Mijn lijst met blogs

maandag 25 maart 2019

Vierkantjes

Bij FMS 380 is een hele leuke sketch uitdaging. Toen ik deze zag moest ik gelijk aan mijn doos met vierkantjes denken. Jaren geleden gekocht en 1 of 2 kaartjes van gemaakt.
Een kaartje was gauw een feit. Hello en glitters om het af te maken.
Eenmaal klaar dacht ik waarom heb ik niet het frisse lentegroen gebruikt? Steekt nog meer af.
En oeps, de vierkantjes liggen ook niet helemaal recht. Dat blijft een zwak punt van mij.
Kortom we denken maar dat het handwerk is, een kaartje wat zeker wel gestuurd gaat worden, en leuk om tussendoor te maken.
Tot woensdag, mijn kaartje voor het KKT is al klaar!
Groetjes, Nelleke 

14 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat een vrolijk en lief papier die vierkantjes. Super kaart! groetjes Joanne

Hobby Hoogland zei

Leuk kaartje en iets scheef plakken blijft bij mij ook altijd een probleem.
groetjes Marjan.

Ellen zei

Ik vind hem top Nelleke en inderdaad...het blijft handwerk toch!
Groetjes Ellen

Jacquie Southas zei

This is so fresh and pretty and feels like spring! Thanks for sharing with us at Freshly Made Sketches!

!neke zei

Hij is super leuk Nelleke !
En iets scheef , ik zie het niet !
Ik plak teksten op zijn kop !!!!

Marfien zei

vrolijk kaartje, mooi papier. Scheef plakken is een bekend probleem :-)
Ik leg mijn kaart nu op een blad of snijmat met ruitjes, liniaal erop en dan tegen de liniaal aanschuiven. Bijna altijd recht

Hermien zei

een heel leuk kaartje Nelleke, de tekst springt eruit.

groetjes Hermien

Angelique zei

Leuke, vrolijke kaart met het bloemetjespapier. Mooie bedankkaart maakte je voor Thomas z'n begeleidster, mooie kleurencombinatie. Ik vind de combinatie stempelen en stansen ook altijd lastig, vaak het randje niet gelijkmatig genoeg naar m'n zin,haha.
lieve groetjes Angelique

Jen Mitchell zei

Pretty card! I love the patterned paper and the bold sentiment! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

Caroline Cards zei

Leuke kaart!
groetjes, Caroline

Jantine zei

Wat een gaaf kaartje. Mij waren geen scheve vierkantjes opgevallen hoor. En een doos met vierkantjes klinkt heel intrigerend...
Ze zijn in elk geval erg mooi en het is een heel leuk fris kaartje!
Groetjes
Jantine

Sarah - Crea S zei

Scheef is het nieuwe recht Nelleke ;) . Het geeft zeker niet, want hij is leuk. Zoals je zegt was dat frisse groen ook leuk erbij geweest. Misschien voor een volgende keer? Liefs, Sarah

Daphne zei

Ik vind dat donkere juist wel chique!
Past mooi bij die lieve bloemetjes.
Leuke kaart, altijd handig voor als je zomaar even een kaart wil sturen.

Dora zei

Mooie kaart gemaakt.