Mijn lijst met blogs

donderdag 25 juni 2020

Late kerstkaart

Hier nog een late of is het toch een vroege kerstkaart zo eind juni? Vandaag op mijn manier nog geen tijd gehad om een kaart te plaatsen. Vanmorgen buiten en vanmiddag binnen gerommeld en geknungeld. Dat is gewoon zo lekker, helemaal met dit weer. Nu zitten we nog buiten te genieten van alle geluiden en geur van gemaaid gras. Zojuist een bak peulen geplukt. Heerlijk. Nu toch naar binnen, de muggen plagen mij.
Gistermiddag dit kaartje gemaakt. Eigenlijk heel simpel. Ik pakte een blokje van de Action, zag wat papiertjes en dacht aan het Kerst boek van de Action. Daar het plaatje en tekst uitgehaald. Ik zag dat het vrij donker was. Dat is dan zo. Nog een paar poinsettia's erop en de kaart was snel klaar.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart.
CHCC: alles mag.
Christmas 24 sketch: Sketch 12
The holy and ivy christmas challenge : alles mag.
Groetjes Nelleke

16 opmerkingen:

Ellen zei

Heel leuk gedaan met mooi papier en de bloemen zijn supermooi!
Met deze warmte alles lekker op een laag pitje toch!
Geniet van je peultjes...zijn heerlijk!
Groetjes Ellen

Anita van Deur zei

Mooie kerstkaart, je poinsettia's zijn heel mooi.
Heerlijk peultjes geniet ervan.
Groetjes, Anita

Jantine zei

Hele mooie kerstkaart Nelleke. Ik vind de kleuren ook erg mooi. En leuk met die cirkels en poinsettia!
Zo te lezen geniet je lekker, fijn!
Leuk dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Enny zei

Een heel mooie kaart, mooi papier en plaatje en die bloemen maken het zo vrolijk ! Ja, met die hitte alles maar kalm aan doen. Groetjes, Enny

Danielle zei

Haha, een heel vroege kerstkaart ;-) Wel een leuke! Peultjes, heerlijk, ik krijg ze van mijn ouders uit de tuin. Maar nu boterboontjes, ook lekker! Fijn weekend!

Diny zei

Een hele leuke kerstkaart heb je gemaakt Nelleke....
Groetjes en geniet lekker van je vrije dagen,
Diny

Catie Cuddles zei

Lovely card. Thanks for joining us at Craftyhazelnuts Christmas challenge blog.
Happy crafting!
Catherine x DT

GerJanne zei

Ha ha, net als de vorige keer toen ik bij je was, had je de kaart ook zo klaar. EN dat was wel een winnende! Dus wie weet!
Nog 1 nachtje slapen!

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt Nelleke, de snelheid van de kaart doet niets af aan hoe mooi deze is...Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

Creatiels zei

Je hebt soms niet veel nodig om er een leuke kaart mee te maken. Mooi gedaan.
Groetjes en geniet nog van het weekend.
Groetjes
Els

sue t. zei

Terrific take on our challenge at Christmas 24! Thanks for joining in!

Aartje zei

Mooi om met cirkels te werken Nelleke en ik vind de poinsetta's het helemaal af maken.
Groeten, Aartje

martina's kaartjes zei

Een leuk kaartje heb je gemaakt ! ik ben altijd fan van cirkels, dus altijd goed,
grtjs, martina DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

zelfde schets als ik gebruikt, helemaal anders, prachtig kaartje, zo leuk vind ik dat. Heel mooi bannertje erbij!
Groetjes
Nancy 52WTC

Grietje zei

Leuk deze sketch ideaal voor snelle kaartjes. Bedankt voor je bijdrage bij Christmas 24, veel succes en hopelijk tot de volgende keer.

Groetjes Grietje

!neke zei

Leuke schets gebruikt , mooi resultaat !
groeten Ineke