Mijn lijst met blogs

donderdag 15 augustus 2019

Verjaardag swap met GerJanne 2



Vandaag de 2e uitdaging van de verjaardag swap met GerJanne. Dit keer moest ik een sketch gebruiken en een afdrukje kleuren. En verder de kaart met de schulprand gebruiken. Werken met een sketch doe ik graag, een bijpassend afdrukje vinden wat lastiger. Maar ik vond stempeltjes ooit gekocht bij de Action, en die heb ik nu voor het eerste keer gebruikt en gekleurd met aquarelpotloden en water.
Naast het designpapier van dove crafts heb ik effen papier gebruikt. Het afdrukje gemat op roze papier waar ik weer een stukje blauw groen heb achter geplakt. Dezelfde kleur als celebrate.
Dit zit ook weer gemat achter de donkerroze middenstuk. Het maakt het geheel wat pittiger. Bijpassende knoopjes en strikje en deze kaart zal vast zijn weg vinden naar een jarige. Kijken jullie ook bij GerJanne wat zij gemaakt heeft?
Challenges:
Do all kreatives: sketch
Verder wil ik jullie nog bedanken voor de reacties op mijn vorige kaarten. Het "mislukte: kerstkaartje heb ik maar een bruinige tekst opgezet met wat glitters. Het is nu wat beter maar zal niet mijn favoriete kerstkaart worden.
Groetjes, Nelleke


13 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

ook een leuke feestelijke kaart, net als bij GerJanne!
Fijne dag
Nancy

Nicolette zei

Hij is super leuk Nelleke.
De sketch is leuk om te gebruiken he?
Groetjes Nicolette

Mieke zei

Deze ziet er ook heel vrolijk uit! Mooie kaart! ♥

Jantine zei

Hele leuke kaart, Nelleke. Mooie uitwerking van de sketch. Leuk hoe jij en GerJanne toch echt wel iets verschillends maken met dezelfde materialen als uitgangspunt!
Groetjes
Jantine

Henriët zei

Super vrolijke verjaardagskaart. Die vindt zijn weg inderdaad vast wel naar een jarige.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Hoi!! Wat issie leuk! En zo grappig dat we allebei een cupcake namen als afdrukje! Ze konden wel van 1 serie zijn, hihihi...we hebben twee dezelfde papiertjes gebruikt op de kaart.
Nou je hebt een maand de tijd voor opdracht 3....
En laat je je verbouwde kaartje nog eens zien? Ben benieuwd of hij van je aanpassingen opgeknapt is...
Groetjes,
GerJanne

Daphne zei

Dit is nou echt een hele Leuke kaart.
Precies goed, dat blauw/groene erbij!
De cup cake heb je mooi gekleurd zeg.

Die kerstkaart..... stuur je gewoon naar "tante Pietje".... Haha.
Dat zegt mijn moeder altijd, als er een kaart af is die ze niet zo mooi vindt, "die gaat naar tante Pietje".
Tante Pietje is iemand die je eigenlijk geen mooie zelfgemaakte kaart wil sturen, omdat ze eigenkijk niet zo leuk en lief is, maar ja, zeg nou zelf, zo iemand stuur je toch sowieso geen kaart, whahahaaa!!!
Ik moet altijd erg om deze opmerking lachen, die tante Pietje heeft straks een huis vol lelijke kaarten😂.

Marja zei

Leuke verjaardagskaart Nelleke!...je hebt toch nog een leuk stempeltje gevonden ook een mooie kleur papier heb je gebruikt.
Groetjes Marja.

Marfien zei

Jullie kaartjes zijn allebei leuk, je krijgt gewoon zin in taart

Wies zei

Ook een hele leuke verjaardagskaart met lekkere cupcake. Wel een leuk idee en uitdaging, zo'n verjaardag swap.
Groetjes, Wies

Rosina zei

Ook jouw verjaardagskaartje is heel leuk geworden Nelleke..Prachtige details allemaal...zojuist bij GerJanne weze kijken...gezellig zo samen swappen...

groetjes Rosina

Hermien zei

Hier ook al zo'n leuk kaartje, mooi hoor.
ps wat sta je mooi op je profielfoto.
Groetjes Hermien

Trijntje zei

Deze kaart is ook erg leuk Nelleke. Leuk om elkaar zo uit te dagen. Goed geslaagd. Groeten Trijntje