Mijn lijst met blogs

vrijdag 20 november 2020

De Egel doet zijn naam eer aan.

Vandaag begint er weer een nieuwe uitdaging bij de Egel. Het thema is heel toepasselijk, wij willen de komende weken een Egel op de kaart zien. Deze stans van de Egel is al een oudje. Ik kreeg hem jaren geleden van de Egel. Ik heb er een kaart mee gemaakt, maar vond het een gepriegel. Nu ik veel met de diertjes van Eline werk, was het toch wel wat makkelijker om te maken als de eerste keer.
Wat een schatje he? En hoe vinden jullie het geruite schortje? Een idee van GerJanne om designpapier te gebruiken. Volgens mij is het egeltje wat in de war omdat ze de blaadjes water geeft. Het papier is van een blokje van MD Het kader een stans van de Action waar ik een poosje geleden ben geweest.
De kaart is als het goed is aangekomen bij Colien, die gisteren jarig was. 
Challenges:
DiesRuschallenge: herfstkleuren. ( dies marianne design: tekst en bladeren) Egel: ?
More than words: bladeren
Hobbyvision: gebruik kant, touw of lint
We hopen natuurlijk weer op een grote deelname.
Groetjes, Nelleke 

19 opmerkingen:

Irene zei

Toffe kaart met dit dp en de leuke egel die wat in de war is hihi!
XxIrene

Kaartjes door Elise zei

Wat schattig deze egel! & leuk zo met dat schortje aan

Anita van Deur zei

Super leuk kaartje met de schattige egel!

Angélique zei

Oh, wat een lieve kaart! De kleuren zijn zo mooi, ik houd zo van de warme herfstkleuren! (Misschien groeit er wel een plantje achter/onder de bladeren die water nodig heeft?)

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie herfstkaart in warme kleuren Nelleke. Dat egeltje met haar schortje is schattig.
Lieve groetjes Miranda

Rosaliescreativecafe zei

Wow i love your leaves and the cute dicut. Thank you for joining us in the More than words challenge

Diny zei

Prachtige kaart met de egel....ja....mooi schortje Nelleke!
bedankt voor je tips....ik ga kijken of het gaat werken.
Groetjes Diny

Scraptastisch zei

Wat een fantasie heb je Nelleke...blaadjes water geven, haha
Hele leuke challenge een egel voor de Egel en jouw kaartje is zeer geslaagd, veel plezier van deze challenge!
xx Gerie

Henriët zei

Mooie kaart met een hele leuke egel. Ik ga die van mij uit zijn winterslaap halen want met deze leuke challenge doe ik natuurlijk ook weer mee.
Groetjes van Henriët

Marfien zei

Vrolijk kaartje met deze egel, helaas blaadjes verdorren, het water zal niet helpen om ze mooi te houden . . .

Hermien zei

Een schattig kaartje met de egel en de geruite schort vind ik een heel leuk detail.

groetjes Hermien

Angelique zei

Wat een vrolijke kaart met de leuke egel, dat blijven toch leuke diertjes. Prachtige kerstkaart met de mooie vogels. Jullie halen thuis heel wat toeren uit op het moment maar het zal heerlijk zijn als het klaar is. Wat een schok om al die dode kippen te vinden.
lieve groetjes Angelique

Margreet zei

Wat een leuke kaart met de egel.
Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet DT

Femminde zei

Wat een super leuke kaart Nelleke. En wat een leuke opdracht bij de Egel. Heel origineel.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Heike`sAugenBlick zei

Wat een super leuke kaart. Die mag je aub op onze Facebook mini challenge insturen van More thans Words. Helaas accepteren wij geen kaarten bij de Main challenge. Hartelijk bedankt. Groetjes Heike

Heather McMahon zei

Great project! I can see you've already entered in our Mini Challenge. Thatnks for joining us at More Than Words :)

Dana Tatar zei

Great take on the challenge! I love all the leaves. Thanks for joining us at More Than Words!

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een schattige kaart.
Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
Groetjes Miranda

Prophet/Dr Odiboh zei

Dank u Dr. ODIBOH voor het terugbrengen van mijn ex-geliefde en ik ben u zo dankbaar voor uw hulp en ik beloof u voortaan dit goede werk van u te delen met iedereen die ik kan, ik heb alles gedaan wat hij me heeft opgedragen en in minder dan 48 uur mijn ex lover kwam terug .. je kunt hem bereiken via zijn e-mail: odibohsolutionhome@gmail.com of whatsapp +2347048883838 ..