Mijn lijst met blogs

zaterdag 29 mei 2021

Bedankkaartjes en alcoholinkt.

Alcohol inkt, ik vind het al jaren prachtig. Ik had er nog niets van aangeschaft, behalve de alcohol markers van de Action en wat kleine velletjes yupo papier. Maar daar deed ik ook niet zo veel mee omdat ik niet goed wist hoe te doen.
En toen stond daar een advertentie op marktplaats en werd er een complete set alcoholinkt  met toebehoren aangeboden. Zal ik, zal ik niet? Ik ging overstag en wauw wat is het een geweldig pakket. 
Natuurlijk moest dat uitgeprobeerd worden. Op het speciale papier, maar ook op ander heel glad papier.
Gelijk leerde ik dat je veel meer met de alcoholmarkers kunt als je de alcohol blending solution erbij gebruikt, en o dan zie je zo veel mogelijkheden! 
Ook zat er een flesje alcohol lift-ink bij voor nog meer mogelijkheden. 
Nou ik ben helemaal enthousiast, zo leuk!
Deze 2 kaartjes zijn dan ook gemaakt met alcoholpapier. Op dat gladde dunne papier waar ik maar weinig mee kan heb ik deze afdrukjes gemaakt. 
De bovenste gaat als bedankje naar Annemarie en Merit waar ik wat spulletjes van had gekocht.
Gelijk de bloem gebruikt die ik van hen over had genomen.
Dit bedankje gaat naar de vorige eigenaar van de alcohol inkt om te bedanken en dat ik er heel blij mee ben.
Beide kaartjes heb ik gemaakt naar de sketch van   Atlantic heart challenge, maar deze is al afgelopen. 
Ik had hem eerder moeten plaatsen, maar ging met Thomas naar zijn broer en schoonzus. 
En dat was ook weer erg leuk. Toen ik Thomas ophaalde pakte hij gelijk zijn jas om mee te gaan. Dat is wel heel anders geweest. Het lijkt erop dat hij weer wat meer uit zijn kleine bubbel gaat komen van de laatste jaren. Ook gaat hij weer (eindelijk) met plezier naar zijn werk, zeker nu de grootste hobbel van in de bus stappen weggenomen is. Zo bang om te vallen. Nu gaat hij met rolstoel en al, en het probleem is over. Hoe eenvoudig kunnen sommige dingen toch zijn! Maar je moet ze wel ontdekken en dat is vaak het grootste probleem.
Nu nog even wat planten in bakken doen en genieten van een vrij en rustig weekeind
Groetjes, Nelleke 
 

13 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Twee super leuke kaarten.
Knap gedaan.
Ik heb er nog nooit mee gewerkt, maar jou resultaten mogen gezien worden.
Groetjes Elle-jeanne

Irene zei

Ziet er fantastisch uit Nelleke, ik weet er niéts van dus géén idee hoe het werkt.
XxIrene

VoormeKaartje zei

Wat een mooi resultaat. Nog nooit ermee gewerkt maar lijkt me wel erg leuk om te doen. De stap naar een rolstoel is altijd moeilijk. Toch weer een bevestiging dat je achteruit gaat. Maar je wereld gaat wel weer meer open, je kan dan opeens weer veel meer en het is dan ook beter vol te houden. Knap dat die het heeft gedaan.Liefs, Christa

Marfien zei

Ja, soms vind je leuke schatten op marktplaats, heerlijk om er dan mee aan de slag te gaan en er zulke vrolijke kaartjes mee te maken

Wilma zei

Je hebt 2 hele MOOIE kaartjes gemaakt met je "slag" op marktplaats Nelleke.
GENIET van een vrij en rustig weekeinde.
Liefs Wilma ☺☺☺

Anita van Deur zei

Wauw wat mooi zijn de kaartjes geworden knap gedaan. Wat fijn voor Thomas het zijn soms kleine dingen die een groot verschil uit maken. Fijne zondag.

GerJanne zei

Gaaf zeg! Ik heb ook net gisteren de inkt binnen. En nu nog gaan zitten om te experimenteren. Jouw kaartjes zien er al heel vrolijk en leuk uit.
En wat fijn dat het nu beter gaat met Thomas. Soms is het iets kleins , maar je moet er wel achterkomen!

Henriët zei

Wat een mooie, vrolijke kaarten!
Je hebt met de inkt weer vele mogelijkheden toegevoegd voor het maken van mooie kaarten.
Groetjes van Henriët

Daphne zei

Zo, mooi hoor!!!!!!
Wat kan je dan blij zijn met iets hè?!
Dat ben je heel goed gekocht voor jezelf, hier ga je vast een zeker nog veel meer plezier van hebben.
Leuk, deze bedank kaartjes zijn erg opvallend, ze springen in het oog.

Ellen zei

Wat een vrolijke en gezellig kaartjes maakte je met de inkt…ik vind het ook erg leuk om te doen en te zien hoe de inkt een eigen leven gaat leiden. Leuk dat je op marktplaats kon scoren! Wat fijn dat Thomas de rust in sommige dingen terug vond!
Fijne dag gewenst, groetjes Ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel leuk deze vrolijke bedankkaarten Nelleke. Goede aankoop heb je gedaan. Fijn dat Thomas nu zo graag meegaat, misschien ook het samen fietsen. Ook goed dat je achter de drempel bent gekomen die er lag om naar zijn werk te gaan. Dat doet een moederhart vast goed :)
Lieve groetjes Miranda

Marja zei

Wat een leuke kaartjes heb je met de inkt gemaakt!
Heerlijk is dat he dat je meteen allemaal nieuwe ideetjes krijgt.
Groetjes Marja.

Annemarie en Merit zei

hoi hoi Nelleke, ja deze prachtige creatie ligt hier voor me...heel erg bedankt wat lief om gelijk met de gekregen spulletjes iets te maken.
Prachtig zijn de kleuren die zo mooi in elkaar overvloeien...zelf hebben we zoiets nog nooiit geprobeerd...
veel plezier met je spulletjes...'fijn dat Thomas weer wat beter in zijn vel gaat zitten, alles valt op het ogenblik ook niet mee.
moeilijke tijd voor veel mensen,
Lieve groetjes Annemarie en Merit