Mijn lijst met blogs

zaterdag 27 april 2019

XOXO

Een rustige Koningsdag voor ons, maar helemaal goed zo. Vanmorgen een tijdje tv gekeken, het regende toch, lekker met een bak koffie en tompouce erbij.
Toen het rond de middag droog was richting dorp, ach de rommelmarkt was een beetje een triest geburen. Door het slechte weer was er maar weinig. Sommigen hadden zich goed voorbereid een ander wat minder. Echt sneu voor de kinderen.
Wat boodschapjes in het dorp en op de fiets naar huis. Met Lieke nog even naar de plaatselijke kledingwinkel en wat bloesjes en een broek gescoord. "MaM", je moet nu maar eens wat anders kopen hoor dan alleen zwart en wit. Haha braaf naar d'r geluisterd.
Het kriebelde aan het einde van de middag om even naar mijn kamertje te gaan.
Ik wilde mijn 5 jarige kleinzoon een kaartje sturen, maar een zelfgemaakte vond ik veel leuker.
Zo lief van hem gisteren. Hij wilde oma troosten en knuffelen omdat mijn ouders overleden waren.
Dan smelt je toch? Dus een kaartje terug met veel knuffels erop.
De diertjes van Eline gebruik ik te weinig, deze gebruikt voor dit kaartje. De basiskaart door de embossingmal en wat walnut stain distress over de kaart. Daarop een stukje designpapier van MD en een groene cirkel gemaakt. Ik heb de toekan gebruikt, die zal hij wel kennen, want ze gaan regelmatig naar Burgers Zoe. XOXO voor kusjes en knuffels. Een knoop uit oma's doos dat hij mag onthouden dat hij ons altijd mag knuffelen.
De sketch is van Freshly Made sketches 385, daar doet deze kaart aan mee.
Nog een fijne zondag en tot een volgende keer.
Groet, Nelleke

10 opmerkingen:

Sarah zei

Mooi en een vertederend verhaal. X

GerJanne zei

Ach wat lief zeg! Ik kan me voorstellen dat het voor een kind moelijkte bevatten is, de familie relaties, maar als doordringt dat jij je ouders moet missen en hij het met zijn eigen ouders associeert en het dan snapt.... mooi. Zegt ook iets van de band met zijn eigen ouders en de band van zijn ouders met jullie...
Lief kaartje en jammer van de Koningsdag!
Komende week heb ik wel vakantie, maar geen dag dat ik een knutseldate kan afspreken. Misschien de week er na?

Danielle zei

Wat lief zeg, dat je getroost wordt door je kleinkind! Dat verdiend zeker een kaartje. En wat voor kaartje, deze is echt super leuk! Vaker gebruiken dus, die toekan ;-)

martina's kaartjes zei

een heel erg leuk kaartje is het zo ! mooi gemaakt
grtjs,martina
x

Gerrina zei

Een heerlijke kaart voor zo'n lief jochie! En smelten zul je nog wel vaker :)
Klinkt als een fijne dag! Fijn weekend verder!

Marfien zei

Lief om hem zo'n mooi kaartje te sturen, die zal hij wel goed bewaren

Henriët zei

Prachtige kaart voor jullie kleinzoon. Zo'n gebaar van zo'n kleintje is soms alles wat je even nodig bent. Koesteren die momenten!
Groetjes van Henriët

Lee Ann Barrett zei

This is super fun! Your tropical bird is fabulous. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

Kim S zei

I love the description of your day - you live such a sweet life! Your card is wonderfully bright and cheerful for your grandson! Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

Daphne zei

Wat een schat zeg, jullie kleinzoon!!
Mooi om o zijn leeftijd al zoiets te voelen en dan ut te spreken wat je wil.
Je maakte een lieve kaart voor hem.