Mijn lijst met blogs

donderdag 29 augustus 2019

We wish you a merry Christmas

Ï
Gisteren een fijne freubel dag gehad. Ik maakte oa deze kersttag. Elke maand maak ik een tag voor de Facebook groep van Kimya, en deze maand was de opdracht Kerst in Augustus.
In mijn vakantie wilde ik iets met paars maken, dat is niet gelukt, maar nu ruimschoots ingehaald. De basis is een lila kaart, heel oud, ik denk al wel 10jaar. Daarop papier van craftemotions. De sketch is van Cheerfulskethes, je moet even goed kijken, ik heb hem vrij nagemaakt. En ja toen dook ik toch weer in mijn stansjes bak en vond nog genoeg voor een aangepaste kerstbloem. Het buitenste blad iets paarser gemaakt en glitters opgedaan. Een cirkel van hulstbladeren met besjes in stukken geknipt en links van de kaart geplakt en rechts komt het vanuit de bloem. Dat kan er dus ook mee. 😊 Een label uit de doos. Touw en belletjes, parels en mijn opdracht voor deze maand is weer klaar.
Challenges:
Cheerfulskethes :sketch die te laat is.
52 weeks to Christmas: http://52weekstochristmas.blogspot.com/wekelijkse kaart
CHCC: alles mag
The Holly and Ivy christmascard challenge: alles mag
Fijne dag en tot de volgende kaart.
Groetjes, Nelleke 

13 opmerkingen:

!neke zei

Super mooi Nelleke !

Hermien zei

Prachtig kerstlabel Nelleke heel mooi zo in het paars.

Groetjes Hermien

Jantine zei

Prachtig, Nelleke, mooie kleuren heb je gebruikt! Heel sprekend.
Groetjes
Jantine

Joanne kramer zei

Wat een prachtig geheel. Het blijven mooie tinten! groetjes Joanne

Creatiels zei

bedankt voor je reactie op mijn blog.Ik ben nog een weekje in Eerbeek. Weet niet waar je woont, maar misschien kunnen we mekaar eens zien ?ben bereikbaar via watsapp.
groetjes
Els Van Herck

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtig label Nelleke, schitterend in deze paarse kleuren!! Gezellig dat je hebt meegedaan bij 52 weeks to christmas.

Groetjes, Merit en Annemarie
DT52WTC

GerJanne zei

Hahaha... sketch die te laat is! Volgens mij ben jij te laat! Maakt niet uit, je tag is echt prachtig. Ik zag hem vanmiddag op FB. Zo gaaf! Nu hier. Paars doet het altijd goed als kaart of tag.
Groetjes en fijn weekend!

Nicolette zei

Een prachtige dag. Je kan niet om het paars heen, haha, mooi hoor.
Groetjes Nicolette

Nicolette zei

Dag moet tag zijn

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een prachtige tag Nelleke, heel mooi opgebouwd in een hele mooie kleur. Je bloem is leuke samengesteld en lekker feestelijke met die glitters erop.
Lieve groetjes Miranda

Ruža Tomašić zei

k wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man van mijn leven terug heb gekregen, ik wil de mensen in de wereld vertellen dat er online een echte spell caster is en krachtig en oprecht is, zijn naam is Baba Wale Wiseman, hij hielp Ik heb onlangs mijn relatie herenigd met mijn man die me gedumpt heeft. Toen ik contact opnam met Wiseman, heeft hij een liefdesbetovering voor me uitgesproken en mijn man die zei dat hij niets meer met me te maken had, belde me en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Wiseman ook alle soorten hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsspreuk, we zijn nu erg blij met onszelf. Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Deze man is echt en goed. Hij kan je ook helpen je gebroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Neem contact op met deze geweldige man als je een probleem hebt met een duurzame oplossing
via e-mail: babaidadawiseman01@gmail.com
WhatsApp: +2348136951551

sweet art designs zei

Beautiful colour pallet! Thank you for joining us at Crafty Hazel Nut's Christmas Card Weekly Challenge - Myrna DT

Shona Hamill zei

Stunning tag. Thank you for sharing with us at the Holly & Ivy Christmas Challenge. DT Shona xx