Mijn lijst met blogs

maandag 15 juni 2020

Gefeliciteerd

Mijn eerste kaartje waarbij ik mij zelf heb uitgedaagd. Ik schreef al eerder dat ik heel veel kleine kaartjes heb van 10x10 die ik allemaal met inkt bewerkt heb. De eerste serie is klaar. Dit is de eerste van de volgende serie, hier moest ik designpapier bij gebruiken. En dat was niet makkelijk. Vind maar eens een mooi designpapiertje uit de stapel blokjes die ik heb. Heel vaak is het net niet.
Dit design papier komt uit een heel oud blokje ik meen van de Action. Gemat op een roze basiskaart.
Als contrast heb ik donkerrood gebruikt. Een poosje geleden nam ik een aantal 2e hands stansen over. Merk weet ik niet. Voor de bovenrand is met één van die gekochte  randstansen gebruikt. Hij is breder dan wat je hier ziet. Daar kwamen kleine bloementjes uit met 4 blaadjes, die op elkaar geplakt en de blaadjes wat gevormd.  2 kleine onderdelen van bloemen gestanst en zo heb je schattige bloempjes al zeg ik het zelf. Gefeliciteerd erop en weer een kaartje voor de voorraad wat heel makkelijk is met al die jarigen in juni.
Sketch: FMS: sketch 439.
Groet, Nelleke 

12 opmerkingen:

Femminde zei

Wat super leuk om jezelf zo uit te dagen. En heel goed gelukt!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Marfien zei

leuke verjaardagskaart heb je gemaakt, lief die kleine bloemetjes. Het achtergrondpapier is idd van de action, heb het gisteren nog in mijn handen gehad, niet om kaartjes te maken maar om te verkopen in de kringloop.
Heb setjes gemaakt met 20 verschillende velletjes en zo veel opgeruimd.

GerJanne zei

Mijn serie komt binnenkort, want je hebt me op ene goed idee gebracht. Alleen zijn de mijne wel heel simpel vergeleken met deze van jou. Heel mooi Nelleke! Het is je prima gelukt om tussen al je blokjes het juiste papiertje te vinden!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie kaart Nelleke, die bloemetjes zijn inderdaad schattig en je hebt alles mooi gecombineerd. Leuk om jezelf zo uit te dagen.
Lieve groetjes Miranda

Hermien zei

Prachtig Nelleke, mooie warme kleuren.

Groetjes Hermien

Ellen zei

Heel mooi geheel Nelleke en je achtergrondje is prachtig! Mooi gecombineerd met je papier. Ook de gouden accentjes doen het super goed!
Ben benieuwd naar de rest!
Groetjes Ellen

Daphne zei

Ik snap helemaal wat je bedoeld met "net niet", Ik heb dat soms ook.
Dan zoek je je rot tussen je verfje papiertjes.
Ik vind bij jouw kaart het donker rood heel mooi passen.
Fijn als het uiteindelijk gelukt is hè?!

marja kenter zei

Ik vind hem prachtig, heel mooi die tinten bij elkaar maar ik snap ook wat je bedoelt met "net niet".
Fijne dag en groetjes.

Henriët zei

Echt een top kaart! Wat is het je goed gelukt om de juiste kleur dp er bij te zoeken. Dat is soms een hele worsteling!
Groetjes van Henriët

Marja zei

Prachtige kaart Nelleke!...mooie achtergrond heb je gemaakt.
Groetjes Marja.

Sarah - Crea S zei

Tof kaartje Nelleke! En leuk dat je het "afval" ook gebruikt hebt!
Ik ken het helemaal dat je veel papier hebt en vaak nog net niet het juiste papiertje kan vinden. Of is dat gewoon weer een reden zoeken om toch nog maar wat ander papier aan te schaffen?
Ik geraak stilaan door mijn voorraad kaartjes heen. Dus zou ook nodig eens aan de bak moeten. Vooral mannenkaarten, dat blijft toch echt een struikelblok voor mij.
De swap met GerJanne helpt natuurlijk zeer zeker om de voorraad aan te vullen. Groetjes, Sarah

Anja v K@@rten zei

Een Topper!!!
Creatieve groetjes, Anja