Mijn lijst met blogs

dinsdag 23 april 2019

Restjes kaart

Een restjes kaart vandaag. Deze restjes kwamen van de kaartuitdaging met GerJanne waar we steeds kaarten van laten zien. Ik maakte van restjes een vierde en dat is deze dus.
Voor de bloem heb ik blauw en groene verfspray gebruikt. Daar heb ik de bloem van stans LR 0242 in gelegd. Van het raster knipte ik de hartjes uit en legde die ook in de verf.  De bloem LR0110 heb ik uit een stukje papier gestanst wat een probeersel was. Congrats erbij, en de leeftijd van de ontvangster erop. Deze had ik ook in helder blauw, maar was to much, in donkerblauw wordt het kaartje veel rustiger van. Het kaartje meet 12x10 cm. Een touwtje en glitter om het af te maken.
Een eenvoudig kaartje, waar ik met plezier aan werkte.
Zo meteen duik ik even mijn kamer in, kaartjes voor morgen afmaken en vanmiddag naar buiten, het weer is te mooi om binnen te zitten.
Challenges:
Marianne design: kaart met een cijfer. LR0242, CR1387, Col1347, LR0110, LR0223
Tot morgen!
Groet, Nelleke 

10 opmerkingen:

Maria Rodriguez. zei

Love the vibrant colors on your card, the greens and blues mix beautifully on the flowers and panels, the recipient is going to love it.
Thank you for sharing with us at THE FLOWER CHALLENGE, hope you play again soon.
Hugs.

Caroline zei

Heel leuk gedaan met de restjes, mooie kleuren!
Groetjes Caroline

Judith zei

Heel erg mooi geworden.
Leuk dat je mee doet met onze cijfer challenge.
Groetjes van Judith
DT - Marianne Design Challenge blog

Gerlinde zei

Wat een superleuk restjeskaart!! Prachtig!
Erg leuk dat je meedoet met onze challenge!
Groetjes Gerlinde
DT MD Challenge blog

Marfien zei

Vrolijk kaartje in "mijn" kleuren, ben benieuwd wat je morgen laat zien . . .

Anita zei

Wat leuk gedaan Nelleke. Zo zijn je restjes ook weer goed gebruikt.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog

Unknown zei

Mooi kleurrijk kaartje voor de jarige.

Groetjes Hermien

Aniet zei

Leuke kaart Nelleke, waar restjes al niet goed voor zijn, succes met de challenge,
groetjes van Aniet
DT MD Challenge blog

GerJanne zei

Hahaha. I moest goed kijken wat de restjes waren! Vernuftig! (Vernemstig)

Aileen zei

Fabulous vibrant card, I love what you have used and the colours. Thank you so much for joining us at The Flower Challenge Aileen DT