je drukke of rustige kaarten maakt? 
Een zwart hert gestanst en op een rood rondje geplakt, een effen label aan de bovenkant waar een sticker op kon. En zwarte linten aan de labels.

Hier zie je de labels hoe ze geworden zijn.
En een foto waar ze voor de label liggen.
Witte strikken aan de bovenkant.
Leuke stans om te gebruiken!
Challenges:
52 weekstochristmas: Tag, of gebruik een tag op je kaart.
CHCC: alles mag
Kimya tag actie: tag met een tag.
groetjes, Nelleke

14 opmerkingen:

Ellen zei

Ik vind het label superleuk!
Ik denk dat een karakter wel invloed heeft op wat je maakt! Je hebt mooi papier gebruikt hoor!
Groetjes Ellen

Jantine zei

Erg leuk, Nelleke! En ik denk dat je gemoedstoestand ook van invloed is op de kaarten die je maakt.
Groetjes,
Jantine

Sarah zei

Mooi!

Nancy Soetaert zei

Je kaart is heel mooi geworden, tof hoe je de pocket gemaakt hebt om je leuke labels in te stoppen!
Weet niet of karakter vertaald wordt in kaartjes, maar zeker toch wel een beetje je stemming. De ene dag lukt een overvolle vintagekaart, de andere dag eerder een kliederkaart met inkt,... bij mij toch...
Gelukkig zijn we allemaal verschillend, hoe saai zou het zijn als we allemaal hetzelfde zouden maken...
Groetjes
Nancy DT52WTC

Elle-Jeanne zei

Heel mooi labelkaart, is het geworden.
Soms lukt alles,en soms niets.
Bj mij is het vaak Hoe ik me voel,maar dat zal wel bij meerdere zo zijn.
Denk dan meestal,morgen gaat het misschien beter.
Wens je een goede dag.

Groetjes, Elle-jeanne

Joanne kramer zei

Wauw! Wat is ie mooi! Geen idee of je iemands karakter in een kaart terug kunt zien. Ik ben van mezelf rustig en niet heel uitbundig, toch kan ik op een kaart heel uitbundig zijn... groetjes Joanne

carla zei

Een schitterend idee en op die manier kan je veel labeltjes bij elkaar gebruiken.
Een mooi resultaat.
Groetjes,
Carla

Enny zei

Oh, dat is prachtig gedaan, heel mooie labels in een label ! Ik heb soms ook een probleem om alles te combineren, hangt er vanaf hoe je je voelt, denk ik. Groetjes, Enny

Marja zei

Leuke labelkaart Nelleke!..weet niet het invloed op je kaarten heeft...ik zelf ben ook best wel rustig en maak vaak hele volle kaarten.
Groetjes Marja.

Gerrina zei

Vind 'm heel mooi geworden! Enne druk of rustig? Dat terugtrekken af en toe herken ik, maar ik geniet ook in een massa als op het Art Specially of een beurs; lijkt alsof ik er ook energie van krijg. Al heb ik in de dagen erna minder behoefte aan veel mensen... Waarschijnlijk maak ik daarom beide kaartsoorten? Fijn weekend alvast!

Femminde zei

Tof geheel zo!!
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Henriët zei

Mooi label heb je gemaakt. Het drukke papier hoeft inderdaad niet veel toevoeging maar met het zwarte hert heb je het mooi opgelost.
Groetjes van Henriët

Marfien zei

mooi label, wel verrassend wat er uit het vakje komt komt

GerJanne zei

Heel leuk bedacht deze tag! En altijd leuk als er nog een verrassing in zit in de vorm van die twee labeltjes. En inderdaad, als je druk papier kiest is het best lastig als je moet gaan versieren... Net als mijn deurhanger.
Gauw een afspraak maken?