Mijn lijst met blogs

donderdag 27 juni 2024

Weer een kerstkaartje


Op deze voor mij feestelijke dag, laat ik dit kerstkaartje zien. Nu heb ik even tijd voor een berichtje. Vanmorgen al een verrassings ontbijtje gehad samen met Wim en mijn jongste zusje. Toen GerJanne kwam alle kaarten open gemaakt en bekeken. Heel heel hartelijk bedankt, ik probeer de komende dagen een berichtje te doen. 
Deze kaart heb ik gerecycled. Een paar weken geleden de kast van Thomas thuis opgeruimd en veel kaarten van hem uitgezocht en weggedaan. Deze basis van oranje, rood en groen borduursel kreeg een nieuwe kans. Het spreekt allemaal wel voor zich. Blij met het resultaat.
Dag en tot een volgende kaart.
Groet, Nelleke 
 

18 opmerkingen:

Diny zei

Van Harte Gefeliciteerd Nelleke....lekker weer om een feestje te vieren....geniet van deze mooie dag!
Je recycle kaartje ziet er goed uit!
Groetjes Diny

Marfien zei

Leuk met de vogeltjes, die mogen best nog een rondje vliegen :-)
Fijne dag vandaag !

Sigrid1972 zei

Gefeliciteerd Nelleke en wat heb je mooi weer op je verjaardag. Helemaal mee eens dat je dit heb gerecycled en zo weer een leuk kaartje van hebt gemaakt!!!
Zonnige groetjes en geniet van je dag, Sigrid

bolletjelucky.blogspot.com zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Nelleke, je hebt er een mooie dag op. Je laat een mooie kerstkaart zien, leuk zo geborduurd en dat de laagjes karton de kleuren van het plaatje terug laten komen.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Ellen zei

Van Harte Gefeliciteerd Nelleke met je verjaardag en nog een hele gezellige dag gewenst verder met leuke verrassingen!
Je kaartje is heel leuk gerecycled!
Hoop dat mn kaart op tijd was!
Groetjes Ellen

martina's kaartjes zei

deze is leuk geworden ! mooi kaartje
grtjs,martina
nog een dikke proficiat met je verjaardag

!neke zei

Van Harte !!!!
Leuk deze kaart !!
groeten Ineke
DT52WTC

karin zei

Gefeliciteerd met je verjaardag.
Mooi kaartje heb je gemaakt.
Geniet nog van je verjaardag met een drankje en hapje.
Groetjes,
Karin

Trijntje zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk om deze materialen te her gebruiken.. De kaart is erg mooi geworden. Nog een gezellige avond. Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Vann harte gefeliciteerd, leuke kerst kaart
Nog een leuke avond.

Kaartenkraam zei

Hartelijk gefeliciteerd!
Leuke kerstkaart vooral met dat zig zag borduurwerk!

groetjes van Ank

GerJanne zei

Superleuk dat ik er bij was met het openen van je post!
Ik hoop dat je verder nog een gezellige dag had. Dit kaartje is heel leuk. Die borduursteek ga ik onthouden, staat zo leuk!

Nancy zei

Hey Nelleke,
Blij bij jou ook een mooie gerecycleerde kerstkaart te zien.
Geniet nog wat na van jouw dagje!
Liefs,
Nancy

Angélique zei

Nogmaals gefeliciteerd, hopelijk heb je een fijne dag gehad en heb je mijn kaart ook ontvangen.
Wat een mooie kaart, leuk dat borduurwerk zo, dat heeft Thomasheel goed gedaan!

Scraptastisch zei

Nog van harte gefeliciteerd Nelleke met je verjaardag en denk dat je een leuke dag hebt gehad, buiten gevierd?
Een mooie nieuwe kans kaart Nelleke!
xx Gerie

Martha zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Nelleke
Woow wat een mooi weertje heb je gehad?
Leuk deze gerecycelde kerstkaart
Mooi gemaakt!
Fij e dag liefs Martha

Jantine zei

Heel leuke kaart, Nelleke! Goed dat ie een tweede leven kreeg, want te leuk om weg te doen.
Nu lekker nagenieten van je verjaardag!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Caroline Cards zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je hebt een mooie kerstkaart gemaakt.
Groetjes, Caroline