Mijn lijst met blogs

zondag 30 juni 2024

Vuurtoren bij de Egel.

Bij de Egel vragen we een vuurtoren op de kaart en die uitdaging is nog niet afgelopen. Daarom vandaag een  kaart met de vuurtoren die nog als reminder kan dienen.
Deze kaart maakte ik met papier, welke ik van Marfien kreeg . Er zaten bijpassende plaatjes bij en die heb ik daarbij gebruikt. Ik stanste het visnet uit en knipte deze op maat voorop de kaart. Daaronder een strook van bijpassend blauw. Verder kwam er niet zoveel bij: een ankertje met touw en een meeuw die kant en klaar in een bakje lag. 
Buiten de tekst op het plaatje er verder geen tekst meer bij gedaan, volgens mij kan deze wel voor meerdere gelegenheden gebruikt worden. 
Challenges:
Geniet van de dag. Wij gaan vanmiddag naar Lieke en Maarten voor een BBQ in hun nieuwe tuin. Vanmiddag heeft Wim al drie bakken met kruiden en rucola sla gebracht, zodat we morgen er op de fiets naar toe kunnen. De verrassing was groot. Maarten gebruikt veel kruiden bij zijn gerechten en Lieke helemaal blij met de rucola sla. Ik heb ze thuis ook en al zoveel plezier van gehad Elke dag pluk ik een paar blaadjes verse sla. Het groeit maar door, Wim snoeit een stuk, en dan groeien er weer jonge blaadjes uit. Een aanrader. 
Groetjes, Nelleke 


13 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Leuke kaart met de vuurtoren Nelleke.
Groetjes Elle-Jeanne

Martha zei

Hele mooie kaart Nelleke
Zulke vrolijke kleuren bij elkaar
Fijne dag liefs Martha

Henriët zei

Wat een vrolijke kaart met de vuurtoren. Leuk met het witte visnet. Steekt mooi af bij het rood.
Heerlijk de sla en kruiden uit eigen tuin. Smaakt altijd extra lekker vind ik."
Groetjes van Henriët

Sigrid1972 zei

Mooie kaart die je zeker voor veel gelegenheden kan gebruiken.
Groetjes en een fijne zondag, Sigrid

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kaart heb je met die vuurtoren gemaakt Nelleke. Leuk zoals je dat net gebruikt hebt. Het ziet er door de kleurencombinatie heel fris uit. Fijne dag vandaag.
Lieve groetjes Miranda

Marfien zei

Leuke kaart met deze mooie papiertjes. je hebt me op een idee gebracht. Dank je wel

!neke zei

Leuke kaart !!!!!
Geniet van de barbeque !!!
groeten Ineke

Angélique zei

Een heel leuke strand kaart, het visnet komt mooi uit op het rood, erg leuk gedaan.
Zo lekker eten uit eigen tuin! Ik heb alleen nog fruit en kruiden, groenten worden steeds opgevreten door pissebedden, daar zijn slakken niets bij. Zo vaak geprobeerd, ik doe dat niet meer.
Geniet van de barbeque, gezellig!

Trijntje zei

Hele mooie kaart met dit leuke plaatje en heel mooi afgewerkt met het net. Wat heerlijk eigen rucola.. veel plezier met de bbq. Hopelijk is het droog gebleven. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Heel mooie reminder. Goed idee om er eentje te plaatsen. Wat leuk die rucola en kruiden. Jullie hadden er ook droog weer bij. Fijn!

Anita van Deur zei

Hiij is prachtig in deze kleuren er is veel te zien op je kaart.

Ellen zei

Geweldige kaart Nelleke en zo mooi dat rood erachter…je zou het kunnen inlijsten!
Was het gezellig bij Lieke met de bbq?
Groetjes Ellen

Daphne zei

Heel mooi, zoals je het thema verwerkt hebt.
De kleuren zijn om vrolijk van te worden.