Mijn lijst met blogs

vrijdag 5 juni 2020

Uitdaging met een sketch

Daar ben ik al weer met een kaartje. De twee weken zijn om en het is weer tijd voor een nieuwe sketch uitdaging bij de Egel. Een prachtige en fijne sketch waarbij we ook embossing willen zien. Nat of droog maakt niet uit.
Erg leuk om mee te werken. Ik maakte de kaart enkel met een standaard er achter. De basis is kraft. Daarop DP van MD. Daarop twee kleuren effen papier.
Het donker rode papier emboste ik met kleine hartjes. De naam en leeftijd en een paardje omdat ze daar zo gek van is. En natuurlijk wat glittertjes.
Meer valt er niet over te zeggen, ik zou zeggen doe lekker mee. Kijk goed naar de sketch hoe deze gemaakt is. Ik maakte de eerste niet goed en kon weer overnieuw beginnen 😊.
                                   Geen fotobeschrijving beschikbaar.                 
Hier nog even de maten.
Veel plezier!
Groetjes, Nelleke

8 opmerkingen:

Caroline zei

Leuke voorbeeldkaart! Wel weer een uitdaging.
Groetjes Caroline

Nicolette zei

Leuke voorbeeldkaart, ik ga zeker meedoen!
Groetjes Nicolette

Henriët zei

Wat een leuke kaart Nelleke. (al is het paardje volgens mij een ezel maar dat mag de pret niet drukken)
Ik ga proberen mee te doen!
Groetjes van Henriët

Diny zei

Jij hebt er een hele leuke kaart van gemaakt Nelleke....ik moet nog bij de rest van het team langs!
Ga zeker proberen er ook iets van te ,aken.
Groetjes Diny

GerJanne zei

Hij is erg leuk! De ezel is gaaf, die heb ik nog maar veel te weinig gebruikt. Oh ik les nu net dat je het als paardje bedoelde... nou ja, maakt niet uit, ze zal de kaart vast en zeker super vinden!

Daphne zei

Wat een gezelligheid.
Mooi, dat roze in combinatie met het bruine paardje.
De hartjes embossing maken het extra lief.

Ellen zei

Super leuke kaart Nelleke! Ook een leuke sketch is dit! Hij zal zeker super gevonden worden!
Groetjes en fijne zondag, Ellen

Aartje zei

Mooie kaart Nelleke, altijd leuk om een kaart persoonlijk te maken met de naam van de ontvanger.
Leuke sketch is dit ook, al vindt ik 17 cm wel een grote maat.
Groeten, Aartje