Mijn lijst met blogs

woensdag 9 oktober 2024

Wandelen in de herfst

ER stond nog een herfstkaart klaar om gepost te worden.
Er valt niet zo heel veel over te vertellen, het spreekt eigenlijk wel vanzelf.
De basis is krat met designpapier van MD. Het plaatje kreeg ik een tijd geleden en na wat rommelen in een doos vond ik deze geschikt voor een herfstkaart. Nog wat zonnebloemen erop, en heel klein: van harte.
Ik denk dat deze naar mijn zwager gaat, op een 1 of andere manier past dit wel bij hem, en hij is komende week jarig.
Challenges:
Tot donderdag dan kom ik met kerstkaarten op mijn blog.
Nelleke 
 

4 opmerkingen:

Daphne zei

Mooi.
Het plaatje is leuk, dat vraagt om een Herfst kaart.

Martha zei

Gezellig herfst kaartje, Nelleke
Liefs Martha

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje met dit mooie papier en leuke stansjes

casa crea d' emilia zei

Hey Nelleke,
Wat een mooie kaart zeg. Wauw. Heerlijk herfstig.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily