Mijn lijst met blogs

maandag 25 februari 2019

New home for Guus




Guus de zoon van GerJanne is vorige week verhuisd. Daar moest natuurlijk een kaartje naar toe. Ik hoop dat hij hem inmiddels heeft gehad. Hij is donderdag op de bus gegaan en ik plaats nu de kaart.
Het patroon is van Craft sensations. Ik heb daarbij de stans van Sudio Light gebruikt en wit cardstock, en na het stansen de zijkanten naar binnen gevouwen. Toen 2 kleuren design papier van craft sensations erop. (mix & match Vintage)
Om het bij elkaar te houden maakte ik een band met home erop.
Als je de band eraf haalt zie je de stickers, die komen van een één of ander vel, maar ik weet niet meer welke.
Vouw je de kaart open dan zie je dit. Allemaal huisjes op en bij elkaar. Ooit gebruikte Lieke dit voor haar school. Ik vond het leuk om te bewaren en nu komt het goed van pas. New erop en Guus zijn fiets. Hij fietst namelijk graag. Een nummerbord van een één of andere auto, ooit won ik zo'n pakketje.
                                    
Hier is de kaart helemaal open. De straat waar hij woont, het nummer afgeplakt met een monstertje. Meer hoefde er mijns inziens niet op voor een mannenkaart. Achterop maakte ik nog een standaard zodat die ook kan staan.
Een leuk model om te maken.
Challenges:
Craft sensations: Model op facebook.
2 sisters on the blog: meer dan 1 vouw.
Tot woensdag voor de uitdaging van het KKT. Vanavond mijn kaartjes daarvoor al afgemaakt.
groet, Nelleke 

9 opmerkingen:

GerJanne zei

In de drukte helemaal vergeten te melden dat Guus de kaart gekregen heeft! Wat dom. En het was zo leuk. Hij maakte zijn postbusje open zei: "Zo! Ik word verwend!"
Na het kaartje bekeken en gelezen te hebben kreeg het een mooi plekje in de vensterbank! Het is een ontzettend leuke kaart! Ik herkende de stans. Mooi gemaakt!

Marja zei

Prachtige kaart heb je voor Guus gemaakt!..leuk model en alles past zo mooi bij elkaar.
Groetjes Marja.

Nicolette zei

Mooie kaart heb je voor Guus gemaakt.
Leuk dat je meedoet met onze challenge. Dank je wel.
Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

Jantine zei

Wat een geweldige kaart! Mooi model en die afbeelding met al die huisjes is ook hartstikke leuk! En dan die fiets als persoonlijke touch. Top!
Groetjes
Jantine

Joanne kramer zei

Wat een super mooie en persoonlijke kaart! groetjes Joanne

Gerlinde zei

Deze is echt prachtig geworden!!

Caroline zei

Wat een leuke persoonlijke kaart heb je voor Guus gemaakt. Volgens mij houdt hij ook van auto's dus leuk dat nummerbord erbij!
Leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel.
Groetjes Caroline DT 2Sistersontehblog

Hermien zei

Prachtig kaartje voor Guus, ik las hierboven al dat het een mooi plekje heeft gekregen.

Groetjes Hermien

Marfien zei

Leuke vrolijke verhuiskaart, drukke straat zo te zien :-)
De fiets past er mooi bij