Mijn lijst met blogs

woensdag 28 augustus 2019

Jij bent zo lief in KKT



Vorige week fietste ik naar het werk en kwam langs het huis van de buren.  2 dagen later ging hun jongste dochter trouwen en ik wilde een kaartje voor het bruidspaar maken. Onderweg heb je alle tijd om na te denken en avonds ging ik aan de slag. Een mooie reden om te kleuren voor het KKT te gebruiken. Ik gebruikte 2 kleuren distress oxide: cracked pistachio en fired brick. Daar over een mooie stempel met fired brick. JIJ 2x uitgestanst , waarvan 1x op dikker papier, dan komt het er wat meer bovenop te liggen. Deze tekst met distress barn door bewerkt omdat deze helderder overkomt.  Daarop jij en de tekst: bent zo lief. Links een bruidspaar in donker rood om te accentueren. Dit alles gemat op groen papier en op een basiskaart van 15x15 geplakt.
Challenges:
Addicted to stamp and more: alles mag
Arty divas: alles mag
September wordt een maand van bruiloften en huwelijksfeesten.Ik besloot er nog 1 te maken. Hier de achtergrond gedept met inkt. Toen de stenen stencil erop. Met dat ik bezig was dacht ik dat is wel heel erg rood, maar kon niet meer terug. Doorgegaan en naderhand de groene inkt wat gebruikt om het minder heftig te maken. Hier ook weer de JIJ stans gebruikt en 2 champagne glazen met hun initialen en gouden sequins. Dat past wel bij het bruidspaar.
                           
Ik depte nog inkt met papier van Tim Holtz. Daarop moesten hartjes komen. Deze gestempeld maar het was helemaal niet mooi. Weer met rode en groene inkt erop tot de hartjes weg waren. Daarop ecoline spetters. Wat kleine achtergrond stempels gebruikt. Weer de JIJ stans gebruikt. (wat is die toch mooi!) Nu donkerrood papier gebruikt met groene en rode accenten.
Zoals jullie zien, zijn het  3 verschillende kaarten geworden in andere kleuren.
Nu naar mij kamertje om te freubelen. Het is buiten toch te warm. Mijn groentesoep met groentes uit eigen tuin is al klaar dus vanavond makkelijk eten.
Dan kom ik ook bij jullie langs, want nu eerst aan de freubel, de freubeltijd gisteren schoot er wat bij in.
Dag! Nelleke 

28 opmerkingen:

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een mooie rij kaartjes Nelleke! Met dezelfde producten en zo anders! Groetjes, Yvonne

Jantine zei

Wauw, maar liefst 3 kaarten in de KKT kleuren! Knap gedaan. Die jij stans is wel prachtig en zeker in van die knallende kleuren!
Fijne knutseldag!
Groetjes
Jantine

Marfien zei

Leuk hè dat experimenteren met inkt, kan ik ook zo van genieten
Het is in elk geval een mooie serie geworden met voor elk bruidspaar een persoonlijk tintje

Nancy Soetaert zei

mooie kaartenreeks in de kleuren van het KKT Nelleke, wat heb je leuk van alles uitgeprobeerd!
Fijne dag
Nancy

Marijke zei

Wat een mooie serie van kaarten heb je gemaakt! Allemaal even leuk! en zo mooi gedaan met de achtergronden! Super hoor! En die stempel van jij is inderdaad wel erg leuk voor allerlei doeleinden te gebruiken!Groetjes Marijke.

Kaartenkraam zei

Het zijn drie prachtige kaarten geworden maar de eerste springt er voor mij uit, die vind ik geweldig!

groetjes van Ank

!neke zei

Ze zijn super mooi geworden !!!!
Die JIJ stans komt god tot zijn recht !

groeten Ineke

martina's kaartjes zei

Fijn te zien dat je zoveel inspiratie hebt opgedaan om aan de slag te gaan met deze moeilijke combo ! Leuke resultaten zijn het zo !
Fijn dat je er (weer) bij bent deze maand,
grtjs,martina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een mooie serie Nelleke, bij mij is de eerste favoriet. Leuk om steeds zo die JIJ-stans te gebruiken, hij is tof hè? Hier weinig aan de freubel, ik ben gevloerd door de hitte ;p
Lieve groetjes Miranda

chantal zei

Wat een inspiratie. Ze zijn echt heel mooi
Liefs Chantal

Margreet zei

Wat een supermooie creaties, Nelleke. En wat is die JIJ stans toch leuk.
xxx Margreet

Claudia's kaartjes zei

Wat een supergave kaart. Echt Tof!! mooi in de kleuren van de KKT
I love this card!!!
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Caroline zei

JIJ is inderdaad een leuke stans!
Alle kaarten zijn zo mooi!
Groetjes Caroline

Daphne zei

Dat is leuk zeg.
3 Heel verschillende kaarten, maar toch naar hetzelfde idee gemaakt.
Ik vind ze erg mooi, ik kan ook niet echt een favoriet aanwijzen.
De kleuren zijn een mooie combinatie bij elkaar.
Ik heb vanmiddag ook een klein kaartje gemaakt, zweten!!!! Véél te warm, ik ben gauw gestopt.

Nicole Parmentier zei

Wat leuk deze drie kaarten met hetzelfde thema! Het achtergrondje vind ik echt prachtig en ook de tekst is zo mooi. De eerste met het bruidspaar is mijn favoriet!

Sarah zei

Wauw! Prachtig! Echt heel mooi alle drie! X

Henriët zei

Prachtige kaarten heb je gemaakt! Heerlijk dat kliederen met inkt en daarna de kaart afmaken met stansen. De achtergrond van de eerste kaart vind ik heel mooi!
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Ha Nelleke,
nou zeg, zo maar in een keer 3 kaarten! Wat goed van je! En ze zijn stuk voor stuk heel gaaf. Die stans, ja daar ben ik ook zo blij mee! Elke kleur geeft een andere uitstraling.
Ben je nog verder gekomen vandaag in je knutseldomeintje?

Plony zei

Wat zijn ze gaaf geworden je kaarten. Dat JIJ springt er echt af...heel leuk. 3x JIJ en 3x anders....knap gedaan.
Groetjes van Plony

Nancy zei

Hey Nelleke,

Toffe kaarten maakte je! Ik ben onlangs ook met de JIJ-stans aan het werk gegaan... Helemaal leuk om te gebruiken!!

Liefs,

Joanne kramer zei

Wat een super mooie kaarten. stuk voor stuk plaatjes. Ik vind het knap hoe jij je achtergronden zelf maakt. groetjes Joanne

Laurespage zei

Heel, heel mooie kaarten. Ik had me niet opgegeven omdat ik het een super moeilijke uitdaging was en ik wist dat ik er niet veel tijd ging voor hebben, maar nu ik de resultaten zie voorbijgaan wil ik met deze kleuren toch eens aan de slag gaan.Je kaartjes zijn SUPER.
Groetjes, Laurette

Creatiels zei

't is me gisteren niet gelukt om langs te komen, de wifi was niet alleen de oorzaak, de adapter van mijn computer heeft het gisternamiddag begeven, maar ik ontdekte het pas 's avonds, dus vandaag op zoek naar een nieuwe adaptor.
Zomaar eventjes 3 supermooie kaarten heb je gemaakt, knap gedaan. de "jij"stans staat nog op mijn verlanglijstje, ze bied zoveel mogelijkheden.
groetjes
Els

Ellen zei

Prachtige creaties Nelleke...ik vind ze super!
De JIJ stans is idd geweldig en je kunt et veel kanten mee op!
Fijn weekend en was de soep lekker?
Groet Ellen

Izzy Scrap zei

Gorgeous cards ! Love the colours combo and your lovely designs. Thanks so much for sharing and for playing along at ATSM.

Art by Zowie Dixon zei

Such beautiful cards. Thank you so much for entering our ATG challenge at https://artydivaschallenge.blogspot.com/Arty Divas this week. Looking forward to seeing you again next challenge.

Hugs, Zowie.



Arty Divas DT

Crafts from the Fairy Den {My Blog}

Arty Divas

Alex (PinkCraftyMama) zei

I absolutely love the pink! All the cards are just lovely! Thank you so much for entering our ATG challenge at Arty Divas this week.
Looking forward to seeing you again next challenge.
Love Alex (PinkCraftyMama).
Arty Divas DT
Pink Crafty Mama {My Blog}
Arty Divas

Helen zei

Very elegant cards - love the backgrounds you've used.

Thanks for joining us at the Arty Divas Challenge.

Helen x