Mijn lijst met blogs

donderdag 20 mei 2021

Fhoxy van PSV viert Kerst

Donderdag zou geen donderdag zijn als ik geen kerstkaart plaats dus daarom kom ik nu met de kerstkaart voor deze week.
Bij Marianne design loopt een challenge: een kaart met meer dan 1 vouw, altijd leuk om te maken. Nu had ik een paar weken geleden ook al een tipi kaart gemaakt, en dacht eerst moet ik dat nu wel weer doen? Wederom sprak ik mij zelf toe. Je wilde meer van deze kaarten maken, waarom doe je dat dan niet. Deze zal vast makkelijker gaan en dat was ook zo. 
Dus ging ik aan de slag. De basis is kraft, daarop groen designpapier van MD, alleen weet ik niet van welk blokje die is.
Omdat ik deze voor Thomas ging maken voor de Kerst, dacht ik dan moet Fhoxy de mascotte van PSV erop, dus de vos mocht op de kaart. Hij heeft zelfs zijn PSV muts opgezet en heeft een lantaarntje naast zich staan en een mooi ingepakt cadeautje.
De kerstboom mocht ook niet ontbreken, Hij is prachtig versierd met mooie ballen en er staat al een cadeautje klaar.
Op de achterzijde de voetbal met tekst. Dit alles is nog versierd met de mooie lampjesslinger van Marleen.
Wederom weer leuk om aan te werken, zelfs de dwarse strook zit redelijk recht. Al weet ik niet of ik bij een volgende dit weer zou doen. Ook niet altijd hetzelfde. 😃
Challenges:
Marianne design: meer dan 1 vouw.
Gebruikt: Designpapier van MD, COL1355, LR0136, Col1459, Col1439, EC0151,CR1486
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag
Ally's angels: alles mag
Groet, Nelleke 

21 opmerkingen:

Creatiels zei

Leuk model van kaartje en tof dat je het zo persoonlijk maakt. Mooi resultaat.
Groetjes en nog een fijne avond
Els

Femminde zei

Wat een toffe kaart voor Thomas!! Gaat hij vast geweldig vinden. Super kaartje.
Fijn week!!
Groeten van Femminde

Angélique zei

Dat lijkt mij een echte Thomas-kerstkaart, die hij mooi kan neerzetten. Superleuk!

Ellen zei

Ik vind hem enig Nelleke en de vos erop doet het super!
Groetjes Ellen

Rosina zei

wat een onwijs leuke tipi kerstkaartje is dit Nelleke ...leuk dat je voor Thomas heb gemaakt en dan ook zeker zijn favoriete voetbalclub erop gemaakt...KNAP gedaan weer!!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Elle-Jeanne zei

Super leuk Nelleke.
Mooie tipi kerstkaart .
Groetjes Elle-jeanne

GerJanne zei

Wat een vrolijke kerstkaart. is toch een heel leuk model hoor! Ook eentje om neer te zetten. Ik denk dat ik er zo een voor mijn vader ga maken. Die zet ze allemaal neer...

Jantine zei

Wat een leuke persoonlijke kaart voor Thomas, Nelleke. Zo leuk bedacht met Fhoxy! En dit model doet het altijd goed, vind ik. Goed dat je je er weer aan gewaagd hebt.
Gisteren had ik een erg lange werkdag, daarna was ik te moe om nog een blogronde te doen.
Maar vandaag is je kaartje nog net zo mooi! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie toepasselijke kerstkaart heb je voor Thomas gemaakt Nelleke. Die krijgt vast een ereplaatsje.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Scraptastisch zei

Amazing gemaakt voor Thomas, wat zal hij hier blij mee zijn met zo'n mooie PSV tipi kerstkaart met de volgende kerst! Fijn pinksterweekend Nelleke,
xx Gerie

Ingrid's Scrapfrutsels zei

ach wat een leuke vrolijke kerstkaart heb je voor Thomas gemaakt Nelleke, heel persoonlijk. Leuk modelletje ook..Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

Aniet zei

Prachtige creatie Nelleke, mooi gemaakt
Bedankt voor het meedoen met de vouw challenge,
groetjes van Aniet
DT Marianne Design Challenge blog

Nancy Soetaert zei

hier is goed over nagedacht! toffe kerstkaart voor je zoon!
Nancy 52WTC

Judith zei

Top gedaan, leuke kaart.
Leuk dat je mee doet met onze "meer dan 1 vouw" Challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge Blog

Suzan zei

Superleuke kaart Nelleke! Echt leuk voor een psv fan.
Bedankt voor het meedoen!
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog
DT 52WTC

Kaartenkraam zei

Leuke en originele kaart. Je hebt hem met de aankleding mooi persoonlijk gemaakt.

groetjes van Ank

Henriët zei

Mooie wigwamkaart voor Thomas. Daar gaat hij later dit jaar vast blij mee zijn.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog

jolanda creatief bijtje zei

wow die is mooi
bedankt voor het meedoen aan onze challenge meer dan 1 vouw

groetjes jolanda bongers
dt md challengeblog

ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje nemen op mijn blog
en een berichtje achter laten http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

Anita zei

Super leuke kaar voor een PSV fan en dan ook nog in kerstsfeer.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
Groetjes
Anita
MDblog

De Hobbyzolder zei

Prachtige tipi-kaart! Ik weet niks van voetbal maar nu wel, in ieder geval dat Fhoxy de mascotte van PSV is😉
Leuk dat je meedoet met de “meer dan 1 vouw” Challenge
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

Wybrich zei

Een super mooie kaart heb je gemaakt Nelleke
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog