Mijn lijst met blogs

zondag 8 november 2020

Van harte gefeliciteerd

Vandaag even een paar kaartjes posten waarmee ik afgelopen week mee bezig ben gewest. Eigenlijk zijn het eenvoudige kaartjes geworden in een lang en smal model. Ik vouwde een A-5 dubbel, anders dan normaal en dan krijg je een lange smalle kaart. Ik gebruikte een achtergrond wat Lieke ooit maakte, ik dacht met ecoline. Het zit al heel wat jaren in mijn map met achtergrondjes.  Daarop een lange smalle stans die gelijk ook 3 drie vierkanten mee uit stanst. Dit matte ik op geel papier en daarna weer op wit papier.
Uit hetzelfde stuk achtergrond waar weinig inkt was te vinden, stanste ik 3 vierkanten uit en legde dat in het frame. Gefeliciteerd stanste ik dubbel uit en plakte dit op de kaart. Ik stempelde op een stuk geel van dat achtergrond vel, van harte en met je verjaardag en knipte daar banners van en plakte het op de kaart. Verder nog een bijpassende knoop erbij. 
De 3 vierkantjes die overbleven, legde ik in een geel frame. Daar sneed ik de randen van af. Maakte van wit nieuwe randen en plakte dit alles op de blauwe basiskaart. Dat deed ik omdat de kaart iets smaller is als de bovenste. Van harte stempelde ik op wit en knipte dit uit. Gefeliciteerd stanste ik 3x uit en plakte het op elkaar. Stempel en stans zijn van Karin Joan. Rechts nog een paar feestelijke ballonnen uit gekleurde achtergrondpapier, welke ik vastmaakte met een gouden touwtje. Her er der nog wat glitters. 
Mooi model kaartje en past goed in mijn langwerpige enveloppes waar ik er nog heel veel van heb. Zo ook het A-5 papier. Ik kreeg een paar jaar geleden een hele grote stapel papier van een mevrouw van de kerk. 
Challenges:
Cat the bugblog: alles mag
Hier verloopt alles naar wens. Kon vandaag even fijn freubelen en een wandeling maken met Wim. Morgen er weer tegenaan, dan moet onze zitruimte leeg zijn omdat de vloer gescheurd wordt. Dinsdag gaan ze sleuven maken. Dat geeft zo'n herrie, dan ga ik mijn heil corona proof zoeken bij GerJanne. En daar heb ik echt heel veel zin in. Weer lekker freubelen en bijkletsen.
Groetjes, Nelleke 

13 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel leuke vrolijke kaarten zijn het. Volgens mij kun je ook linken bij Mijn Hobbyhonk, want daar vraagt ze een slimline kaart en dat is zo'n model.
Heerlijk weer was het he? We boffen maar. EN ik heb ook reuze zin in dinsdag. Morgen een lange vergaderdag. Die voelt minder erg als er daarna een kletseldag tegenover staat!

Irene zei

Ja ik dacht óók direct: slimline voor MHH, LEUK gedaan Nelleke maar een beetje "druk" waardoor niet alles even goed tot zijn recht komt naar mijn idee!
Veel plezier bij GerJanne!
XxIrene

Kaartjes door Elise zei

Wat een leuke vrolijke kaarten heb je gemaakt. Mooi zo in het Slimline model

Henriët zei

Wat een mooie, kleurrijke kaarten maakte je Nelleke. En handig om met de restjes van de een meteen een tweede kaart te maken.
Je hebt een goed adresje uitgezocht om morgen te vertoeven. Veel plezier!
Groetjes van Henriët

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Nelleke! Veel plezier samen dinsdag.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee fleurige felicitatie-kaarten Nelleke en leuk gebruik gemaakt van je achtergrond uit de voorraad. Heerlijk even ertussenuit, veel plezier bij GerJanne.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Beide heel leuk !
Lekker fleurig !
Veel plezier morgen !

Marfien zei

lekker vrolijk, ook een goed idee voor mijn marmerfrutsels
Ben benieuwd wat jullie morgen gaan maken, veel plezier

Monique zei

2 Hele vrolijke kaartjes! Ik ontsnap volgende week dinsdag uit huis. In die rommelpot zitten zie ik niet zitten ;-))

Daphne zei

Wat een mooie achtergrondjes!
Je maakte er hele leuke kaartjes mee!

Marie Bingaman zei

Indeed, 2 very colorful cards! Thanks for sharing with us Catch the Bug for our ATG challenge! :)

~Marie B -DT

Ellen zei

Supervrolijk zijn je kaarten Nelleke...ik vind ze super gaaf!
Ik reageerde hier al een paar keer maar lukte steeds niet ppfff!
Gezellig dat kletselen bij GerJanne...altijd makkelijk als je zo dicht bij elkaar woont!
Succes met de klussen en hoop dat de gleuven gelukt zijn!
Lieve groet Ellen

Irmelin Eriksson zei

So colorful cards! Love them! Thanks for joining us this month at We Love 2 Create. Hugs from DT-Irre