Mijn lijst met blogs

donderdag 8 oktober 2020

Zwart, wit met zilveren accenten

En weer is het donderdagavond dat ik een kerstkaart plaats. Net alsof ik nu pas de rust kan vinden. 
Eerst wil ik iets leuks vertellen. Gistermiddag kwam ik moe thuis, ik was naar Thomas geweest en had boodschappen gedaan. In en rondom huis een puinhoop. Zit er en brief voor mij bij de post. Nieuwsgierig maakte ik het open en er zat een stempelsetje in met de wilde dieren die bij de Action te koop zijn en waar zoveel vraag naar is. Ook zat er een mooie kaart bij van Saskia uit Deventer. 
GerJanne en ik hebben haar in Klarenbeek ontmoet bij een open dag van een stempelwinkel. Alweer een aantal jaren geleden.
Zij herkende GerJanne van de foto! Dat was leuk zeg. En nu ligt er dan zo een pakketje van haar voor mij in de bus. Saskia als je dit leest nogmaals heel hartelijk bedankt. 
Nu dan het kaartje. Die was al even klaar. Dit was het 2e kaartje welke ik naar aanleiding van de liftchallenge maakte. De basis was al even klaar en later maakte ik hem af.
Ik heb hem in het zwart wit gemaakt met accenten zilver. Kleine hertjes in zwart wit, een bomenstans gekregen van Marjan, en her en der zilveren sterretjes.  Het lijkt of ze echt schijnen.
Stille nacht 2 keer gestanst om te laten staan. 
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag, optie grote tekst.
ABC Christmaschallenge:  V-vixen,  rendieren
De bouw verloopt voorspoedig. Maar wat een prut weer was het vandaag zeg. Vanmorgen in de stromende regen naar mijn werk gereden. Ik moest naar de andere kant in Apeldoorn, en omdat ik dat niet zo vaak meer doe, was ik een beetje vergeten hoe druk en hoeveel verkeerslichten er onderweg zijn.
Buiten was het een  kliederbende. De rietdekker was uit pure ellende al naar huis gegaan, hij pakte de volle wind. Binnen lag overal wat. Ons raam in de slaapkamer is vandaag vervangen en moest bijgeschaafd worden. Wim gaat kijken en ziet alle houtkrullen de slaapkamer in vliegen, want ook dat raam pakte de volle wind. Het was een mooi gezicht zei hij 💨😂.
Ach een stofzuiger doet wonderen, al heb ik tot ver onder het bed houtkrullen opgezogen. 
Het leed weer geleden, morgen komt de afdekvloer die er voor gaat zorgen dat we straks lekker warme voetjes krijgen. Zo'n zin in! Nu lopen we over een evenwichtsbalk naar de slaapkamer, morgenavond weer door het raam. 😏
Groetjes, Nelleke 

 

18 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie sfeervolle kerstkaart Nelleke in een leuk model. Wat lief om zo'n leuke post te mogen ontvangen.
Je lijkt haast wel een circus artieste met al die capriolen die je tijdens de verbouwing uit moet halen.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Nelleke, leuke verrassing in de brievenbus.
Fijne dag vandaag.

Kaartjes door Elise zei

Mooie kaart Nelleke! En wat een super verrassing zat er in je brievenbus, erg lief!

martina's kaartjes zei

wauw, die is mooi geworden ! heel erg mysterieus, maar top !
grtjs, martina DT 52 WTC

Anoniem zei

Oh wauw die is mooi!!!!
Kadootjes altijd leuk!

x
Diana

Annemarie en Merit zei

wat een prachtig kaartje Nelleke.
En heerlijk van die onverwacht verrassingen...
Heel veel succes met al die ingrepen...en ja het weer zit niet mee,jammer hoor.
Bedankt voor het meedoen met de wekelijkse kerstkaart.
Liefs Annemarie en Merit Dt52WTC

!neke zei

Mooie kaart !
En wat leuk die verrassings post!
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Enny zei

Ja kaart is prachtig Nelleke, en wat een leuke verrassing in de post ! Jammer dat je zoveel extra werk hebt met dat vieze weer, nog veel moed ! Groetjes, Enny

Irene zei

Oooh wát is dit een prachtkaart, jammer dat die niet aan de challenge kon meedoen. Jeetje Nelleke, petje af dat jullie er de lol van inzien en de moed er in houden...is nog een hele kunst om onder de wol te kunnen kruipen whaha!
Lief zo'n onverwachte overeenkomst- hier lagen die stempels gisteren óók in de winkel..al die tijd dat GerJanne er over schreef niét gezien.
XxIrene

Jantine zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Jantine zei

Het is allemaal wel spannend bij jullie in huis zeg! Over de evenwichtsbalk naar je slaapkamer, dan moet je toch niet al te moe zijn...
Wat een leuke verrassing in je brievenbus, dat kan echt je hele dag goed maken, he.
Je kaart is weer prachtig. Altijd een mooie combinatie, zwart, wit en zilver.
Ik zat even te tutten met mijn reactie, daarom heb ik de vorige verwijderd, sorry.
Fijn dat je meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Gerrina zei

Mooie kaart! Dat zw/wit streepjes papier heb ik ook en vind ik zo leuk! Mooi heb je het hier gecombineerd! Heel veel sterkte met de bouw! (Nu heel erg afzien, straks heel erg genieten...) Groetjes, Gerrina

Femminde zei

Wat een super kaart Nelleke!! Zo'n gaaf doorkijkje.
En mooi in die zwart wit tinten.
En een pakketje op de deurmat is altijd tof.
Succes verder met de verbouwing. Het is even behelpen maar het wordt straks vast super. (zie het allemaal zo voor me, zo door het raam.)
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Nancy Soetaert zei

Ik vind je kaart wondermooi!
Amai dat zijn nogal toeren bij jullie om in je bed te geraken! Jullie zullen wat blij zijn als alle werken achter de rug zijn..
Groetjes
Nancy 52WTC

Marfien zei

Een stralend kaartje Nelleke, leuk idee, het zwart/wit met zilver komt in dit model mooi tot zijn recht

Daphne zei

Prachtige kaart.
Oh oh oh, wat een gedoe, zo'n verbouwing.
Ik moet wel lachen om hoe jullie naar de slaapkamer moeten, zelfs die het raam.
Wat een ellende voor jullie, maar ik lig hiervan echt in een deuk😂

Inkyfingers zei

What a stylish contemporary festive design! Love the unusual layout and monochrome look too.
Thanks for sharing with us at ABC Christmas Challenges.

Dorte zei

Love your elegant black and white Christmas card, Nelleke.Thanks for joining us at ABC Christmas Challenge!