Mijn lijst met blogs

donderdag 21 maart 2019

Twee tags op kerstkaartendag

Uit mijn doosje met onafgemaakte kaarten, zaten deze 2 tags. 1 is van hout en de ander van zwart papier. Ik had deze beiden bewerkt met blauwe verf en ik meende ook goudgele verf, het is al 1,5 jaar geleden dat ik die maakte. Daarbij heb ik ook iets van gilding wax en nova mousse gebruikt.  Beide tags moesten maar eens uit dat doosje, wat heb ik eerst lopen prutsen om ze af te krijgen.
Maar goed, toch wel gelukt. De bovenste tag heb ik gemat op kraft, Daartussen twee kleine doily's geplakt, waarvan ik de randen met novo mousee bewerkt heb. Daarop de poinsettia van Joy, en wat takjes eronder. Bovenaan strikje, touwtje en 2 belletjes en een ienemienie  XMAS geplakt. 
Verder nog wat glitters.
Challenges
Kimya verpakkingen facebook: gebruik een doily
DCL: gebruik een tag
Op de houten label kun je zien dat ik toen een mask heb gebruikt. Met structuurpasta en daarna verf erop gespoten van CE.  Onderaan zie je dat.
Daarop een doily, op de randen zit wat novo mouse. Een gedeelte van de overgenomen kerstboomstans erop geplakt en XMAS.De letters komen uit kleine vlaggetjes stansen. Op de letters zit novo mouse. Verder een touwtje en 2 gouden glitters.
Challenges:
Knutsels en kadootjes: gebruik een mask.
Beiden:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart.
CHCC: alles mag optie no patterned papers
Groetjes, Nelleke 

17 opmerkingen:

Jantine zei

Wat goed, dat je de labels nu afgemaakt hebt! En ik vind de kleur blauw van de verf echt prachtig. Mooi blauw.
Ik vind ze heel mooi geworden allebei!
Groetjes
Jantine

Enny zei

Die labels zijn prachtig geworden, supermooi versierd ! Groetjes, Enny

Ellen zei

Prachtige tags Nelleke...mooi met het koningsblauw en wat zijn die kerstboompjes gaaf en fijntjes...mooi hoor!
Groetjes Ellen

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat hebber twee mooie tags gemaakt Nelleke, het doosje onafgemaakt is weer wat leger nu..bedankt voor het mee doen bij 52 WTC EN BIJ KNUTSELS & Kadootjes . Groetjes Ingrid

Daphne zei

Gek is dat hè, iets kan heel lang in een doos liggen te wachten om afgemaakt te worden en dan ineens zie je het en heb je binnen no time 2 leuke tags!!
De kleuren van dat blauw zijn mooi zeg, doet heel warm aan terwijl blauw gauw koud is......komt vast door dat vleugje geel/goud erdoor.
Leuk voor straks aan een kadootje of plant ofzo

Nancy Soetaert zei

Toch leuk als je met materialen die op wacht liggen dan.plots zoiets moois kan maken. Twee mooie kerstlabels, telkens met mooie stansjes en dat blauw is een prachtige kleur, doet het mooi met wat goud erbij!
Fijn weekend
Nancy DT52WTC

GerJanne zei

Oh wat leuk dat je ze afgemaakt hebt. Dat zijn dus UFO's! En wat is die kerstboomstans toch gaaf, zo fijntjes. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

Marijke zei

Grappig dat je deze dan nu wel kunt afmaken hé? ik heb dat ook wel dan komt er ineens een jaar of wat later iets moois van! Ze zijn goed gelukt hoor en een mooie kleur blauw! Fijn dat je nog meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Joanne kramer zei

Ze zijn beide heel mooi. Prachtige kleur blauw. groetjes Joanne

Rosina zei

2 geweldig leuke kersttags Nelleke...prachtig in die blauwe kleur ja en dan komt toch nog inpiratie binnen om ze zo leuk op te pimpen

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Femminde zei

Wat een leuke tags!! Ja hier blijven soms ook dingen een poos liggen. Geeft wel voldoening als je ze af hebt.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Marjan zei

Ze zijn gaaf, Nelleke! Leuk ook allebei zo anders. Fijn dat je meedoet met Dutch Card Lovers met de eerste en goed weekend!

Dora zei

Twee hele mooie tags gemaakt.

Gerrina zei

Voelt altijd goed als er weer iets verdwenen is uit de halve projectendoos... Vind ze wel mooi! Groetjes, Gerrina

Ellen zei

Wat een leuke kerst-tags!
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen

Margot zei

Ze zijn geweldig! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

anja curvers zei

Prachtige tags hoor heel erg gaaf gedaan. Leuk dat je meedoet bij DCL.