Mijn lijst met blogs

zaterdag 20 april 2013

Vintage

Hoi allemaal,
Donderdag was mijn eerste vakantiedag. Ondanks mijn vakantie ging de wekker om 6.30u. Ik heb vakantie van mijn werk, maar thuis gaat alles gewoon door. Wim werkt, Lieke gaat naar school en ik ben bij Thomas  tot hij om kwart over 8 opgehaald wordt voor zijn werk. Donderdag heb ik de rollen omgedraaid: "eerst vermaak en dan taak". Ik ben naar mijn kamertje gegaan en heb wat kaartjes afgemaakt die er al een tijdje lagen. En dat was heerlijk om alles even naast je neer te leggen. Wim ging na het werk een collega helpen met schilderen en at daar ook.Wij hebben het ons heel gemakkelijk gemaakt en aten een pizza. Dat maakt dat de dag net even anders verloopt en ik kijk er  met plezier op terug.
En al die veranderingen op mijn werk: het mooie is dat cliënten zich zo ontwikkeld hebben, dat ze hun wens wonen in een studio of appartement, in vervulling kan gaan .Het heeft even geduurd dat dit klaar is, nu gaan er heel veel en anders maar een paar tegelijk. Dat maakt dat er even heel veel veranderd in een paar maanden tijd, en het op een kleine reorganisatie lijkt.

Dit kaartje lag er al een tijdje, omdat ik niet goed wist hoe af te maken. Ik ben een beetje aan het uitproberen geweest om naast de distress walnut satin, witte dabber te gebruiken. Dit is dus het resultaat.
Natuurlijk weer vlinders. De stans is van line en lene, het meisje een MD stempel. De bloem in de mal gekleurd, 1 met dabber en 1 met inkt. Wat parels erop en zo is het goed dacht ik zo.
Challenge:
We love vintage challengeblog: alles mag
Kaartjes inspiratieblog: bingo: kraft, vlinders, mal
Groetjes,
Nelleke



34 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Hij is prachtig geworden Nelleke, heel mooi gedaan. Wat een heerlijk begin van je vakantie, geniet er maar van meis, en zie het zonnetje schijnt ook nog eens voor je, super.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
'Wat leuk dat je mee doet met de Challenge van WLVC, prachtig is je kaartje geworden, iedereen is into Vintage..haha..Geniet van je vakantie, liefs van Ans

Janny Jager zei

Super mooie vintage kaart Nelleke.
Geniet van je vakantie.
Groetjes Janny

Claudia's kaartjes zei

hoi Nelleke,

Heel mooie vintage kaartje.

grtjs
Claudia

nans'creablog zei

Dat heb je super gedaan Nelleke. Je kaart ziet er prachtig uit. Geniet van je vakantie.

Groetjes,
Nans

Anoniem zei

Prachtige kaart Nelleke,mooie kleuren een schitterend geheel.Groetjes en fijne zondag Joke

Bea zei

Ziet er prachtig uit hoor dit kaartje Nelleke, geniet nog maar lekker van je vakantie, voor je het weet is het al weer om....

groetjes Bea.

Annemie zei

Hallo Nelleke,

het kaartje is prachtig geworden!
Leuk hé als je kan doen wat je graag doet, zonder verplichtingen... geniet nog van je vakantie :-)

Lieve groeten, Annemie

Liesbeth zei

Wat een mooi totaalplaatje Nelleke, erg mooi gecombineerd.
Bedankt voor het meedoen aan onze eerste challenge.
gr. Liesbeth

Marfien zei

Een heel gezellig kaartje, als je zoiets ziet krijg je zin in een boek en een kopje thee . . .

Ellen zei

Wat een mooie kaart Nelleke...er zit allerlei leuks op. Ik hou van de kleuren.
Fijne vakantie hoor...geniet ervan!
Liefs, Ellen

Erica ♥ zei

Ik vind je kaartje erg goed gelukt,
toppertje hoor ☺

Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Hallo wat een mooi kaartje heb je gemaakt met heel veel extra's
Liefs Rianne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Nelleke,goed plan hoor eerst vermaak en dan de taak...zeker in je vakantie en het klinkt mij alsof je er van genoten hebt,het zit 'm toch vaak in kleine pleziertjes vind je niet? Ik heb plezier in je kaart,ik vind hem erg geslaagd. Je hebt er mooie details op verwerkt,ik vind het een plaatje,lieve groetjes Miranda

CreaSjouk zei

Prachtig kaartje!
Bedankt voor het meedoen aan de challenge van kic.
Groetjes Sjoukje

Corrie zei

Prachtige vintage kaart heb je gemaakt Nelleke, de mijne komt er ook aan, maar dan morgen, ik vind die zo moeilijk te maken, maar zo hebben we allemaal onze favoriete kaarten om te maken . Die van jouw is prachtig.
Lieve groetjes Corrie

Diny zei

Wauw Nelleke.......wat een schitterende kaart!
De verdeling is heel mooi en de kleuren komen goed bij elkaar......super mooi!
Wat leuk dat je even wat meer tijd hebt om leuke dingen voor jezelf te doen!

groetjes Diny

Louise zei

Schitterend kaartje Nelleke en geniet van je "vakantie"

Fijne zondag,

LOuise

Yvonne zei

Geweldig geworden Nelleke. Bij mij ligt er soms ook een kaart een poosje te broeden tot het wat wordt. Bij jou is die heel erg mooi geworden.

Liefs Yvonne

Hanny zei

Heerlijk als alles anders verloopt maar dan op een positieve manier, gezellig toch?
Je kaart is prachtig, dat stempeltje blijft leuk en je hebt er een schitterende kaart meegemaakt.
Fijne zondag, liefs Hanny♥

http://tierelantijntjes.blogspot.com

Henriët zei

Vakantie.....Heerlijk!!! Hier nog een hele drukke, hectische week voor de boeg en dan heb ik ook 2 weken vrij!!
Je kaartje is mooi geworden. Er is van alles op te zien. Leuk zoveel details!
Groetjes van Henriët

Annerieke zei

Leuke kaart Nelleke, een mooi geheel! Lekker vakantie...geniet ervan.

Groetjes Annerieke

Hermien zei

Mooi gedaan Nelleke...

Groetjes

Jeannette zei

Schitterend kaartje Nelleke, weer heel wat anders dan we van je gewend zijn, erg mooi en je hebt gelijk hoor, heerlijk even doen waar je zin in hebt, het werkt wacht toch wel. Soms heb je dat he? dat je een kaartje gewoon niet af kan maken omdat je iets mist, zo zie je maar, ineens heb je het dan. Erg leuk ook weer voor het nieuwe challengeblog, veel succes, groetjes en geniet nog even van je vrijheid, Jeannette

Nelly zei

Wat een schattig kaartje in hele mooie kleuren.
Heel mooi gemaakt.

Groetjes Nelly

lenywim35 zei

Heel mooi vintagekaartje Nelleke, Leuk is dat werken met allerlei hebbedingetjes
groetjes leny w

Carina zei

Heel leuke kaart en leuke details!
Wat tijd gevonden voor het slapengaan om rond te kijken!
Gr.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Leuke kaart.
Leuk dat je meedoet bij KIC.
Groetjes Miranda

Gerrina zei

Mooi deze kleurencombinatie! En je bloemen zijn zeker mooi geworden!
Fijn dat je vakantie hebt en ik zou zeggen; geniet ervan! Zeker nu het een aantal dagen best lekker wordt. Wij zijn twee dagen in de tuin bezig geweest. Van de week het laatste stukje en hopelijk donderdag een echt tuindagje! Groetjes, Gerrina

Kimmie zei

Hoi Nelleke

Wat een bijzonder kaartje heb je gemaakt zeg!
Dank je wel voor je bijdrage aan KIC!

XXX Kim

Dora zei

prachtige kaart. mooie vlinders!

haakmuts zei

Een erg mooi kaartje. Bedankt voor het meedoen met onze challenge.

Groetjes Linda
KIC

Anneke zei

een hele mooie kaart in prachtige kleuren.
leuk dat je mee doet aan onze 1e challenge op WLVC.
groetjes anneke

anncreatief zei

Wat mooi gedaan. Ziet er prachtig uit.
Liefs anneke