Mijn lijst met blogs

donderdag 7 maart 2019

Rood in blogland

Er was vandaag een rode gloed te zien in blogland. Ik zag heel wat rode kaarten voorbij komen,
en kon niet achterblijven om ook een rode kerstkaart te posten.
Zaterdag zocht ik wat in mijn plaatjes en ik kreeg een doos met papier, waar je sterren van kon maken, in handen. Een aantal jaren geleden gekocht bij de Aldi. Ik dacht daar kan ik wel wat mee. Eenmaal thuis viel het papier wat tegen omdat er een glans op zat en daar hou ik niet echt van. Als eens geprobeerd om sterren van te vouwen volgens voorbeeld. Ik was er niet tevreden over. Het doosje bleef staan. Tot ik het zaterdag weer in handen kreeg en het nog eens bekeek. Mooie kleuren, ik kan er best een kaartje mee maken voor de uitdaging bij 52 weeks to Christmas. En zo was het kaartje eigenlijk al heel snel bedacht en gemaakt. Op de basiskaart rood papier uit het bakje, het restant papier waar de ster in zat overheen gelegd, en daar weer een andere ster op gelegd. En mooie poinsettia er op. Wat takjes van bloemen die ik van GerJanne heb overgenomen, en een paar gouden accenten. Joy zat nog gestanst in en doos en de kaart is klaar. En eigenlijk ben ik best wel tevreden, ondanks dat het papier net iets teveel glans op zit.
Challenges:
52 weeks to Christmas: rood op je kerstkaart.
CHCC: alles mag.
groet, Nelleke 

21 opmerkingen:

Rosina zei

Prachtig is je rode kerstkaartje Nelleke...zo een mooie ster en poinsettias erop...
Bedankt voor je deelname
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Enny zei

Een heel mooie rode kaart, prachtige bloem en mooie sterren, zo komt dat papier toch nog van pas ! Groetjes, Enny

Sarah zei

Prachtig! Op de foto zie je de glans niet echt. Mooi resultaat!

Hermien zei

Grappig om te lezen dat je ook zo je voorkeuren hebt en van sommige dingen niet houdt! Heel herkenbaar. Maar ondanks dat je papier hebt gebruikt waar je zelf niet helemaal weg van bent is je kaartje prachtig geworden.

Groetjes Hermien

Cora Schram zei

Ik vind het een enige kaart 👍👍

Elle-Jeanne zei

Heel mooi bedacht je rode kerstkaart, Nelleke.
Groetjes, Elle-jeanne

Jantine zei

Leuk dat dat papier dat er al zo'n tijd lah nu zo goed van pas kwam! Mooie kaart.
Groetjes,
Jantine

Marfien zei

Ja ja, die sterren herken ik, met de ouderen leuke slingers mee gemaakt en de restjes liggen dus nu ook op zolder in mijn "kerstlade". Moet ze dus ook maar eens gebruiken want jouw kaart ziet er best goed uit ...

Angelique zei

Leuk als je van iets wat je al een tijd hebt liggen zoiets moois kan maken. Is een mooi geheel geworden, ik ben ook niet van teveel glans maar sommigen vinden dat juist wel mooi.
Twee prachtige zwangerschapskaartjes, ik heb de leuke mal gisteren tweedehands gekocht.
lieve groetjes Angelique

Gerrina zei

Lekker als je zoveel kan gebruiken dat eerder niet beviel of niet eerder aan de beurt kwam...en mooi geworden! Groetjes, Gerrina

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Zo zie je maar weer, het is uiteindelijk helemaal goed gekomen met je mooie rode kerstkaartje. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

Margo zei

Wat goed dat je het papier toch bewaarde. Het is een erg leuke kaart geworden en de poinsettia is een prachtige blikvanger !
Groetjes
Margo

Ans Gilbert zei

je hebt een hele mooie kerstkaart gemaakt met de sterren, de poinsettia en de leuke takjes, jammer om het papier niet te gebruiken, de glans is juist mooi.
Ansx

GerJanne zei

Heel gaaf kaartje! En wat leuk dat je de takjes meteen gebruikte. Mooi zijn ze he?

Marijke zei

Ik vind je kaartje top hoor! Lekker rood want daar hou ik van!haha! en van glimmend hou ik ook wel! Dus voor mij is ie helemaal goed! Het is zeker mooi rood in blogland op donderdag, was mijn uitdaging en ik vind het prachtig! Goed geslaagd! Fijn dat je ook weer mee doet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Janny's Cards Creations zei

Echt kerst een rode kaart. Mooi gemaakt. Groetjes Janny

Nancy Soetaert zei

mooie kaart, lekker veel rood, ik vind de zwarte blaadjes en tekststans er heel mooi bij.
Groetjes
Nancy DT52WTC

martina's kaartjes zei

helemaal geslaagd is dit ! mooi gemaakt
blij met je deelname deze maand,
grtjs, Martina DT 52 WTC
x

Annerieke zei

Mooie kaart Nelleke, op de foto zie je de glans niet heel erg. Ik herken dat wel, dat je op een ander moment anders naar papier kijkt.

marja kenter zei

Dit is echt heel mooi geworden Nelleke.
Ook een fijn weekend gewenst en groetjes

!neke zei

Super dit rood !
Mooie kaart !

groeten Ineke
DT 52 WTC