Mijn lijst met blogs

woensdag 1 mei 2019

Zwart witte kerstkaart

Een vroeg kerstkaart dit keer, het komt mij nu uit om te plaatsen, morgen al weer op tijd op de fiets om te werken.
Bij 52 weeks wordt een kaart volgens sketch gevraagd,  het is een hele leuke sketch om mee te werken. Bij MD vragen ze een zwart witte kaart met een vintage plaatje erop. Ik had het blokje van MD al in mijn handen maar vond het totaal niet bij het plaatje passen dus ben ik verder gaan kijken en vond papier van Forever Friends. Hier zat een ienemienie lichtbruin op het papier links, dit met een witte pen bewerkt. Al het papier heel iets smoezelig gemaakt door er met een gebruikte sponsje langs te gaan.
Wit en wit kan zo'n verschil tussen zitten, sommige tinten wit passen gewoon echt niet bij elkaar, maar gelukt om het passend te krijgen.
Uiteindelijk is er dit kaartje uit gerold, het spreekt eigenlijk wel voor zich. Eigenlijk wel leuk om zo te maken. Ik heb de helft nog over dus moet er nog maar een kaartje komen. 
Challenges:
Marianne design: Zwart en wit met vintage plaatje
(De materialen die ik gebruikt heb, heb ik gefotografeerd omdat ik niet alle verpakkingen meer had. Maar het is duidelijk te zien).
52 weeks to Christmas: kaart volgens sketch
CHCC: alles mag 
Ally's angels: alles mag
Groetjes, tot een volgende kaart. Nelleke 


24 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt met de sketch.
Bedankt voor je deelname bij 52WTC
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Epie zei

Superleuke kerstkaart heb je gemaakt Nelleke ,
Veel werkplezier vandaag en gezellig dat je meedoet
Groetjes van Epie

Trudy zei

Originele en mooie kerstkaart! Weer eens wat anders een zwart met witte kerstkaart!
groetjes Trudy

Gerlinde zei

Prachtig hoe je een zwart/witte vintagekaart hebt gemaakt als kerstkaart.
Schitterend gedaan!
Groetjes Gerlinde
DT MD Challenge blog

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie zwart-witte vintage kerstkaart Nelleke. Leuk die pijltjes aan de bovenkant van je kaart.
Lieve groetjes Miranda

Henriët zei

Leuk zoals je beide challenges hebt gecombineerd. Het is een mooie kaart geworden.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT MD Challenge blog

Joanne kramer zei

Wat een prachtige kaart.
Ik moest even zoeken hoe je al die materialen op je kaart verwerkt hebt. Knap gedaan! groetjes Joanne

marja kenter zei

Een prachtige kaart Nelleke. en bedankt voor de tip hoe ik spullen mee moet nemen naar de camping, helaas werkt het zo niet bij mij. Als ik nu in mijn kamer sta te kijken wil ik ALLES meenemen en dan moet Ed maar thuisblijven, dan past hij er niet meer bij ha, ha. dus dat werkt ook niet.
Wordt vervolgd.
groetjes en fijne dag

Trijntje zei

Leuke vintage kaart Nelleke. Alles mooi gecombineerd. Inderdaad je moet uitkijkende wit en wit niet alles past.... je kaart van de tropische vogel van een paar berichten terug is prachtig. Groeten Trijntje

Enny zei

Een prachtige zwart-wit kerstkaart, super gedaan ! Groetjes, Enny

Anita zei

Prachtige kaart geworden Nelleke.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog

Angelique zei

Hele mooie zwart/wit kaart, pittig om te maken maar heel goed gedaan. Leuk die pijltjes bovenin.
lieve groetjes Angelique

Aniet zei

Mooie kerstkaart Nelleke, succes met de challenge,
groetjes van Aniet
MD Challengeblog

Caroline zei

Mooi in het zwart wit. Vind ik altijd een uitdaging maar het is je goed gelukt.
Groetjes Caroline

Ellen zei

Prachtige kaart Nelleke...altijd moeilijk een zwart/wit kaart te verzinnen...jij deed dit goed!
Groetjes Ellen

Rosina zei

Woooow wat is dit een geweldig mooi vintage kerstkaartje Nelleke...het is je perfect gelukt om met deze zwart wit kleurtjes en deze sketch zo een chique kerstkaart te maken

en wat een verrassing gisteren in de brievenbus...zoooooo een mooie verjaardagskaart heb je naar mij gestuurd...Heeel mooi in deze fel gekleurde achtergondjes erop
en daar die witte tekststansjes op ...Nu staat die hier te pronken tussen al die al die andere kunstwerkjes
Super bedankt Nelleke;-))

bedankt voor je deelname
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Ans Gilbert zei

Ook jouw variant is erg mooi in het zwart/wit,ik vind het ook lastig om daar dan effen papier bij te vinden, er is zoveel verschil en wit..en ook in zwart, alles past mooi bij het plaatje,
Ansx

Judith zei

Leuk kerstkaartje geworden.
Leuk dat je mee doet met onze Vintage zwart/wit challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge blog

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een gave kaart heb je gemaakt Nelleke, het feit dat het een zwart wit kaart is, maakt het heel apart. De schets is erg leuk om mee te werken, he ?Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

Daphne zei

Leuk, zwart wit heeft altijd iets chique's.

Helen zei

A great card - thanks for joining us at Craftyhazelnut's Christmas Challenge.

Helen x

Nancy Soetaert zei

heel mooie vintagekerstkaart in zwart/wit voor onze schetschallenge! Fijn dat je meedoet!
Nancy

Suzan zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de sketch Nelleke!
Groetjes Suzan
DT 52WTC
DT MD Challengeblog

Wybrich zei

Super mooi Nelleke!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog