Mijn lijst met blogs

donderdag 4 juni 2020

Home for Christmas

Een kerstkaartje, vers van de pers. Vanmiddag begonnen en net afgemaakt. Vanmiddag kwam GerJanne weer kletselen, veel te lang niet gedaan. Ik had wat bedacht wat ik al lang wilde doen. Vanmiddag kwam het ervan. Op onze lange tafel op de "deel" had ik van alles klaargelegd en wel zo dan we op gepaste afstand van elkaar zaten. Wat we gemaakt hebben laat ik nog niet zien want het is iets voor de komende KKT. Ben ik lekker vroeg klaar!
Ik heb me bij dit kaartje laten inspireren door het moodbord van 52 weeks to Christmas. (rood) In een kerstboekje van de Action stond deze mooie rode auto met heel mooi bijpassend papier. Nog nooit gebruikt, dus werd echt wel tijd....
De tag zat erbij en ook de tekst. De bloem is van resten papier.
52 weeks to Christmas: moodbord.
Creatieve sketschy girls: sketch
CHCC: alles mag
ABC challenge:http://abcchristmaschallenge.blogspot.com/ M van movie
Tot gauw, er komt weer een nieuwe challenge bij de Egel.
Groet. Nelleke 

17 opmerkingen:

Ellen zei

Wat istie leuk Nelleke en super gezellige details in warme kerstkleuren...echt heel leuk!
Wat gezellig dat je met GerJanne lekker kon kletselen...leuk hoor dat het kon in deze tijd!
Ik mis dat ook heel erg hoor!
Groetjes Ellen

GerJanne zei

Hij is echt supermooi! Die kerstster is prachtig! ik heb de kleintjes maar misschien wil ik deze wel eens van je lenen.
Het was weer super gezellig en voor herhaling vatbaar! Moeten we echt vaker doen hoor.

Anita van Deur zei

Prachtig Nelleke heel maal kerstsfeer!
Wat fijn dat jullie samen konden knutselen en kletsen. Ik mis het wel.
Groetjes, Anita

Nicolette zei

Een prachtige kerstkaart.
Groetjes Nicolette

Enny zei

Wat een prachtige kaart, heel leuk met die auto en zo mooi versierd ! Fijn dat jullie zo gezellig konden knutselen, dat doet deugd ! Groetjes, Enny

Marijke zei

Wat een mooi kaartje en wat een leuke foto van die oude auto! Bedankt voor je deelname aan 52 WTC. Groetjes Marijke.

Jantine zei

Heel mooi kaartje, Nelleke! Mooie afbeelding, leuk met die tags.
En heerlijk, weer eens een kletseldate! Fijn als je zoveel ruimte hebt, en ik ben nu al benieuwd naar je KKT kaartje!
Fijn dat je weer meedoet bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marja zei

Leuke kerstkaart Nelleke!
Gezellig weer een middag samen kletsen en knutselen.
Groetjes Marja.

Diny zei

Prachtig kerstkaartje Nelleke!
Fijn dat jullie een leuke middag hadden....dat doet je soms goed!
Groetjes Diny

Marjolein zei

Mooie kerstkaart! En leuk om weer te knutselen en kletsen. Groetjes Marjolein

Suzan zei

Vind het een superleuke kaart!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Helen zei

Great card - love the images you've used.

Thanks for joining us at Craftyhazelnut's Christmas Challenge.

Helen x

Trijntje zei

Wat een leuke kerstkaart is dit Nelleke. Het papier en plaatje kleuren zo leuk bij elkaar. Groeten trijntje

jolanda creatief bijtje zei

leuke kerstkaart
fijn dat je mee deed aan onze challenge
groetjes jolanda bongers
dt creative sketchy girls

Nancy Soetaert zei

Toffe kerstkaart Nelleke, en wat fijn dat je de schets van Creative Sketchy Girls gebruikt hebt!
Leuk dat je weer eens met GerJanne kon afspreken. Ik zie Angelique volgende week ook weer, kijk ik ook al naar uit;
Groetjes
Nancy CSG

Inkyfingers zei

What a pretty, festive card and I love your mix of papers.
Thanks for sharing with us at ABC Christmas Challenges.

Dorte zei

Such a lovely Christmas card...now I'm singing 'Driving home for Christmas....
Thank you for sharing your card with us at ABC Christmas Challenge.
Dorte x