Mijn lijst met blogs

dinsdag 24 maart 2020

Vrolijke post vandaag

Afgelopen weekeind deze kaartjes afgemaakt. Weer uit het plaatjes boek van de Action en papier, naar wat bleek, ik van GerJanne kreeg.
Ik wist het echt niet meer, GerJanne met haar ijzersterke geheugen wel :-)
Van het 3D plaatje maakte ik 2 kaartjes. Het spreekt allemaal wel vanzelf.
Beide kaartjes maakte ik naar een sketch. Lekker rommelen in mijn restjes bak en ook alleen dat papier gebruiken.
Challenge:
Try Stampin on tuesday: sketch 449
2 Sisters on the blog: stippen en of strepen
Door een andere kleur te gebruiken, ziet deze kaart met hetzelfde plaatje er weer heel anders uit.
Ik vond nog blauw geembosd papier, en verder spreekt het voor zich.
Sketch: Tuesdaytrowdown: 453
Nu weer verder in huis aan de slag en vanmiddag freubelen voor morgen.
Lieke en ik zijn beiden op tijd opgestaan en werken eerst een heleboel taakjes af, straks komt het vermaak.
Groet en tot morgen bij het KKT.
http://martinaskaartjes.blogspot.com
Nelleke 

17 opmerkingen:

Sarah zei

Dag Nelleke, wat maakte je afgelopen periode leuke kaartjes! In heb ook je berichten gelezen. Ik ben blij dat al mijn kinderen hier zijn, maar jij moest met je zoon een keuze maken. Lijkt me niet makkelijk. Maar jullie slaan je er wel door heen! Veel liefs en hou het gezond! X

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kaarten heb je de afgelopen dagen gemaakt met die fleurige materialen Nelleke. Kaarten om blij van te worden.
Lieve groetjes Miranda

Ellen zei

Hoi Nelleke, ik loop wat achter met reacties...sorry! Je maakte super schattige kaartjes met leuk materiaal!
Je wordt er toch vrolijk van in deze zware tijden...top!
Blijf gezond, groet Ellen

Diny zei

Twee hele vrolijke kaartjes Nelleke....ook je vorige kaartjes zijn erg leuk!
Ja die GerJanne heeft inderdaad een goed geheugen....haha!
Groetjes Diny

cohenna zei

Beautiful! Thanks so much for participating in the Try Stampin' On Tuestday
Challenge this time and good luck :)

Heather zei

Nelleke, these are totally adorable! The little dancing pups are sure making me smile, and I love your yummy colors! Thanks so much for playing at TSOT!

Caroline zei

Wat zijn ze leuk! Ze zijn lekker vrolijk!
Leuk dat je weer meedoet met onze challenge, dank je wel.
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Daphne zei

Die boekjes met 3D plaatjes zijn zó leuk.
Ik gebruik ze ook, als ik of in een knutsel dip zit, of in de vakantie en dus niet veel spullen bij me heb, of..... gewoon omdat ik ze leuk vind😁
Deze 2 kaarten vind ik heel vrolijk, komt door dat rood volgens mij.
Vind ik altijd zo'n "vurige" kleur, maar ook een warme kleur.
Hondjes doen het altijd leuk op een kaart.

Marja zei

Twee leuke kaartjes Nelleke!..vrolijke kleurtjes heb je gebruikt.
Groetjes Marja.

GerJanne zei

Heel leuk Nelleke! Zeker vrolijk die plaatjes en het papier! Ik geloof niet dat ik dit boek heb, nog eens goed kijken.
Vaak zijn het heel leuk plaatjes. EN dit hondje is zo gaaf!
Tot morgen! Ik heb al voorpret!

Marfien zei

je hebt weer twee vrolijke kaarten gemaakt, ben benieuwd naar morgen . . .

Kaartenkraam zei

Leuke vrolijke kaarten die inderdaad er toch heel verschillend uitzien.

groetjes van Ank

Hermien zei

Wat een leuke kaartjes Nelleke.

groetjes Hermien

Jantine zei

Heel vrolijk kaartje, Nelleke!
Groetjes
Jantine

Nicole Parmentier zei

Ik kwam eigenlijk langs om je KKT kaartje te bekijken maar deze hondjes zijn ook superleuk!!

Nicolette zei

Wat een vrolijke kaarten.
Leuk dat je meedoet bij onze stippen/strepen challenge.
Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

Donna Scholz zei

What a happy card, Nelleke! The dog is dancing and the birds are singing. Your card is a great interpretation of our Try Stampin' on Tuesday sketch! Thank you for sharing your creative talents with us!!! -Donna