Mijn lijst met blogs

maandag 5 oktober 2020

5 oktober



En zo is het weer 05 oktober en tijd voor de volgende  uitdaging van de Egel.
Deze uitdaging hebben jullie veel keuze om een kaart te maken. We werken met een sketch. Elk design lid heeft een sketch en kaart gemaakt, dus je ziet allemaal verschillende sketches. 
Aan jullie welke je gaat gebruiken. Als je de kaart plaatst zet je er even bij van wie de sketch is. 
Natuurlijk mag je met 3 kaarten meedoen, maar dan maak je wel drie verschillende kaarten van de designers.
Wij hopen dat jullie het leuk vinden, wij in ieder geval wel.
Ik heb een kaart gemaakt met een eenvoudige sketch.  Kraft als basis. Daarop effen blauw papier en een stukje designpapier.  Daarop een bloem van stevig karton. Eerst bewerkt met gesso, want het motiefje was niet zo leuk.  Deze heb ik met verschillende soorten verf bewerkt. Daarop een klein bloementje met een zilveren hart. De grote you stans vind ik geweldig en past hier goed bij. Wat glitters en een stiksteekje. Dat wil ik terug zien, het zij met een pen wat ik gedaan heb, of een stiksteekje met de hand of naaimachine. 
We zijn heel benieuwd naar jullie kaarten.
Groetjes, Nelleke 

    

 

12 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

deze is leuk geworden, geslaagd kaartje
grtjs,martina

Irene zei

Leuk en goed te doen Nelleke want als ik héél véél laagjes zie haak ik meestal af!
XxIrene

Anita van Deur zei

Mooi kaart Nelleke!
Fijne dag.

Marfien zei

Dank voor deze schets, leuk kaartje lekker simpel, daar houd ik wel van, heb hier wel geschikte papiertjes voor
p.s. er klopt iets niet in de eerste zin . . .

Marfien zei

O ja, over het marmeren, je werkt maar met kleine tubetjes olieverf die je moet verdunnen met terpentine en daarna met een pipet op het plaksel druppelen. Geen blikken dus

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, bij mij is het pas 5 oktober hoor Nelleke, het gaat al snel genoeg. Je kaart met sketch is top.
Lieve groetjes Miranda

Rosina zei

Dat is een leuke challenge Nelleke... een mooi sketch heb je ontworpen en daar ook een prachtig voorbeeldkaartje voor gemaakt...
groetjes Rosina

Marja zei

Leuke kaart Nelleke!
Groetjes Marja.

GerJanne zei

Ha Nel,
wat een leuke sketch had je! Ik ga ze allemaal bewaren, van ons DT. EN ik ga er ook mee aan de slag. Ik zag dat er al een binnen was met jouw sketch en 1 met die van Marja. EN jij hebt er nog stiekem een topping bij gedaan (glitters en een stiksteekje)
Leuk!

Daphne zei

Heel mooi.
De bloem is echt een eyecatcher!

Sarah - Crea S zei

Hey Nelleke! Ik zag jou schets al terugkomen bij iemand. Maar nu weet ik pas echt wat de opdracht is bij De Egel. Wel leuk natuurlijk als jou schets dan gekozen word om mee te werken! Het is in ieder geval wel een leuke schets en je uitvoering mag er ook zeker wezen! Groetjes, Sarah

Ans Gilbert zei

Wat heb je een mooie kaart gemaakt met jouw leuke sketch, super met de grote bloem,
Groetjes
Ansx