Mijn lijst met blogs

zondag 9 juni 2019

Tweede kaart met hulp van Lieke

Moe maar voldaan lig ik op de bank bij te komen van deze dag, en probeer ik op de telefoon dit berichtje te typen.
Vanmorgen kwamen onze kinderen om wat klusjes te doen. De douche krijgt een ander plafond, de deur moest geschilderd worden en de jongens brachten oude tv's weg en oud hout naar de stort. Tussen de middag ouderwets met z'n zevenen aan tafel eten. Middags zat ik met de meiden een uurtje boven om de poppen spullen uit te zoeken wat ze wilden houden en wat weg kon.
Daarna zijn we met het hele spul gaan eten in Deventer, nu ook met aanhang en kleinkinderen erbij. Echt heel mooi. Nu dan lui op de bank.
Dit kaartje maakte ik van de week. Lieke heeft de bloem getekend en gekleurd, nu meer roodtinten gebruikt. Ik vind in het echt de kleuren beter bij elkaar komen. De sketch van Cheerfull sketches gebruikt. Op het groene paste groen band wat precies paste wat ik bij de Intratuin opscharrelde. Nog een bloem erbij en 65 erop, en een kaart klaar voor een jarige vriendin.
Heel wat anders dan de eerste kaart die ik van de week plaatste.
Nog lekker nagenieten en alvast genieten van de spulletjes die ik heb besteld bij de Egel op hun nieuwe mooi website. Met deze mooie Pinksterkorting was het extra leuk om te bestellen. Hebben jullie al gekeken?
Fijne Pinksterdagen.
Groet, Nelleke 

12 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Een hele mooie kaart Nelleke.
Leuk is de sketch.
en mooi zo dat rood en groen.
Fijne Pinkster dagen.
Groetjes, Elle-jeanne

Hermien zei

Alweer zo'n prachtige kaart met teken en kleurwerk van Lieke, van wie zou ze dat nou hebben! En gezellig samen klussen en daarna heerlijk genieten van een etentje.

Groetjes Hermien

Daphne zei

Pfff, als ik je berichtje lees word ik al mooie, denk dat jij compleet gevloerd bent dan, haha.
Wel een mooi kado, om dit te krijgen.

Lieke en jij zijn en goed kaarten maak setje, deze kaart is namelijk ook al zo leuk.
De leeftijd is duidelijk, maar trekt niet alle aandacht, dat vind ik wel mooi.
De bloemen, dat wordt alle aandacht naartoe getrokken.

Marja zei

Leuke kaart Nelleke!
Wat een leuke dag zo met het hele gezin compleet en daarna nog uit eten met z'n alleen dat zijn momenten om te koesteren.
Groetjes Marja.

Sarah zei

Mooi! Heel toffe samenwerking. X

Nicolette zei

Dat zal inderdaad een heerlijke dag zijn geweest zo met z'n allen bij een.
Mooie kaart, leuk om dit samen met Lieke te doen.
Groetjes Nicolette

Gerrina zei

Klinkt als een heerlijke dag! En vermoeiend? Je krijgt er op een ander 'level' gelukkig ook veel energie voor terug :).
Leuke kaart weer en idd heel anders! Groetjes, Gerrina

Margreet zei

Prachtige kaart met een mooie bloem.
Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Marfien zei

mooi kaartje is het geworden, leuk dat Lieke bloemetjes voor je tekent

Femminde zei

Klinkt als een druk maar super gezellig dagje!! Toffe co productie ook, dit kaartje samen met Lieke.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

GerJanne zei

Oh wat een voldaan gevoel moet je hebben gehad zaterdagavond/nacht! Veel gedaan en laten doen ;-)
En dan je kaart: ook al zo leuk. Mooi gekleurd door Lieke.
Had je nou precies hetzelfde besteld als ik bij de Egel? nee toch? hihihi, zou wat moois zijn!

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaart!
Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches!
Groetjes Joanne