Mijn lijst met blogs

zaterdag 20 juni 2020

Stippen en strepen

Een nieuwe en leuke uitdaging begint vandaag bij de Egel: gebruik stippen en strepen. Een leuke uitdaging en niet moeilijk lijkt mij. Eenmaal bezig maakte ik gelijk een serie van 3.
Een poosje geleden kleurde ik deze stempels van Rubber dance in. Ik vond mooi papier wat er heel mooi bijpaste en toen waren ze ook best snel klaar. De eerste is 12x 6,5 cm.
De bloem heb ik uitgeknipt, het randje bewerkt ik met een zwarte stift, dan werk je het mooi af. Ik had ook blaadjes gekleurd en er daar een paar van bijgedaan.
Deze is iets groter namelijk 13x7 cm. Hetzelfde verhaal en bovenaan een klein touwtje.
Deze heeft dezelfde maat als de vorige. Het waren allemaal restanten papier wat overbleef na het snijden van een andere kaart. Wat algemene teksten erop en klaar om verstuurd te worden. Leuk om te doen en verrassend dat ik er zo snel het juiste papier erbij had.
We hopen natuurlijk dat jullie weer allemaal meedoen met deze uitdaging, zoals altijd is er voor de winnaar een leuke prijs.
Groet en geniet van het weekeind.
Nelleke 

5 opmerkingen:

Doris knippenenplakken zei

Schitterende fleurige kaarten Nelleke!
Groetjes Doris

Ellen zei

Wat een vrolijke gezellige kaartjes Nelleke en je bloemen zijn prachtig ingekleurd! De roze/groene variant is mijn favorietje, zo mooi!
Fijn weekend groet Ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave bloemen Nelleke en je hebt er hele fleurige, mooie kaarten mee gemaakt vind ik. Prachtige combinatie van kleuren ook. Hier word ik blij van en de ontvangers vast ook :)
Lieve groetjes Miranda

martina's kaartjes zei

wat een leuke creaties ! helemaal geslaagd
grtjs, martina

Daphne zei

Prachtig, komt ook zeker door de kleur combinatie..... Ik hou daarvan, dat zachte geel bij het roze.
Leuke serie heb je gemaakt.