Mijn lijst met blogs

donderdag 18 april 2013

Gepimpt geurzakje

Dag allemaal,
Na drukke dagen op het werk nu heerlijk vakantie tot 1 mei. Ik heb er zin in. Niet dat ik weg ga, maar thuis lekker klungelen is ook heerlijk. Vandaag nog wat dingetjes afronden voor het werk, maar eerst dit plaatsen en daarna verdwijn ik voor een paar uur in mijn hobbykamer.Dat andere doen we vanmiddag wel. Sommigen zullen misschien wel denken dat ze dat niet eerst doet. Ik had mij voorgenomen om dit zo te doen, anders is gelijk de dag gevuld met die dingen en al freubelend zet ik ondertussen alles op een rij.

In het rayon waar ik werk gaan cliënten verhuizen naar appartementen en studio's. Nieuwe mogelijkheden voor de cliënten, betekent ook nieuwe mogelijkheden voor medewerkers. Dat houdt in dat mijn collega, waar ik 10 jaar mee gewerkt heb, per 1 mei ergens anders gaat werken. En dat is wel wat raar na zo'n lange tijd. Ik ken haar al zo'n 5 jaar langer toen ze in een woning naast die waar ik werkte was. Gisteren hadden we een teamoverleg waar ze voor het laatst bij was. Daarna weken we niet meer met elkaar want ik heb nu vakantie. Gistermorgen tussen de bedrijven door nog gauw dit geurzakje gepimpt voor haar.  Ik heb
geschept papier om een geurzakje geplakt. De randen met walnut distress inkt bewerkt, evenals het taartrondje , vlinders en labelkaartje. Het strikje lag er nog gemaakt met de vork. Ik kan  iedereen aanraden om dat te proberen. Parels opgeplakt, en ik was net op tijd klaar voor ik weg moest.......
Dit zakje doet mee met de volgende challenges:
Cards & Scraps: gebruik vlinders
Creatieve Zebra: Gebruik een dier
Crealing: Gebruik een tag
NKU: Creatieuitdaging
Nu dan de kaart plaatsen en ik kom binnenkort een kijkje bij jullie nemen.
Groetjes, Nelleke

37 opmerkingen:

Jeannette zei

Oh, wat mooi weer Nelleke en wat lief dat je dat voor je collega hebt gemaakt, heerlijk he?die vrije dagen in het vooruitzicht, geniet er maar lekker van, en iedereen is baas over zijn eigen vrije tijd hoor, doe het lekker op jouw manier, veel freubelplezier, groetjes Jeannette

Unknown zei

Prachtig geurzakjes heb je voor je collega gemaakt en geniet lekker van je vakantie met veel freubel plezier.Groetjes Joke

lenywim35 zei

Heel mooi gemaakt Nelleke.
Gisteren heb ik ook nog een kaart gemaakt met kleine vlindertjes uit de pons
Moet nog even kijken of ik nog kan meedoen met cards en scrap.
Groetjes leny w

Corrie zei

Wat een prachtig geurzakje Nelleke, mooi met de vlinders, de kleuren zijn ook prachtig bij elkaar, fijne vrije dagen hè.
Lieve groetjes Corrie

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
Lekker dat je vrij bent tot 1 mei, wat een luxe, is altijd fijn om bij huis te zijn, lekker te freubelen en van het mooie weer genieten..Lief is je gepimpte geurzakje, mooi gedaan, wel jammer dat je collega ergens anders gaat werken, je raakt toch aan elkaar gehecht..fijne vakantie,liefs van Ans

Rosina zei

Heel mooi opgepimpt geurzakje Nelleke, daar zal je collega vast blij mee ijn. Jammer dat je weer moet reorganiseren....dat is nooit leuk
geniet maar lekker van je vrije dagen....

groetjes rosina


Hanny zei

Wat heb je dit mooi gemaakt Nelleke, ziet er super uit en daar is je collega vast heel blij mee. Ja dat zal wel wennen zijn na zoveel jaren elkaars collega te zijn geweest.
Wat heerlijk dat je vacantie hebt, ook al ga je niet weg, thuis is het ook genieten hoor, gewoon opstaan zo laat ls je wilt, eten zo laat als je wilt, gewoon lekker ontspannen, geniet er maar lekker van.
liefs hanny♥

Diny zei

Wauw....wat mooi gedaan Nelleke!
Prachtige kleurencombinatie heb je gebruikt.
Een leuk gebaar voor je collega.....jammer voor je dat ze overgeplaatst wordt.

Groetjes Diny

Hennie Kloppenburg zei

Gewoon lekker doen waar je zin in hebt toch. Dit is in ieder geval weer prachtig gemaakt!

Janny Jager zei

Heel mooi je opgepimpte geurzakje dat je voor je collega hebt gemaakt Nelleke.

Groetjes Janny

Anita Meijer zei

Wat heerlijk Nelleke dat je nu vakantie hebt, heerlijk alles mag niets moet. Wat raar is dat hé als je collega weggaat waar je zolang mee hebt gewerkt, ik heb het het afgelopen jaar ook 2 x meegemaakt en dat wordt dan echt missen. Je hebt een prachtig geurzakje voor haar gemaakt, jammer dat ik het niet kan ruiken door mijn beeldscherm heen. Geniet lekker van je vakantie.
Liefs van Anita

Marfien zei

Heel slim om een geurzakje te maken, kan ze jouw in elk geval nog een poosje ruiken :-)
Lief zakje.

Claudia's kaartjes zei

Nelleke,

Wat een prachtig geurzakje.

grtjs
Claudia

Bea zei

Een heel erg leuk geurzakje Nelleke, zal je collega wel mooi gevonden hebben, heeft ze nog lang een herinnering aan jou....

groetjes Bea.

Bep zei

Hoi Nelleke,

Wat een leuke kaart/geurakje dat zal je collega zeer zeker gewaardeerd hebben.

Gr...Bep

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Wat vervelend voor je dat je collega weg gaat ,maar ze krijgt een heel leuk aandenken en dat is fijn .Fijne vakantie en geniet ervan.
liefs Rianne

Annemie zei

Wat een leuk geurzakje voor je collega Nelleke, hier is ze zeker heel blij mee!!
Geniet van je vrije dagen... knutselen en de zon erbij... meer moet het niet zijn :-)

Lieve groeten, Annemie

Dora zei

erg leuke zakje versierd met de vlinders. mooi gecombineerd.

nans'creablog zei

Je collega gaat superblij zijn met dit mooie geurzakje. Mooie vlinders heb je gebruikt.

Groetjes,
Nans

Ditta zei

Een heel leuk geurzakje heb je gemaakt, daar zal je collega blij mee zijn!
Leuk dat je mee doet met de challenge van De Creatieve Zebra.
Groetjes Ditta

Ellen zei

Prachtig gedaan Nelleke...heel apart!
Lekker vakantie nu...geniet ervan. Fijn dat je nog lekker aan het werk bent, ik wou dat ik nog een baan had.
Liefs, Ellen

Hermien zei

Heel mooi gemaakt Nelleke.
Geniet van je vakantie.

groetjes

Gerrina zei

Mooi gemaakt! Wens je een fijne vakantie en lekker weer plus veel creativiteit! Groetjes, Gerrina

jannekevanveen zei

gaaf geworden gr janneke

Janny's Cards Creations zei

Ja dat wordt wennen zonder je vaste collega maar allereerst een fijne vakantie en veel knutselplezier. Dat straalt deze kaart in ieder geval al uit. Hij ziet er erg mooi gemaakt. En eerst leuke dingen de klusjes wachten wel even. Groetjes Janny

Danoesja zei

Hoi Nelleke

Wat heb je dat mooi gemaakt met die prachtige vlinders erop.
Wat zullen jullie elkaar gaan missen op je werk maar veranderingen brengen hopelijk ook weer nieuwe en leuke contacten met zich mee.
Geniet van je vakantie..........heerlijk freubelen en genieten van alles en iedereen om je heen thuis.

Lieve groetjes
Danoesja

Lenie zei

wat een schitterende geurzakje, gaaf gemaakt hoor.
groeten Lenie

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuk geurzakje .
Prachtig met de vlinders je collega zal er blij mee zijn.
groetjes Doris

Josje zei

Wat heb je dat leuk gemaakt zeg
groetjes

GerJanne zei

Ha Nelleke,
wat een leuk geurzakje heb je gemaakt voor je collega. Wat is dat toch, met al die veranderingen/bezuinigingen. Lijkt me best vreemd dat je dan niet met haar zult werken na je vakantie.
Ik hoop dat je heel erg geniet van je vakantie!
GerJanne

Anneke. zei

Prachtige stijlvolle kaart. Fijne vakantie.
Bedankt voor het mee doen bij C&S.
Groetjes Anneke.

Nelly zei

Fijne vakantie!!!

Mooi geurzakje heb je gemaakt.

Bedankt voor je deelname aan het card en scrap challenge blog

Groetjes Nelly

anncreatief zei

Prachtige kaart! De kleuren zijn ook echt super! Fijne vakantie en het mooie weer heb je al lekker mee

Lieve groet anneke

*mieke* zei

Wat een schitterende vlinder kaart heb je gemaakt Nelleke.
Bedankt voor het mee doen bij C&S.
Groetjes Mieke.

Heleen zei

Super leuk gedaan! Leuk dat je meedoet met de creatie-uitdaging van NKU.
Lieve groetjes, Heleen

jolanda zei

heel leuk gedaan.
Dank je voor je deelname bij NKU

Anita Meijer zei

Hoi Nelleke ben ik nog een keer. Wil eventjes zeggend dat ik het leuk vind dat je meedoet aan de creatie-uitdaging van de NKU, destijds was ik nog geen designmember vandaar dat ik het alsnog eventjes kom zeggen, dank je wel.
Liefs van Anita