Mijn lijst met blogs

donderdag 2 juli 2020

We wish you a merry Christmas

Een week geleden dat ik mijn laatste kaart postte.  Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties voor mijn verjaardag afgelopen zaterdag. Op blog, of op facebook. Verder wil ik Rosina, Marianne de B, Miranda, Danoesja, Ineke, Hermien, Henriette, Danielle, Sandra, Jaqueline, GerJanne, Marja, Ans, Angelique T, Sarah en Monique bedanken voor de mooie kaart die ze hebben gestuurd. Ze staan nu nog in de vensterbank, maar gaan straks naar mijn kamer waar ze in een rek een jaar hangen. Zo leuk allemaal! Ik kreeg ook veel bewonderende reacties op jullie kaarten. De mooiste wil ik jullie niet onthouden. Miranda en Danoesja en ik zijn in februari bij GerJanne geweest. We hadden een gezellige middag, er zijn foto´s gemaakt en we kijken hier met veel plezier op terug. Danoesja had een foto van mij gebruikt op haar kaart. 
2 kleinkinderen Jelle en Tara van 6 en bijna 5 jaar bekeken de kaarten, want die vinden het zelf ook zo leuk om kaarten te maken met oma. Zeggen ze beiden, onafhankelijk van elkaar, waarom oma toch haar foto op de kaart gebruikt had!...
Nu dan de kaart. Een kerstkaart voor het merendeel gemaakt met hergebruikt materiaal. 
Alleen het designpapier is een restje van MD. Ik blijf het mooi papier vinden. 
Gemaakt naar en sketch. In de bomen reeks heb ik een paar dingen weggehaald en de rest laten zitten, dat geeft wel een leuk effect. De foto is niet echt geweldig,  maar wel duidelijk wat ik bedoel.
Challenges.
52 weeks to Christmas,  wit en blauw
CHCC, alles mag, optie sneeuwvlokken

Tot blogs, ik hoop een rondje te doen, de komende dagen.
Echter we krijgen 2 dagen eters. Nog voor mijn verjaardag. Ik wilde dit jaar geen grote groep mensen, en aangezien mijn familie nogal groot is had ik wat anders bedacht. Ik zei kom zo maar eens langs of kom dan bij ons eten. Maandagavond kwam mijn zus met haar man, en zo samen eten en praten was heel gezellig. Morgenavond mijn zus en zwager en mijn broer.
Nu nog bedenken wat we op tafel zetten. Ik denk met een klassiek tintje, aardappels en bloemkool uit eigen tuin, en daar verzin ik wat bij bv eigen gebakken brood vooraf met een dipje oid. Erg leuk om te doen, en zo spreek je elkaar op een heel andere manier. 
Zaterdag komen vrienden eten, en daar moet ik ook nog wat voor bedenken.
Ik zie dat ik een nieuwe volger heb, Natascha Dekker. Welkom op mijn blog, ik hoop dat wij elkaar kunnen inspireren. Ik ben jou gaan volgen en zag dat je nog niet zo lang blogt en volgers hebt. 
Hier is haar blogadres Creastories,blogspot.com  Om haar te volgen of een kijkje te nemen, want ze maakt leuke kaarten.
Groet, Nelleke 


29 opmerkingen:

lenywim35 zei

Mooie kaart Nelleke. Ja gelukkig is er facebook, dan kon ik feliciteren. Een kaartje is er niet meer bij. OP. Ik heb ze bijna allemaal, die ik nog had, veranderd . Aan mensen gestuurd die het moeilijk hadden in mrt/april en mei. Leek me beter. Het grappige is, dat ze erzo blij mee waren, dat ik er bv bloemen, zelfgemaakte appeltaart e.d. voor terug kreeg. Het waren vaak alleenstaande 60/70ers, wiens kinderen ik trainen had gegeven. Nu weer telefonisch contact mee. Daar ben ik blij mee. Het wordt zo stil om ons heen. Maar dat is t leven nietwaar? Jullie een fijne zomer met elkaar en wie weet zien we elkaar eens in Delft. Zal ipv kaarten eens fotoos van Delft posten zoals gisteren. grts Nelleke en groeten aan Wim. Liefs Leny en Wim

Enny zei

Een heel mooie kaart Nelleke, leuk met die bomen ! Super, dat je zoveel mooie kaarten kreeg, en een heel leuk idee met al die "aparte" etentjes, zo kan je lekker lang genieten ! Groetjes, Enny

Laurespage zei

Super, super mooie kaart ! En een hele mooie mal voor de bomen.
Groetjes, laurette
En geniet nog van je verjaardag !

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Nelleke vind de bomen rand heel apart.
Groetjes Anita

Annemarie en Merit zei

Wat een leuke kaart Nelleke, en nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag...leuk he die kinderen met die uitspraken, en dingen die ze verzinnen.

Gezellig toch om zo iedereen toch uit te nodigen, hier doe ik dat ook, gezellig eters vragen en dan lang tafelen, reuze gezellig alles heeft zijn voordelen.
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging blauw/wit bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Marijke zei

Een leuk kaartje en die boompjes vind ik tof! Heerlijk relaxed je verjaardag vieren! Ik moet zeggen ik vind dat heerlijk, in coronatijd jarig zijn! Veel meer attenties dan anders en we hebben het ook rustig aan gedaan met de visite! Veel plezier maar! Bedankt voor je deelname aan 52 WTC. groetjes Marijke.

marian zei

Heel erg mooi deze kerstkaart. Een heel andere manier om je verjaardag te vieren, maar ik denk toch ook wel mooi, want je hebt wel wat meer contact met een klein groepje familie of vrienden.Veel plezier.
Groetjes van Marian.

Martina zei

Beautiful card, I really like the group of trees.

Rosina zei

Heel mooi je kerstkaartje in deze blauwtinten Nelleke...leuk met verschillende kerstboompjes erop
en leuk dat je zoveel kaartjes heb gekregen voor je verjaardag...
en wat een gaaf idee om zo op verschillende dagen lekker samen te tafelen...dat kan ook zeker heel gezellig zijn..
Succes met alles....
bedankt voor je deelname
Groetjes Rosina
DT 52 WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Fijn dat je zo verwend bent met kaarten voor je verjaardag Nelleke, lekker feestelijk toch? Je hebt een mooie kerstkaart voor de blauw-wit challenge gemaakt. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 weeks to Christmas. Veel plezier met je bezoek.
Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

Trijntje zei

Leuke kerstkaart Nelleke. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Fijn dat je zoverl kaarten hebt ontvangen. Groeten Trijntje

Henriët zei

Super leuke kaart! Mooie boompjes zijn dat.
Fijn dat je verjaardagskaart is aangekomen.
Ook wel leuk om de visite zo te spreiden.
Groetjes van Henriët

!neke zei

Wat een leuke bomenstans heb je gebruikt!
Mooi geheel!
Groeten Ineke
DT 52WTC

Jantine zei

Mooie kaart Nelleke. Leuk met dat dp zo in het midden.
En heerlijk zo’n uitgesmeerde verjaardag, dan heb je veel meer tijd voor iedereen!
Bedankt voor je deelname aan de challenge van 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

GerJanne zei

Dat is een prachtige kaart! Mooie stans van die bomen en leuk idee om er delen in te laten zitten.
Gezellig om samen te eten. Is toch weer anders dan op verjaardag zitten met een groep.
Je moet nu ook wel vind ik, als je straks zo'n mooie nieuwe keuken hebt! ;-)

Hermien zei

Prachtig kerstkaartje Nelleke.
En wat een goed idee om met je verjaardagsgasten aan tafel te gaan, dat is anders dan anders maar het brengt ook leuke dingen met zich mee.
Fijn om te lezen dat mijn kaartje is aangekomen.

Groetjes Hermien

Marjolein zei

Wat leuk dat je zoveel kaarten hebt gekregen met je verjaardag! Dat blijft erg feestelijk, vind ook ik. Deze kaart is erg mooi geworden. Je hebt een leuke bomenstans gebruikt. Groeten Marjolein

Kathy zei

love blue for a Christmas, pretty and clean card.

Colien zei

Leuke kaart in blauw/wit, mooi die boompjes!
Bedankt voor je deelname aan de challenge bij 52WTC.
grtz Colien

Daphne zei

Mooie kaart!!
De "koude kleur" vind ik mooi.
Hihi, ik moest lachen om je kleinkinderen!!
Je staat niet op mijn blog kalender!! Balen, ik wist dus niet dat je jarig bent geweest.
Ik ga je er vandaag meteen opzetten.
Alvast voor volgend jaar.
27ste hè?!

Patti zei

This came out so beautiful I love the navy blue with the light blue! Thank you so much for creating with us this week at Tuesday Morning Sketches!

Margreet zei

Wat een schitterende kaart met die prachtige bomen, Nelleke!
Bedankt voor het meedoen bij Tuesday Morning Sketches.
xxx Margreet DT

Melissa Craig zei

Gorgeous Christmas card! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

Anonymous zei

Ben hier om te getuigen hoe deze krachtige spellcaster genaamd Dr. Ilekhojie me heeft geholpen mijn relatie te herstellen. ik was diepbedroefd toen mijn verloofde me vertelde dat hij niet langer geïnteresseerd is om met me te trouwen omdat hij een affaire had met de andere vrouw waar hij werkt. Ik huilde en snikte elke dag, totdat het zo erg werd dat ik contact opnam met internet voor hulp, dat was toen ik een recensie las over het geweldige werk van Dr. Ilekhojie, toen nam ik contact met hem op voor hulp om mijn geliefde terug te krijgen, hij hielp me een krachtige (verzoeningsliefde spreuk) uit te spreken en tot mijn grootste verrassing kwam mijn verloofde na 48 uur van de liefdesspreuk terug op zijn knieën en smeekte hem hem te vergeven. We zijn nu gelukkig getrouwd en alle dank gaat uit naar Dr. Ilekhojie voor het helpen van mij bewaar mijn relatie kunt u contact opnemen met Dr. Ilekhojie via zijn e-mailadres: (gethelp05@gmail.com) of WHATSAPP hem op +2348147400259

Debbie zei

Pretty Christmas card!
Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
Debbie ~ TMS DT
Debbie's Dash of This and That

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Freubelmina zei

Leuke kerstkaart heb je van deze mooie sketch gemaakt Nelleke.
Ik doe nu een paar weken mee en vind ze erg leuk.
Dankjewel voor je lieve reactie op m’n blogje.
Lieve groetjes, Wilma xx

Nancy Soetaert zei

zal je verjaardag ook eens moeten in mijn verjaardagsboek schrijven!
Toffe kerstkaart voor onze blauw/wit challenge!
Fijn dat je meedoet!
Nancy 52WTC

Monica Maier zei

Love the blue trees and the layout, great card! Thanks for joining us at Merry Little Christmas Challenge blog!

Monica- DT
http://monicascraftcorner.blogspot.com/