Mijn lijst met blogs

maandag 9 maart 2020

Even hallo zeggen

Allereerst bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaarten. Nu een kort berichtje, zo eten koken en naar yoga.
Ik had het weekeind zo'n zin om gewoon een eenvoudig kaartje te maken. Bij sketch Saterday zag ik gisteren een leuke sketch (600). Vooral het ronde vond ik zo leuk. Ik zag wel een andere vorm als voorbeeld , maar dit is even wat anders. Ik vond een heel oud blokje met mijn favoriete papier er in. Wat papier bij gezocht en vanmiddag afgemaakt.
Het spreekt verder wel voor zich.
Groet, Nelleke 

14 opmerkingen:

Sarah zei

Heel mooie kaart x

Caroline zei

Heel leuk kaartje Nelleke!
Groetjes Caroline

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke kaart Nelleke.
Leuke sketch.
Groetjes Elle-jeanne

Marfien zei

leuke kaart, blauw en bruin zijn wel jouw favorieten, toch?

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke kaart en inderdaad leuk die ronde "flap" Nelleke.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Dit is zeker weer eens iets anders dan zo'n vissen staart gedeelte op een kaart.
Ik vind het wel erg beetje een stoere kaart.

Rosina zei

Heel mooi deze kaartje Nelleke ...zo leuk in al zijn eenvoud...mooie tekststans ook...
groetjes Rosina

GerJanne zei

Ja, van dat papier heb ik ook nog wat liggen. Mijn eerste vintage papier! Je kaart is prachtig geworden! Mooi in deze kleuren en tinten. Stoer door het ribbelkarton en het touwtje met strik!

Danielle zei

Mooi kaartje Nelleke! Leuk opgebouwd. Mooie tekststans ook!

Joanne kramer zei

Hij is prachtig! groetjes Joanne

Jantine zei

Mooie kaart, Nelleke! Wat een gave woordstans is dat!
Groetjes
Jantine

Henriët zei

Soms is een simpel kaartje ook gewoon erg mooi! Alles past zo mooi bij elkaar.
Groetjes van Henriët

Trijntje zei

Wat een leuke kaart is dit geworden Nelleke. Je kaart van hieronder is ok erg leuk.. groeten Trijntje

Hermien zei

hallo...een super mooi kaartje Nelleke de woord stans vind ik geweldig van welk merk is die?

Groetjes Hermien