Mijn lijst met blogs

donderdag 12 maart 2020

Even een kerstboom halen

Elk jaar krijg ik een kerstpakket. Vroeger was het een pakket met allerlei lekkernijen er in verpakt in een koffer, mandje of zoiets. De laatste jaren krijgen we punten en daarmee kunnen wij dan ons pakket kiezen. Omdat Wim en ik dezelfde werkgever hebben, krijgen we ook het zelfde pakket. Een voordeel is dat we onze punten kunnen samenvoegen. Wim kon daardoor gereedschap bestellen en ik had een winkel bon. Die kon ik oa bij Pippoos besteden. Dat liet ik mij geen 2x zeggen en toen er leuke opruimingsartikelen waren heb ik de bon besteed. Zo waren er veel producten van MD die voor de helft van het geld weggingen. En de boompjes van Marleen belanden daardoor in mijn mandje. 
Natuurlijk wil je de nieuwe producten proberen en maakte ik deze kaart.
Papier is van een restant waar ik al meer kaartjes van heb gemaakt. Allerlei restjes groen papier bij elkaar gezocht. De auto van Ali en de stempel van MD.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag.
Mij staat een heel rustig weekeind voor de boeg. Ik dompel mij dit weekeind onder in mijn huis. De art specially is afgelast waar GerJanne en ik zaterdag naar toe zouden gaan. Omdat ik een lichte verkoudheid heb, ga ik niet naar de uitvaart van een tante van Wim morgen, aan de andere kant van het land, en ik melde mij af  voor de zangrepetitie vanavond. 
Nou eerlijk gezegd voelt dat best wel fijn als je besluit om een pas op zijn plaats te nemen.
Ook al is de aanleiding minder leuk. want het hele land staat op de kop.
Ik hoop er volgende week weer fris en fruitig te zijn.
Groet,
Nelleke




15 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een vrolijke kerstkaart! Door het rood en het fris groen!
Verstandig dat je dingen besluit niet te doen. Jammer van de AS, maar dat houden we tegoed. EN als je verkoudheid zaterdag over is kunnen we natuurlijk wat afspreken.... maar dat zien we dan wel.

Anita van Deur zei

Mooie kerstkaart Nelleke die boompjes zijn dan ook er mooi.
Beterschap Nelleke.
Groetjes, Anita

Joanne kramer zei

Wat een leuke kaart! super leuk om met je kerstattentie naar pipoos te kunnen.
Doe maar rustig aan en geniet van je hobby.
groetjes Joanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hier ook ineens ruimte door het afgelaste Art-Specially evenement en die dag claim ik ook nu voor mezelf Nelleke. Wat een leuke frisse kaar met die rode auto en leuke boompjes. Goed gescoord van je kerstpakket.
Gezellig dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas en beterschap met je verkoudheid.
Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

Caroline zei

Wat handig als je zo je punten bij elkaar kunt voegen en leuke spulletjes zelf kunt aanschaffen. Het resultaat mag er zijn.
En sterkte met de verkoudheid, gewoon maar lekker aan de freubel dan toch?
Groetjes Caroline

Enny zei

Een prachtige kaart Nelleke, en wat leuk dat je zo'n mooie spulletjes kon kopen ! Ja, wij blijven ook binnen, hier in Belgiƫ is alles afgelast. Gelukkig hebben wij een leuke hobby! Groetjes en beterschap ! Enny

Jantine zei

Wat een mooie kaart met je nieuwe spulletjes, Nelleke. Leuk dat je dat van je "kerstpakket" kon kopen. En verstandig om even pas op de plaats te maken. Kan inderdaad ook best even lekker zijn (maar liever niet te lang).
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Kaartenkraam zei

Wat leuk dat frisgroene bos op de achtergrond. Het rood van de auto springt er ook lekker uit. Kortom een hele vrolijke kerstkaart.
Hopelijk kunnen we weer snel sociaal met elkaar zijn want door de coronacrisis is het overal maar akelig stil.

groetjes van Ank

Annemarie en Merit zei

een heerlijk kerstkaartje...het leek ook wel kerst zo net toen ik bij de AH om boodschappen ging...tjonge wat een drukte.
Heb snel wat weekend boodschapjes gepakt en naar huis.
Beterschap!!

Gezellig dat je meedoet deze week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

!neke zei

Gave kaart !!!!!
groeten Ineke

Hermien zei

Een mooi kerstkaartje Nelleke. Nog bedankt voor je mail, natuurlijk heb ik die mooie stans ook besteld! Beterschap met je verkoudheid.

Groetjes Hermien

Aartje zei

Wat leuk om je kerstpakket op deze manier te besteden. Dat is veel leuker dan een pak kaasstengels.
Even pas op de plaats maken is inderdaad wel fijn. Geniet van je weekend.
Groeten, Aartje

Trijntje zei

Wat leuk dat je met de bon van het kerstpakket leuke materialen bij pipoos kon kopen.. De boompjes zijn prachtig. Leuk de combi met de vrachtauto. De kaart is erg mooi geworden. Groeten Trijntje

Granmargaret zei

Lovely work. Thank you for joining Crafty Hazelnut's Christmas challenge. Hope to see you again next time.

Shona Hamill zei

Fab and colourful card. Thanks for sharing with us at the Holly & Ivy Christmas Challenge. Shona xx