Mijn lijst met blogs

maandag 5 augustus 2019

3+1= school



Daar gaat ze onze kleindochter, proefdraaien op school. Afgelopen vrijdag werd ze 4 en na de vakantie gaat voor haar het schoolleven ook beginnen . Dit kaartje kreeg ze voor haar verjaardag en een vlaggetje voor haar slinger.
Wat gaat de tijd toch snel. 
Vandaag begint er weer een nieuwe uitdaging bij de Egel. Fantastisch met hoe velen jullie meegedaan hebben de afgelopen challenge.
Een nieuwe uitdaging en het thema is 1e schooldag. Nog even en dan zijn de vakanties voorbij, en beginnen de scholen weer. Net als afgelopen maand, kunnen jullie de hele maand augustus meedoen. 
Ik heb de mooie stans en embossingmal van Marianne Design gebruikt. Gekregen voor mijn verjaardag en zo blij mee. Ik had ook gelijk een idee wat er mee te doen.
Ik gebruikte het haasje of is het nou een  konijntje van MD in een wagentje, haar haasje ligt vergeten thuis.
Verder spreekt het wel voor zich.
Groetjes, Nelleke 

8 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wauw! Wat is dit mooie kaart met symboliek. groetjes Joanne

!neke zei

Hij is echt gaaf !
En tja , je kleindochter naar groep 1 !
De tijd gaat te snel !

Marfien zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt, leuk met deze foto erbij
Gelukkig mogen ze nu proefdraaien, zelf hoefde ik niet zolang te wachten maar mijn zus die in november geboren was mocht het jaar daarop pas naar school . . .

Ilonka zei

Leuke kaart heb je gemaakt.
Groetjes Ilonka

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk met die foto erbij verwerkt Nelleke. Voor jou was het thema dus lekker bruikbaar. Een leuke kaart is het geworden.
lieve groetjes Miranda

Nicolette zei

Wat een leuke kaart voor je kleindochter.
Groetjes Nicolette

Daphne zei

Kijk haar nou dapper stappen met haar tasje op haar rug
Stoer hoor!
Je maakte er Leuke, persoonlijke kaart voor haar.
Denk dat ze deze super leuk vind!

Hermien zei

Geweldig kaartje voor je kleindochter Nelleke, hier sluiten we de lage school periode af! De jongste gaat over 2 weken beginnen op het vmbo.

Groetjes Hermien