Mijn lijst met blogs

woensdag 6 maart 2019

Zwanger

Dank je wel voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart. Ik heb er van genoten. Nee het plaatje is geen stempel, ik heb ook niets gekleurd, alleen maar van internet gevist.
In onze omgeving worden kindjes verwacht. Daar wilde ik een kaartje voor maken. Ik leende de stans van GerJanne en maakte er 2 kaartjes mee. Ze lijken hetzelfde maar zijn toch net iets anders. 
Papier, stans en tekst zijn van MD.
Bij deze heb ik de basiskaart half door de embossingmal gedaan. Een ienemienie hartje kon uit het papier en 3 zwarte hartjes ernaast. Dit is voor een 2e kindje.
Challenge: case this sketch: sketch
Wat was dit kaartje moeilijk te fotograferen zeg! Uiteindelijk gaf binnen het beste resultaat. Op mijn plekje waaide de kaart weg haha. 
Zelfde opzet als de vorige kaart, het designpapier gemat op wit papier. Daarachter een stuk van een soort jute band. Dat kocht ik vorig najaar voor een prikkie bij de Intratuin. die vestiging ging op die plek sluiten en dan is het heerlijk om daar te snuffelen. Zoals je ziet wordt daar een 3e kindje geboren.
Chalenge: Feelingsketchy: sketch
Een fijne dag vandaag, tot morgen op de kerstkaartendag.
groet, Nelleke 

12 opmerkingen:

Jantine zei

Heel mooi gedaan met al die hartjes. Mooi papier heb je ook gebruikt.
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Mooie kaartjes en leuk gedaan de hartjes erbij! Een leuke gedachte! Groetjes Marijke.

Daphne zei

Die hartjes (aangeven om het hoeveelste kindje het gaat).....ik hou zo van dit soort details.
Mooie kaartjes!

Dora zei

Twee mooie kaarten. Wat leuk dat je zo wat kan lenen.

Scraptastisch zei

Keigave kaartjes Nelleke, het is al meer gezegd, maar die hartjes voor het aantal kinderen ga ik onthouden! Fijn hè zo'n vriendin waar je een stans bij kan lenen!
xx Gerie

Marfien zei

Leuke kaartjes heb je gemaakt, handig als iemand in de buurt deze stans heeft. Vanmiddag op de workshop ook zo'n kaartje gemaakt, een bijpassende tekst was niet op voorraad dus zo dadelijk nog even afwerken . . .

Gerlinde zei

Prachtig gemaakt hoor!!

Margo zei

Het zijn erg mooie kaartjes geworden !
Groetjes
Margo

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee mooie kaarten heb je gemaakt voor de zwangere dames Nelleke. Leuk om met de hartjes het aantal kindjes te symboliseren.
Lieve groetjes Miranda

Tina Z. zei

great papers and design.
Thank you for joining us at Feeling Sketchy.

Granmargaret zei

Lovely work. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy. Hope to see you again next time.

MA-MI zei

Great cards! I love your interpretation of our sketch! Thanks for sharing your work with Feeling Sketchy. I hope you'll be inspired by our next sketch too!
Regards,
Maja DT at Feeling Sketchy My blog: Rilcek in Kljuncek