Mijn lijst met blogs

maandag 10 juni 2024

Koekoeksklok

Deze kaart is voor een oud client van Wim, waar hij nog steeds contact mee heeft. Soms zoekt hij hem op op zijn werk op een zorgboerderij of sturen ze elkaar appjes en filmpjes. Heel leuk allemaal. 
Elk jaar maak ik voor hem een kaartje en stuur dit naar hem toe.
Zo ook deze kaart. Hij heeft iets met klokken en horloges, dus daarom gebruikte ik een koekoeksklok. De basis is een vakjes stans en daarin kwam het mooie design heren papier van MD. Veel gebruikt, het is al bijna op. 
Die koekoeksklok kocht ik 2e hands en daar kan ik best wel van genieten van dit soort koopjes. Zijn leeftijd kwam op de kaart evenals 2 vogeltjes. Die moesten er natuurlijk wel op, want als de klok slaat komt er en vogeltje tevoorschijn. Ik vind dat zelf ook supergaaf: een paar weken geleden waren we op het station in Hoofddorp in een stations verkooppunt en daar hing ook een koekoeksklok die juist ook even ging slaan. Geweldig!
Ik vond een  toepasselijke tekst en rechts wat radartjes uit de klok.
Er zijn nogal wat uitdagingen waar een herenkaart gevraagd wordt en daar wil ik met deze kaart aan meedoen.
Zometeen ga ik naar GerJanne voor een kletseldate. Na de middag schuif Angelique aan van Angelique maakt.Angelique maakt. Ze wilde graag eens naar het creatief cafe komen. Dat gaat niet lukken, want die hadden we vorige week. Maar aanschuiven bij onze kletseldate vandaag kon wel.Dit omdat ze deze week in Almelo is, wat meer in de buurt ligt.
Ik heb er ook ongelofelijk veel zin in. Naar mijn idee had ik afgelopen week ook te weinig gefreubeld, ook al heb ik zaterdag en zondag wel even naar mijn kamer kunnen gaan.
Groetjes en een fijne dag!
Nelleke 














18 opmerkingen:

Martha zei

Wat een leuke kaart, Nelleke
Altijd fijn als je een kaart toepasselijk kunt maken,
de koekoeksklok steelt de show op jouw kaart!
Liefs Martha

Elle-Jeanne zei

Leuke toepasselijke kaart met de koekoeksklok Nelleke.
Fijne dag.
Groetjes Elle-Jeanne

Daphne zei

Leuk, zo persoonlijk, dat maakt het nog leuker.
Jammer dat dat papier bijna op is.
Wij hebben op/bij de camping ergens een koekoek zitten, de hele dag hoor ik niet anders dan "koekoek, koekoek".

marja kenter zei

Ik vind het een hele leuke, echt mannen kaart. Het dp wat je hebt gebruikt en die klok is enig.
Veel plezier vandaag bij G J .
Liefs en groetjes

Ellen zei

Helemaal leuk deze kaart met de klok…ik weet nog dat mn opa en oma er ook zo eentje hadden en als kind vond ik dat ook gaaf, stukje sentiment toch!
Ook je merci doosjes zijn superleuk geworden, erg leuk om te geven maar in jouw geval te verkopen voor het goede doel toch?!
Fijne kletseldate met GerJanne en Angelique!
Groetjes Ellen

karin zei

Echt leuk de koekoeksklok! Mooi kaartje.
Veel plezier met de kletseldate en freubeldag.
Groetjes,
Karin

Caroline Cards zei

Een leuke mannenkaart. Veel plezier met GerJanne en Angélique!
Groetjes, Caroline

Diny zei

wat heb je een prachtige kaart gemaakt Nelleke!
Groetjes Diny

Femminde zei

Wat suoer mooi gemaakt!! En zo persoonlijk. En dat sentiment maakt het helemaal af.
En geniet heerlijk van vandaag!! Gezellig.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

!neke zei

Heel erg mooi je kaart !!!!
Veel plezier vandaag !!!
groeten Ineke

Margreet zei

Wat een leuk verhaal achter je mooie kaart met de koekoeksklok. Wij waren eens in een souvenirwinkel in Zwitserland en die hing vol met allerlei koekoeksklokken. Wat een boel geluid was dat!
Veel plezier bij GerJanne en wat leuk dat Angélique ook komt.
xxx Margreet

Nicolette zei

Leuk dat je die klok 2e hands kon kopen, ik hou daar ook van, ben dan ook benieuwd naar de stansjes die ik gisteren bij jou kocht, hihi.
Leuk dat je meedoet bij KIC, dankjewel.
Groetjes Nicolette DT

Henriët zei

Wat een mooie kaart met die leuke klok! Mijn schoonouders hadden er 1 en de kinderen konden er uren naar kijken vroeger. En dan op het hoogtepunt toch net het vogeltje missen.....
Hadden jullie een gezellige dag? Wij wel! En ook nog flink wat geknutseld.
Groetjes van Henriët

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke kaart met die vrolijke koekoeksklok Nelleke. Doet me denken aan een vriendinnetje van Dainy, die moeder spaarde ook (koekoeks)klokken en dat meisje vond het zo fijn dat er bij ons alleen een keukenklok hing LOL. Die werd dol van het getik en gekoekoek thuis. Gezellig dat Angélique aanschuift bij jullie, wat leren we toch veel mensen kennen via Blogger.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Wat superleuk! Wat zal die kaart in de smaak vallen zeg! En dat papier blijft mooi voor een mannenkaart! Wat was het gezellig he? Ook net of je elkaar al veel vaker gezien hebt en al kent.

Angélique zei

Wat een gave kaart, die radartjes passen er natuurlijk goed bij, maar die vogeltjes zeker ook, heel goed bedacht!
Het was echt een super geslaagde middag!

Monique zei

Prachtige kaart! Het was leuk om even naar elkaar te zwaaien... en te knutselen.

Jackie C zei

Such a fab card! Do love that clock!
We are always super happy to see every entry in our mailbox at 613 Avenue Create.
Please do come back again!
The very best of luck with your entry.
Jackie, DT member at 613 xx