Mijn lijst met blogs

woensdag 26 mei 2021

Paars en neongroen

Paars en neongroen zijn de kleuren van het kleurenkaartteam vandaag. En wist ik de vorige maand niet hoe ik deze paarse tags af wilde maken, nu lukte dit wel. Hoe? Door het gewoon maar te doen. De tags lagen al klaar nu heb ik her en der felgroene inkt op de labels aangebracht. De basis is ecoline met tacky glue lijm. Dit is weer een probeersel van Lieke die ik bewaard had. Zoiets doe je toch niet weg! 
Bij de eerste gebruikte ik een Missee stempel en kleurde die in met inkt. Deze knipte ik later uit. Liefs komt uit een verpakking van een thee doosje. Ik moest een wat breder woord gebruiken anders viel de tekst weg. Wat sequens en touwtje eraan, en klaar.
Hier heb ik 2 bloemenstempels gebruikt en met groene inkt ingekleurd. Uitgeknipt en opgeplakt. Hier enjoy in de basiskleur van de tag om het iets terug te laten komen. En zo was ik voor het KKT al heel vroeg klaar deze keer, al half mei. 
Foto's maken gebeurde later en tijdens het maken ervan kwam deze foto van mijn zus binnen van de Akelei. Wat kleurde dat prachtig in de lijst. En daarom laat ik met plezier deze foto zien.
Tot morgen met de kerstkaart.
Groet, Nelleke 
 

34 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super leuke tags en wat zijn het mooie bloemen de Akelei.

marijke zei

Wat leuk zijn deze tags! En super zo in het paars,heel leuk gedaan. Groetjes Marijke

Diny zei

Twee hel mooie tags heb je gemaakt Nelleke!
En zo zie je maar dat je soms later pas ziet hoe je het verder af gaat werken.....kan soms inderdaad weken duren.....maar het is goedgekomen!
Mooie foto ook van de akelei!
Groetjes Diny

Femminde zei

Wat een mooie gekleurde tags!! En ook nog met een Missee erop. Heel tof gedaan.
En die akeleien zijn ook super mooi. Die dubbele met paars en een witte binnenkant staat hier ook in bloei.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Margreet zei

Wat een gave tags, Nelleke.
En dan ook nog akelei in de gevraagde kleuren! Bij mij staat ze ook in volle bloei (nog een herinnering aan mijn vader).
xxx Margreet

Ellen zei

Prachtige vrolijke tags Nelleke…leuk in deze kleurtjes…top!
Wat zijn de akeleien prachtig!
Groetjes Ellen

chantal zei

mooi, vrolijk en superleuk in deze kleuren
Liefs Chantal

Daphne zei

Zo leuk, ik zie overal kaartjes en jij maakte 2tags.
Ze zijn prachtig, vind ik.
Wat zo leuk is aan het kkt, dat je soms iets overhoudt van vorige maand een dan opeens klaar bent voor deze maand😉

Marfien zei

Vrolijke tags heb je gemaakt, die voor mijn verjaardag was ook al zo leuk, ga zo voort :-)

Jantine zei

Wat een leuke labels, Nelleke. Heel goed gelukt!
En die foto's van de akelei zijn er ook prachtig bij.
Groetjes
Jantine

Nancy Soetaert zei

prachtige labels in de kleuren van het KKT Nelleke!
mooie foto's van die akelei, vind ik een heel bijzondere bloem.
Groetjes
Nancy

Angélique zei

Die labels zijn toch ontzettend leuk geworden zo.

Wilma zei

2 LEUKE labels/tags voor het KKT Nelleke en een MOOIE collage van de foto's van je zus.
Liefs Wilma ☺☺☺

Rosina zei

Prachtig deze 2 tags +Nelleke...heel leuk met die missee stempel erop ...en leuk dat de achtergrondjes heb gebruikt die Lieke gemaakt heeft...Ook de akelei bloemenfoto's zijn prachtig!!!
groetjes Rosina

Petra-loves-paper zei

Wat een mooie achtergronden heb je gemaakt, het zijn ontzettend leuke tags, groetjes Petra

Scraptastisch zei

Wow Nelleke wat gaaf zijn je labels! Echt heel tof gedaan!
xx Gerie

karin zei

Mooi die tags in de KKT kleuren. Ook je foto van de akelei in diverse kleuren is prachtig.
Groetjes,
Karin

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hele leuke tags Nelleke! Mooi gedaan in de kkt kleuren!

Henriët zei

Mooie labels Nelleke. Handig dat je die nog had liggen. Maar je hebt ze verder super afgewerkt.
Groetjes van Henriët

GerJanneke zei

Wat een mooie tags! Super gaaf! Die missees ga ik steeds leuker vinden. De foto van je zus is ook heel mooi!

Margo zei

Wat een toffe labels en wat een kleurenpracht die bloemen !
Groetjes
Margo

Colien zei

Twee heel mooie tags in de gevraagde KKT-kleurtjes!
En gaaf die Akelei, bloeit hier ook volop: genieten!!
grtz Colien

Linda zei

Hoi hoi,

Wat een mooie paars groene KKT set heb je gemaakt met de Missees.
Mooie foto's in stijl van de KKT ;)
Groetjes, Linda

Sarah zei

Hey Nelleke, ik ben fan van je tweede tag. Heel leuk met de bloemen. En zeer terecht dat je Liekes probeersel hergebruikt.x

martina's kaartjes zei

0h, die is leuk geworden ! helemaal in de perfecte kleurtjes, geslaagd hoor
blij met je deelname deze maand,
grtjs, martina

Angelique zei

Twee prachtige labels voor het KKT, grappig is dat toch dat een werkje soms niet wil lukken en opeens is het er.
Grappige tipi-kerstkaart met de vos en z'n favoriete voetbalclub.
lieve groetjes Angelique

Creatiels zei

Twee hele mooie en leuke tags heb je gemaakt.
Groetjes en nog een fijne avond
Els

Nancy zei

Hey Rosina,

Gisterenavond had ik plots een ziek kleinkindje in huis, dus moest ik mijn blogrondje stoppen... Dan maar vroeg aan begonnen vanmorgen...

Wat een leuke labels maakte je! Mooie achtergronden ook... Je ziet... Alles komt altijd goed, de inspiratie komt wel op het goede moment...

Liefs,
Nancy

Nynke zei

Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! Jouw tags zijn supertof geworden, de eerste is echt mijn favoriet.
Groetnis Nynke

Kaartenkraam zei

Je tags zijn hartstikke leuk geworden. Soms helpt het om er even 'afstand' van te nemen.
Mooie fotocollage ook! Ik heb de tuin momenteel ook vol met Akeleien staan.

groetjes van Ank

Doris knippenenplakken zei

Super mooie tags Nelleke!
Groetjes Doris

Epie zei

Wat twee leuke tags Nelleke , mooie kleurtjes inkt ,
Fijne avondgroetjes v Epie ........

VoormeKaartje zei

Wat is die tag mooi geworden!!! Zo lekker vrolijk.
Liefs, Christa

Monique zei

Die zijn heel leuk geworden! En ik ben de eigenaar van één van hen. Dank je wel voor deze mooie tag!
Lieve groetjes, Monique