Mijn lijst met blogs

dinsdag 21 juli 2020

Probeersel


Bij Marfien (kaarten van zolder) kun je de hele zomer liften, 2 weken geleden is ze gestart. Ik vind het leuk om mee te doen, en zie wel of ik aan alle uitdagingen meedoe. In deze tijd leg ik mijzelf niet zoveel druk op, en werk eraan als ik zin en tijd heb. Afgelopen zondag ben ik een uurtje gaan zitten om met deze uitdaging aan de slag te gaan. De aanleiding was dat mijn gewonnen prijs van de Creatieve Sketchy Girls zaterdag binnen was gekomen. Een setje layered stempels van SL.  Tijdens onze laatste kletseldate bij GerJanne waren we met gelliplate bezig geweest. Verf wat je over hield, rolde je af op een vel papier wat naast je lag. Daar is de achtergrond dus van gemaakt. De randjes heb ik met inkt iets groener gemaakt. De bloemen en bladeren heb ik in verschillende lagen gestempeld en daarna uitgeknipt en op de kaart geplakt. In het hart zit wat glitterlijm. Een witte banner met daarop bedankt, dat breekt het groen wel wat.  Mijn glinstersteentjes die ik altijd gebruik zijn bijna op, dus ik moet naar wat anders gaan kijken. Vorige week vond ik zwarte glittersteentjes en dat paste mij wel, dus gekocht. Hier dan ook gelijk gebruik van gemaakt. 
Ik ben benieuwd naar jullie reacties, ik vind de foto niet echt mooi en het was best wel lastig om de juiste inkt te vinden het had wat feller van kleur gekund.  Maar ach aldoende leert men. De blaadjes waren  te geel geworden en daarom er wat wat groen over heen gegaan.
Een fijne avond en dag en tot donderdag maar weer.
Groetjes, Nelleke 

10 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een prachtige kaart geworden vind ik Nelleke. Mooie bloemen en leuk zoals de onderkant van de kaart ontstaan is. Het is een plaatje.
Lieve groetjes Miranda

Anita van Deur zei

Vind hem prachtig geworden, en mooie achtergrond leuke bloemen.
Groetjes Anita

GerJanne zei

ZO, dat is een mooi probeersel zeg! Leuk die onderkant van het afvalstukje eigenlijk. De bloemen zijn erg leuk! Mooie stempelset heb je gewonnen! En heb je die van MD nu al binnen??

martina's kaartjes zei

een leuk resultaat werd het, zo alles bij elkaar...
en die afdrukjes van je gelliplate, daar heb je bergen van... en dan, dus, goed opgelost, mooi verwerkt
grtjs,martina

Irene zei

Niet zó kritisch zijn hoor, het is een gave kaart én de bloemen steken mooi af bij die "bijzondere" achtergrond!
XxIrene

Marfien zei

Mooi bedankkaartje, leuk om "afvalpapier" te gebruiken, je nieuwe stempels zijn gaaf, daar kun je veel kanten mee op . . .

Caroline zei

Heel mooi gedaan hoor en leuke prijs!
groetjes Caroline

Hermien zei

Niks mis mee hoor, ik vind het een prachtig kaartje.

Groetjes Hermien

Femminde zei

Deze is voor een probeersel echt super leuk gelukt!! Wat een mooie combi met die gave bloemen.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Gerrina zei

Ik vind het wel leuk om een aantal verschillende technieken en materialen bij elkaar te zien; ziet er mooi (en bewerkelijk) uit! Fijn weekend!