Mijn lijst met blogs

dinsdag 9 april 2019

Lekker op de trekker

Het is wat rustig op mijn blog. Soms plaats ik veel, maar ook periodes wat minder. Ik merk dat ook in het reageren, nog niet altijd de puf om dat te doen. Wel ben ik begonnen aan een herinneringsboek over mijn ouders, de eerste pagina is klaar. Met inkt, stempels, foto's teksten en dergelijke. Misschien laat ik er wel een keer wat van zien. Werken doe ik gedeeltelijk, ik oriënteer mij op regelmatig werk en heb 2 sollicitaties de deur uit gedaan en sta ik inmiddels op een overplaatsings lijst. 
Deze week heb ik vakantie. Vandaag duik ik mijn hobbykamer in en morgen ga ik met veel zussen en schoonzussen naar de sauna. Zondag met GerJanne naar ARTSpecially, en hier heb ik zoveel zin in! Vorig jaar zouden we voor het eerst gaan, maar ging het door familie omstandigheden niet door. Ook ben ik benieuwd wie er nog meer gaan zondag. Wie weet komen wij elkaar wel tegen.
Het kaartje is een kaartje voor Wim geworden. Hij werd zondag 65. We kijken terug op een gezellig weekeind. Zaterdag kwamen kinderen en kleinkinderen, en het is al bijna traditie dat we dan patatjes eten. Rollen behang op de tafel, iedereen ging zijn bord tekenen en versieren en daarna alle patat en snacks op de tafel. Geen borden en bestek nodig, succes verzekerd.
Grote hilariteit om een kaart van ons jongste nichtje (15), die schreef dat ze op school leerde dat Wim nu bejaard is als je 65 bent.….
Het kaartje is gemaakt naar de sketch van de Egel. De afmetingen waren niet goed, dus maakte ik er toen nog 1. Het plaatje komt van een boekje van de C1000 van jaren geleden. Touwtje van pa erop en de tekst is helemaal op hem van toepassing. Want in de schuur staat een tractor van heel wat jaartjes oud. 
Nu duik ik dan gauw richting hobbykamer. 
Oja en nog bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige startburst kaart.
Groet, Nelleke 

11 opmerkingen:

Bea zei

Mooie mannenkaart Nelleke, nog proficiat met de verjaardag van je man, leuk dat je naar de Art Specially beurs gaat, mijn dochter helpt daar bij de stand van HobbyCompleet de Duif....

groetjes Bea.

Jantine zei

Mooie kaart, stoer! Gefeliciteerd nog met Wim!
En lekker dagjes, vandaag hobby-en en morgen naar de sauna.
Succes met je zoektocht naar werk, ik hoop dat je snel iets naar je zin vindt! Mijn man heeft ook altijd onregelmatig gewerkt in de zorg en is nu ook op zoek naar regelmaat, valt nog niet mee, helaas.
Groetjes
Jantine

Hobby Hoogland zei

Wat een leuke kaart voor een man, de trekker doet het ook goed erop en heeft voor hem wel een betekenis.Altijd leuk een kaart voor iemand persoonlijk te maken.
groetjes Marjan.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kaart heb je met die trekker gemaakt Nelleke. Groot gelijk om even wat me-time in te bouwen en regelmatiger werk zou zeker fijn zijn. Leuk dat je naar de ART-specially gaat met GerJanne, alvast veel plezier. Ik sla dit jaar over (hè lopen we elkaar weer mis).
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Gefeliciteerd met je man!!
Grappig, bijna zelfde dag jarig als mijn man.
Wat een geweldig idee, dat tafellaken van behang papier!!
Dat zijn van die dingen, daar kijken de klein kinderen (En je eigen kinderen natuurlijk ook) later met heel veel plezier op terug.
Traditie om in ere te houden.
Mooie kaart maakte je voor je man.

Nancy Soetaert zei

prachtige kaart voor je jarige man!
Ik ga zondag ook naar Nijkerk. Wat zou het leuk zijn om jou en GerJanne daar tegen te komen. komen jullie tussen 15u en 16 u ook naar de banken zoals Nancy (allemaal handwerk) voorstelt?
Groetjes
Nancy

Marfien zei

Heel leuk met deze trekker er bij. Kan wel oud papier zijn maar nog zeker niet be(ver)jaard . . .
Ik denk dat we nog zo'n 15 jaar voor de boeg hebben eer we bejaard zijn

Hermien zei

Mooi verjaardagskaartje voor Wim Nelleke nog van harte gefeliciteerd. En wat een heerlijk vooruitzicht een dagje eropuit met GerJanne.

Groetjes Hermien

Kaartenkraam zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met je man. Je hebt een mooie kaart voor hem gemaakt en als ik het zo lees hebben jullie een fijne dag gehad samen!

groetjes van Ank

Joanne kramer zei

Wat een super mooie kaart!
Ik zie het helemaal voor me hoe feestelijk dat was zo met z'n allen patatjes eten.
Bloggen blijft een hobby he ;-). neem je tijd voor alles en forceer niks!
groetjes Joanne

Josje zei

leuke kaart heb je weer gemaakt