Mijn lijst met blogs

woensdag 5 mei 2021

5 mei

En ja hoor het is weer 5 mei en dat betekent dat er weer een nieuwe uitdaging begint bij de Egel.
Vandaag maken wij een sketch en de 2e opdracht is:  gebruik washi tape op je kaart. Als je mijn kaart ziet, vraag je je misschien af waar de tape zit. Dat zijn de gebloemde strookjes papier. Ze zaten op een envelop van een kaart  die ik kreeg via de Card Chain Challenge. Ik vond de washitape zo leuk dat ik het bewaard heb. Voorzichtig van de envelop gehaald en op een strook wit papier geplakt. De sketch vrij eenvoudig gehouden. Het designpapier is van een blokje ik meende Echopark. Daarop effen papier waarvoor ik een embossingmal heb gebruikt. Cirkels van oranje en een bloem en tekst is van MD. Verder ook wat dots gebruik die ik gekregen had, in dezelfde envelop. Dus alles is goed besteed. 
We hopen natuurlijk dat jullie massaal mee aan doen met deze leuke challenge. Er zijn zoveel mogelijkheden te bedenken om washitape te gebruiken. 
Ik ben benieuwd!
Groet, Nelleke 
 

8 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat leuk gedaan, en slim om de tape te bewaren, fijne dag.

Daphne zei

Ik ben dol op washi-tape, dus ga zeker meedoen.
Wat mooi dat jij een cirkel op je kaart hebt gemaakt, met een mooie bloem erbij.
Het is een vrolijke, beetje klassieke kaart.

Marijke zei

Een mooi kaartje en grappig dat je de washitape een tweede leven hebt gegeven! Ik kan niet bij de site van de Egel, dan blokkeert mijn pc dus kan niet meedoen. Jammer! Groetjes Marijke.

Henriët zei

Wat een leukerd! Dat washi-tape past zo mooi bij de ander kleuren.
Groetjes van Henriët

VoormeKaartje zei

Wow wat is dit een mooie kaart. Zo’n mooie combinatie. Zag je kaart op bij de
Egel blog staan en die van jou sprong er echt uit. Ga gauw mijn washi er weer bijzoeken en als ik weer wat energie heb ga ik even heerlijk aan de gang. Liefs, Christa

Ellen zei

Heel leuk Nelleke met mooie stansen erop!
Groetjes Ellen

Margo zei

Wat een leuke kaart Nelleke
Groetjes
Margo

Hermien zei

Prachtig kaartje Nelleke.

Groetjes Hermien