Mijn lijst met blogs

zondag 18 oktober 2020

Sketch van Tuesdaymorming sketches

Vanmiddag was ik een uurtje in mijn kamertje. Ik was bezig om een kaartje af te maken en ondertussen bedacht ik mij iets. Ik had leuke kaarten gezien van de sketch bij de  Tuesdaymorning challenge en ik dacht dat ik een bomen stans had die leuk was om te gebruiken voor de sketch. Ook had ik een wit papier met zwarte ecoline of oost Indische inkt bewerkt. Wat precies weet ik niet meer. Het lag er al een tijdje want ik wist niet wat er mee te doen. Tot vanmiddag. Ik stanste de bomen uit en vond het eigenlijk wel grappig. De sketch opgezocht en toen zag ik dat vandaag de laatste dag is dat je mee kunt doen. 
En ja toen dit kaartje maar afgemaakt. Ik heb de sketch een kwart slag gedraaid, het is een smal kaartje geworden. Het is een scrapling van 8 x 15 cm. De stans 2x gestanst en er een hele en nog 3 bomen van de andere op de kaart geplakt. Een paar boompjes weer ingelegd met papier. Uit een restje zwart XMAS gestanst en nog wat glittersterretjes geplakt.
Groetjes, Nelleke 

13 opmerkingen:

Epie zei

Hallo Nelleke , lekker bezig geweest met bomen stansen en wat
een leuke sketch heb je gebruikt voor je kaartje , groetjes
Tot blogs , fijne avond van Epie

CreaStories zei

Wat een leuk idee om de bomen uit papier dat bewerkt is met inkt te stansen. Geeft een apart effect! Het is een leuk kaartje geworden!

Ellen zei

Supermooi Nelleke dit kaartje...ik vind de boompjes prachtig met dit bewerkte papier!
Leuk om te lezen hoe dit kaartje tot stand kwam.
Succes met jullie klussen, groetjes Ellen

Andrea W zei

Your card is terrific and turning the sketch to use the trees was a great idea. Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches.

Melissa Craig zei

Very nice card. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

Anita van Deur zei

Heel leuk kaartje Nelleke, mooie kerstboompjes leuk de inlay.
Groetjes Anita

GerJanne zei

Heel leuk en ene bekende stans! Mooi! Je kunt ook meedoen bij K&K of heb je daar al 2 keer mee gedaan?

Daphne zei

Wat heb je dit origineel bedacht!
Ik vind het een hele mooie kaart.

Kaartjes door Elise zei

Wat heb je een leuke kaart gemaakt!

carla zei

Een mooi, leuk kaartje Nelleke.
Schitterend gemaakt.
Groetjes,
Carla

Gerrina zei

Speels en heel mooi! Groetjes, Gerrina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke invulling van de sketch Nelleke en het ziet er feestelijk uit al die boompjes.
Lieve groetjes Miranda

Marfien zei

Hé een kaartje zonder rendier :-) maar wel een hele leuke