Mijn lijst met blogs

woensdag 20 februari 2019

Zakjes pimpen

Vandaag begint er weer een nieuwe uitdaging van de Egel. Versier een zakje. Ik gebruikte de gewone bruine zakjes, je hebt ze in allerlei kleuren en maten. Het was erg leuk om te doen. In mijn map achtergrondjes vond een stuk papier welke ik voor 2 zakjes kon gebruiken. Ze zijn gemaakt met ecoline inkt. Wat ik zelf zo mooi vind, is dat deze zulke mooie heldere kleuren hebben. 
Daar heb ik in mijn restjesbakjes bijpassend papier gezocht en gemat op heel donkerbruin papier, wat overigens gewoon uit een luxe tijdschrift kwam. Daarop een dwarsbalk papier. Een groot hart, wat glittergaren en een mooie bloem. 2 hartjes aan de zijkant en 2 vlinders boven aan.
Links onder bedankt.
Dit zakje in dezelfde kleuren gemaakt maar net anders. Dat vind ik zelf mooier om geen gelijke zakjes te maken. Op elke bloem een knoop uit mijn moeders knopendoos.
Deze 2 zijn de eerste van 8. Ze zijn bedoeld als bedankje voor de Thuiszorg die zo veel voor mijn ouders gedaan en betekend hebben. Daarin een bon om nu goed voor zichzelf te zorgen. De knoop helpt hen hieraan te herinneren. Verder mag je ervan maken wat je ervan ziet.
Een hele klus maar wel heel erg leuk om te maken.
Wij, van de Egel, vinden het ook weer geweldig dat jullie meedoen. Ook de vorige uitdaging hebben veel mensen meegedaan. En daarvoor willen wij jullie ook heel hartelijk bedanken voor jullie deelname. Kijk op het blog van de Egel voor meer informatie, en ook de prijs die de winnaar krijgt.
Een hele leuke!
Groetjes, Nelleke



13 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat heb je deze zakjes prachtig gepimpt! Lief van je dat je ze maakt voor de thuiszorg van je ouders. Zal erg gewaardeerd worden. groetjes Joanne

Daphne zei

Mooi gemaakt hoor.
Inderdaad een hele klus, om er 8 te maken.
Wat lief ook, dat je de verzorgers van de thuiszorg wat geeft. Die mensen doen zo goed werk, ik heb het ook van dichtbij meegemaakt.
Leuke challenge, net als de deurhanger, alleen ik heb steeds tijd te kort, pff.....

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke versierde zakjes heb je gemaakt.
En veel werk dat geloof ik wel.
Lief van jou ,dat je denkt aan de thuiszorg,want zij doen goed werk , voor de ouderen.
Wens je een fijne dag.
Groetjes, Elle-jeanne

Gerrina zei

Allbei zo mooi en gaaf! Groetjes, Gerrina

Marfien zei

Mooie zakjes heb je er van gemaakt, en ja de thuiszorg verdient dat!

Scraptastisch zei

Nelleke wat heb je prachtige kado zakjes gemaakt voor de Egel, maar het belangrijkste de thuiszorg op deze manier te bedanken voor hun goede zorgen van je ouders, dat zullen ze enorm waarderen. De kleuren zijn prachtig met de ecoline inkt en de bloemen het hart en de vlinders passen er prachtig op!!! Hele leuke challenge!!!
xx Gerie

Monique zei

Wat een prachtige zakjes Nelleke! En een hele mooie manier om de mensen van de thuiszorg te bedanken. Dat heb ik ook gedaan. Je krijgt toch een band met de mensen die je ouders verzorgen. En het is een mooie afsluiting.
Lieve groetjes, Monique

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kleurtjes heb je gebruikt Nelleke. Zo gaat een bruin zakje er ineens heel anders uitzien. Leuk dat idee achter de knoop en ik denk dat de mensen van de thuiszorg dit zeker waarderen.
Lieve groetjes Miranda

Hermien zei

Prachtige zakjes met een prachtige boodschap Nelleke.

Groetjes Hermien

Nancy Soetaert zei

ik vind ze wondermooi in deze vrolijke kleurtjes!
en wat een lief initiatief!
De mensen van de thuiszorg zijn inderdaad heel belangrijk om de mensen met alle goeie zorgen te omringen om hen toe te laten zolang mogelijk thuis te blijven!
Nancy

Dora zei

Mooi gepimpt.

Ellen zei

Erg leuk gedaan Nelleke en inderdaad met leuke heldere kleurtjes. Lief dat je dat hebt gemaakt voor de verzorgende van je ouders!
Groetjes Ellen

Angela zei

Schitterende 'bedankzakjes' Nelleke! Prachtige kleurencombinatie. Deze bedankjes zullen zeker gewaardeerd worden :)