Mijn lijst met blogs

woensdag 24 april 2013

Felgroen en feloranje

Dag allemaal,
Wat een leuke reacties op mijn Snoesjes kaart. Ik moest wel lachen omdat er reacties kwamen dat ik met Snoesje nu wel in Koninginnedag stemming zou zijn.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik hier geen moment aan gedacht heb. Ik vond  Snoesje en het papier zo leuk en daarom daar heb ik er een kaart van gemaakt .Er ligt er nog een klaar om gemaakt te worden, en die komt in heel andere kleuren.
Vandaag weer een kaart met oranje, en weer is dit toeval. Of misschien ook niet, want Nancy heeft de kleurtjes fel oranje en fel groen bedacht. Het is vandaag namelijk weer kleurenkaartteamdag en ik had aangegeven mee te doen.
Dit keer vond ik de kleuren wat lastiger, en ik besloot het klein te houden door er een CAS kaart van te maken. Groene bloemetjes gehaakt. Daarachter is echt feloranje papier, gelukkig ik vond nog een stukje in de kleur die ik wilde. Die bloemetjes met DMC garen geborduurd. Daarna op de kaart geplakt. Het oranje is papier en geen stof ook al lijkt het er wel op. Randje geprikt en iets oranje inkt langs de kant.
Nog wat plakparels, vlinder en libelle erop, en toen was het klaar. Het lijkt dat dit zo klaar was, maar ben er wel even mee bezig geweest om te  haken en te borduren.
Challenges:
Kleurenkaartteam: Felgroen en feloranje
Crazy for CAS: sketch
Addicted to CAS: bloemen
DCL: Bloemen
Casual friday: Happy Birthday
Cas on Sunday: Round en round
Ik ben benieuwd wat jullie er van gemaakt hebben en kom zeker vandaag of de komende dagen langs.
Lieve groetjes, Nelleke

64 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een gave CAS-kaart! Ik vind je gehaakte bloemetjes helemaal leuk. Lekker vrolijk zijn de kleurtjes van deze maand, vind je niet?!
Groetjes, Ellen

Marfien zei

Een hele leuke CAS kaart is dit. En ja ook CAS kaarten kosten tijd. Maar bloemetjes haken kun je nu ook buiten in de zon, het is hier heerlijk weer.
Fijne dag, Marfien

Hanny zei

Mooie caskaart Nelleke, lief met die bloemetjes.
Fijne dag, liefs Hanny♥

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
Het zijn echt -ouderwetse-kleurtjes volgens mij, leuk dat jij ook geborduurd hebt..Ik vind het een supermooie Cas-kaart geworden..en wat fijn dat wit ook altijd mag..
Liefs van Ans

Anoniem zei

Wat een mooie kaart,leuk met de gehaakte en de papieren bloemen ook al lijkt het net vilt.Groetjes Joke

lenywim35 zei

Leuk gedaan Nelleke. Ik kan me voorstellen dat het meer tijd kostte. Dat haken en breien gaat nie zo vlug, als het klein moet zijn Echt leuk gedaan.
groetjes leny w

chantal zei

wat een leuke kaart! Mooi die gehaakte blomen
liefs Chantal

anja curvers zei

Leuke kaart hoor en leuk dat je zowel aan crazy for CAs als ook aan DCl meedoet.

Riannerizanti.blogspot.nl zei

je hebt er inderdaad een leuk cas kaartje van gemaakt heel leuk zijn die gehaakte bloemetjes.
liefs Rianne

Rosina zei

Wooooow diw vind ik nou super super mooi Nelleke....GEWELDIG helemaal mijn stijl....TOP!!!!
succes met de challenges...

groetjes Rosina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooi gemaakt hoor Nelleke,een echt vrolijk CAS kaartje,fijne dag en lieve groetjes Miranda

Hermien zei

Wat leuk gedaan Nelleke, mooie frisse kleurtjes ook1

groetjes

Ellen zei

Hoe prachtig is eenvoud....nou prachtg!
Liefs, Ellen

Corrie zei

Ik vind je kaart schitterend Nelleke, meer heeft hij niet nodig.
Lieve groetjes Corrie

Bea zei

Leuk CAS kaartje Nelleke, mooie felle kleurtjes...

groetjes bea.

Ans S. zei

Wat een pracghtige CAS-kaart heb je gemaakt voor het kleurenkaartenteam, je gehaakte bloemetjes zijn super mooi.

Groetjes Ans

Nancy zei

Hey Nelleke,

Ik vind jouw kaart geweldig!!! Super mooi bedacht, zo die gehaakte bloemetjes...
Ben tevreden!!

Liefs,
Nancy

Annelies zei

Leuke kaart en helemaal hip met die gehaakte bloemetjes.
Groetjes, Annelies

Jeannette zei

Hoi Nelleke, heel mooi opgelost van jou, om het zo CAS te houden, de kleuren zijn best moeilijk om te gebruiken, en ik weet het hoor, je hebt er, ondanks dat het "simpel" lijkt toch je werk aan, groetjes en succes bij de challenge, Jeannette

Annemie zei

Een geweldige kaart Nelleke... meer hoeft het niet te zijn!

Lieve groeten, Annemie

Cinderella zei

Een hele leuke kaart
Een fijne middag
Cindy

Unknown zei

Mooi vooral die gehaakte bloemetjes ben ik helemaal weg van!!!

Groetjes Annelies

corryskaart zei

hoi nelleke
wat een leuke kaart zo met die stralende bloemen!!
groetjes
corry

Sientje zei

Leuk Nelleke zo met die gehaakte bloemetjes bedankt ook voor je deelname bij Crazy for CAS

Bep zei

Hoi Nelleke,

Wat leuk je kaart zo met die gehaakte bloemen super.

Gr...Bep

Gerrina zei

De kaart is mooi en mooi CaS! Fijntjes gedaan. En mooie bloemen... Groetjes, Gerrina

Erna Logtenberg zei

Leuke kaart geworden! Ik heb een keertje overgeslagen want oranje en groen..... daar kon ik niet veel mee.
Leuke bloemetjes gehaakt ook!!
Lieve groetjes, Erna

miriam zei

wat een leuke kaart ,mooi gedaan die gehaakte bloemen
bedankt voor het meedoen met dcl
gr miriam

martina's kaartjes zei

wat een leuk en geslaagd kaartje ! mooi gedaan met die gehaakte bloemen !
blij met je deelname en kom je morgen even kijken of je gewonnen hebt ! Tot de volgende, grtjs, martina
x

nans'creablog zei

Alweer zo'n prachtige CAS kaart. Super hoor.

Groetjes,
Nans

Josje zei

Leuke kaart en wat ben je creatief geweest met draad en (haak)naald.
groetjes

Nelly zei

Mooie kaart in de kleuren groen en oranje.
Word je lekker vrolijk van.Mooie gehaakt bloemen.

Groetjes Nelly

CreaSjouk zei

Heel leuk!
Groetjes Sjoukje

Renate zei

Wat een super leuk idee, met die gehaakte bloemetjes. In combinatie met deze kleuren is het voorjaar echt begonnen.

Groetjes Renate.

Angèle zei

Zo simpel en zo MOOI! Dank je wel Nelleke voor het meedoen bij DCL.

Henriët zei

Mooi hoor die gehaakte bloemen! De steentje en vlindertjes maken het helemaal af!
Groetjes van Henriët

Louise zei

Dat kan ik me voorstellen dat je er even mee bezig bent geweest, maar het resultaat mag er zijn!!.

gr.LOuise

Mariken zei

Wat een tof kaartje, flitsende kleuren! Prachtig gemaakt!
Groetjes Mariken xx

Claudia's kaartjes zei

Hoi Nelleke,

Wat een prachtige kaart. Supermooi.

grtjs
Claudia

Anita Meijer zei

Wat een prachtig CAS-kaartje heb je gemaakt Nelleke, ziet er weer helemaal super uit.
Liefs van Anita

Diny zei

Wat heb je dat mooi gedaan met de gehaakte bloemen Nelleke!
Een heel leuk idee hoor.

Groetjes Diny

Erica ♥ zei

Leuk geworden dit kaartje, en mooi met die gehaakte
bloemetjes ☺

Fijne knutselweek nog gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Unknown zei

Lovely card Nelleke - love the felt and crochet flowers - so pretty. Thanks so much for joining the fun at A2CAS.

Karen x

Loll zei

Fabulous card. Love the bright and cheerful colors. And those crocheted flowers are awesome!!! Love the pearl centers. Great layout and design. Thanks so much for joining us at Addicted to CAS. Loll :)

Lenie zei

prachtige kaart en erg leuk zeg met die gehaakt bloemen.
groeten Lenie

Sylvia Blum zei

This is the cutest! Love the colors and the mix of materials :)
Thanks for joining the CAS-ual Fridays challenge this week! :)
Sylvia xx

!neke zei

Wat een gave kaart! Super die kleuren!
Groeten !neke

Yolanda zei

Hoi Nelleke, eenvoudig maar MOOI. Wat een heerlijke kleuren! Groetjes Yolanda B)

Annerieke zei

Wat een leuke originele kaart Nelleke! Zo lekker vrolijk ook deze kleuren.

Groetjes Annerieke

Herma Schouten zei

Hallo Nelleke,

Wat een leuke kaarten maak jij.
Deze ook, om vrolijk van te worden en je vintage kaart is ook prachtig.
Ik ga je volgen hoor, leuk om te zien waar je volgende keer mee komt.

groetjes Herma
http://hermashobby.blogspot.nl/

Yvonne zei

Wat ie eenvoud toch mooi. Heel goed gedaan Nelleke.

Groetjes Yvonne

Dora zei

wat mooi gedaan met die bloemen.
ziet er prachtig uit!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

WAAW, wat een mooie kaart zeg! Je wordt iedere dag beter! En wat prachtig zo gefotografeerd, veel beter dan die scan.

Diny zei

Dank je wel voor de tip Nelleke......ik doe ook mee bij Crazy for CAS:

Groetjes Diny

Cards en Box bij Lady M zei

wat leuk deze bloemetjes op de kaart heel mooi ook je vorige kaartje is een echt snoesje groetjes maartje

Anoniem zei

Such a pretty design!! Love the colors and your flowers are so pretty! :) Thanks so much for playing along with us at CAS on Sunday! We hope you come back and play with us again! Smiles & Hugs, *Vicki* ~ DT member

Zw@@n zei

Oh leuk gedaan,Nelleke. Prachtige CAS kaart en mooie kleuren heb je gebruikt. Leuk dat je meedoet met CAS on Sunday. Liefs, Wilma

Ellen zei

Mooie uitwerking van de schets!
Leuk dat je meegedaan hebt met de uitdaging van Crazy for CAS.
Groetjes Ellen

Janny Jager zei

Super leuke en mooie kaart Nelleke en heel mooi zo die kleuren combinatie.
Groetjes Janny

Marlieke zei

Ik vind je gehaakte bloemen erg mooi en wat heb je ze prachtig verwerkt op de kaart met onze sketch van Crazy for CAS. Mooi! Leuk dat je weer meespeelt.

Danoesja zei

Hoi Nelleke

Supermooi is je CAS kaartje, lekker vrolijk door de kleurtjes.
En wat een snoes van een snoesjeskaart, en ik vind het 3D knippen ook nog steeds heel erg leuk.
een heel fijn weekend.

Lieve groetjes
Danoesja

PIKO hobbyblog zei

Wat leuk zo met die gehaakte bloemen weereens heel wat anders.
Groetjes,
Pia

Annet zei

Mooie vrolijke CAS kaart! Leuk met die frisse kleuren!

Groetjes Annet

Kelly Griglione zei

WOW, I had to keep scrolling and scrolling just to be able to comment!! Love your crocheted flowers and stitched touches. Thanks so much for joining the CAS-ual Fridays Challenge!