Mijn lijst met blogs

donderdag 19 maart 2020

Een boek wat boeit en niet vermoeid.

Mijn hoofd zit best wel vol, door alle gebeurtenissen van de laatste weken. Vanavond heb ik de verjaardagstaart en lekkere dingen bij de voordeur van Thomas zijn woning gezet, en probeerden we het facetimen uit. Hij vond het leuk om ons te zien en zei dat we morgen moesten komen. Moeilijk om te vertellen dat we morgen weer op de IPAD komen en hem dan cadeautjes geven.
Maar hij heeft het goed hoor! Elke dag krijgen wij een nieuwsbrief met wat ze hebben gedaan. Ze gaan ook nog elke dag een rondje lopen. Er is een beweegbox gekomen in de woning en wij hebben dinsdagavond een tafeltennistafel gebracht. Het zal in allerlei opzichten een bijzondere verjaardag worden.
Thuis wacht ik op het moment dat ik opgeroepen wordt, als mijn collega's in de zorg uitvallen. Ik moet dus gezond blijven. Ach er is genoeg te doen, en ook lekker gaan freubelen op zijn tijd.
Wel merk ik dat dit alles slecht voor de inspiratie is, daarom een bijna kant en klaartje boekje gepakt wat ik vorig jaar kocht bij de Action. Eigenlijk heel makkelijk, ik noem dat altijd een boek wat boeit en niet vermoeid kaartje. Vandaar de aanhef van deze titel.
Het eigen van dit kaartje is dat ik dingen heb weggelaten en Merry Christmas heb toegevoegd.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag.
Bij deze het zelfde verhaal, heel veel extra's niet gebruikt, wat sterren en xoxo op de buik geplakt. 
Van de restjes maakte ik deze 2 kleine kaartjes. Dit waren de voorbeelden zoals in het boek stonden.
Tot straks dan kom ik weer met een kaart voor de Egel.
Groet, Nelleke

9 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Leuke serie kerstkaarten heb je gemaakt.
Ja ,het is een rare wereld.
Vervelend voor jullie dat jullie niet op bezoek kunnen, maar helaas het is nu even niet anders.
Volgende week verwachten ze een piek.
Hoop dat het snel voorbij is.
Groetjes Elle-jeanne

Jantine zei

Heel mooie kaarten Nelleke. En zo herkenbaar, zo’n vol hoofd. De hele situatie rondom Thomas helpt daar natuurlijk ook niet bij. Sterkte!
Leuke benaming “een boek dat boeit en niet vermoeit”, er staan leuke plaatjes in, die jij mooi hebt gebruikt!
Fijn dat je toch ook weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

GerJanne zei

Deze twee zijn erg leuk Nelleke! Zo'n boek of blok is zo handig als je even minder inspiratie hebt.
Wat zal het raar zijn vandaag! Gefeliciteerd en sterkte vandaag.

Enny zei

Oh, wat leuke kaarten Nelleke, heel mooi ! Ja, het zijn nu moeilijke tijden hé, in ben ook ongerust, en heb geen inspiratie. Toch goed dat we dit hobby hebben. Hou je sterk ! Groetjes, Enny

Marijke zei

Heel herkenbaar denk ik dat volle hoofd met al die toestanden om ons heen! We maken er maar het beste van!Maar inderdaad de inspiratie is bij ook ver te zoeken. Ik wil wel maar het gaat niet! Misschien een idee zo'n boekje dat boeit en niet vermoeid!haha! Leuke titel! Je kaartjes zijn leuk hoor! En ook leuk dat je meedoet met 52WTC. Heel veel sterkte met Thomas en hou het gezond! Groetjes Marijke.

Susan Renshaw zei

What cute cards!

Thank you for sharing with Crafty Hazelnut's Weekly Christmas Challenge!
Susan
DT for CHNC
Calling All Crafters! – My personal Blog!

Anita van Deur zei

Toch hele mooie kaartjes Nelleke Het is zo`n rare gewaarwording alles wat we eerst deden zonder na te denken word nu overdacht. Heel veel sterkte.
Groetjes, Anita

Daphne zei

Iedereen is van slag.
Ik merk ook dat we nu thuis meer kunnen doen, maar er komt niks uit mijn handen....
Ik heb het al een paar keer over jou gehad, dat je extra keuzes moet maken wb Thomas, het komt mij zó moeilijk, je wil je hart volgen, maar je hoofd (verstandig!!) zegt wat anders.
Je hebt het mooi opgelost, en kado waar iedereen wat aan heeft gekocht en het facetimen uitproberen.
Ik denk aan jullie hoor!!

Je kaarten zijn mooi, in deze dagen is het zo lekker om even te knutselen, je hoofd leeg te maken en dan gehoor zo'n boek heel goed.
Blijf gezond en probeer te ontspannen!
Lieve groet, Daphne

Gerrina zei

Op dit soort momenten is het dubbel 'shit' dat je afstand moet houden.... Gaaf dat de moderne technieken toch wat meer mogelijkheden geven, maar het is niet leuk. Daarom een digitale knuffel voor jou! Groetjes, Gerrina