Mijn lijst met blogs

zondag 28 april 2013

Just a note

Dag allemaal,
Wat een reacties kwamen er op mijn vorige kaart met de fel-oranje en fel-gele bloemen! Geweldig, dank je wel. Er zijn ook nieuwe volgers bij gekomen. Welkom. Ik noem jullie niet bij naam, omdat ik bang ben dat ik iemand oversla of vergeet en zo wordt niemand vergeten. Hopelijk kunnen we elkaar inspireren.
Bij Oma Dee is een leuke sketch, die stond al een tijdje op mijn verlanglijstje om te maken. Want ik vind de sketches zo mooi om mee te werken. Ook wilde ik met het papier van Stampin Up aan de slag, gekregen van Marit en Erna. Na wat denk, snij en knipwerk moest het dit worden. Nog wat oranje accenten en zo moet het voldoende zijn. Meer wilde ik er niet op doen, bang dat het ten koste van het mooie papier gaat.
Toen de kaart klaar was vroeg Lieke of ik deze voor Koninginnedag gemaakt had......omdat ik er een oranje strikje had opgedaan. Dat doet mij denken aan toen wij klein waren, toen hadden we met Koninginnedag een oranje strikje op onze kleren.
Daarom doet de kaart met de volgende challenges mee:
Oma Dee: Sketch
Creatieve Zebra: Een kaart voor Koninginnedag
Een Hoop Inspiratie: Koninginnedag.
Iedereen een fijne zondag. Wij gaan morgen even naar mijn ouders, ze zijn 59 jaar getrouwd. Mijn moeder is vorige week gevallen en heeft een breukje in pols en elleboog. Ze heeft er nu gips omheen, en kan nu niet zoveel. Desondanks nog genoeg dingen om blij en dankbaar om te zijn!
Spreuk van de dag: " Sommige dingen zijn zo vanzelfsprekend, dat we zijn vergeten om er dankbaar voor te zijn."
Groetjes, Nelleke

36 opmerkingen:

Gerrina zei

Wat een mooie vormen op deze kaart! Een genot om naar te kijken! (en om ook aan te denken bij een nieuwe kaart!) Met de oranje accenten een koninginnendag kaart, maar sowieso een vrolijke kaart! Fijn weekend, Gerrina

Ellen zei

Wat een mooie spreuk Nelleke, die komt binnen hoor. Je kaart is supermooi, heel gezellig van kleur en een leuke sketch.
Fijne dag bij je ouders en sterkte voor je moeder.
Liefs, Ellen

martina's kaartjes zei

een hele mooie kaart heb je hier !
grtjs, martina
x

nans'creablog zei

Dit is weer een prachtige kaart Nelleke, echt heel mooi.

Groetjes,
Nans

Annerieke zei

Hele leuke kaart Nelleke! Wat combineert dit papier mooi bij elkaar zeg, ik houd ook wel van deze felle kleuren. Volgens mij is kleurvoorkeur ook een beetje seizoensgebonden, ik heb nu wel behoefte aan licht en zon ;-).

Groetjes Annerieke

Henriët zei

Wat een prachtige kaart is dit zeg! De vormen en de kleuren springen echt van de achtergrond af! Ook mooi op de foto gezet. 59 jaar getrouwd. Dat is wel een bezoekje en een felicitatie waard. Gefeliciteerd!
Groetjes van Henriët

sandra_w zei

Prachtige uitwerking van de schets! Leuk dat je mee doet met de schets uitdaging van Bij Oma Dee!

Hermien zei

Wat een prachtig kaartje, ook het papier vind ik heel mooi.

groetjes

Hanny zei

Nelleke, dit heb je weer prachtig gemaakt, mooi papier en een geweldige sketch, erg leuk.
fijne zondag, liefs Hanny♥

Claudia's kaartjes zei

Hoi Nelleke,

Veel beterschap voor je moeder. En Proficiat met hun 59 jaar gehuwd zijn.

Zo zie je maar, Nelleke dat je toch meedoet met Koninginnedag, hihi..... Je kaartje is prachig geworden.

Nog een fijne dag gewenst.

grtjs
Claudia

Diny zei

Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt Nelleke!
Het papier is heel erg mooi.....je ziet het bij verschillende blogs voorbij komen en steeds moet ik denken... wat mooi!
Je hebt een prachtige spreuk gebruikt!
Fijne zondag nog,
Diny

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Een prachtig kaartje echt een stampin up kaartje super.
Liefs Rianne

Yolanda zei

Hoi Nelleke, ik herkende de schets gelijk, prima verwerkt hoor. LEUK zoals je het patroon van het papier geknipt en verwerkt hebt! Groetjes Yolanda B)

Unknown zei

Mooi kaartje hoor! Gezellig dat je meedoet met onze schetsuitdaging.

Groetjes,
Miranda

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
Wat mooi gedaan, prachtig papier, de sketch weer super uitgewerkt en ja, dat oranje strikje op je kleren klinkt bekend...Gefeliciteerd met de 59-jarige trouwdag van je ouders, hoop dat je moeder weer snel herstelt na haar val..Liefs van Ans

Bea zei

Een prachtig kaartje in mooie heldere kleuren Nelleke, echt een leuke sketch...

groetjes Bea.

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Mooie vormen en prachtige kleuren Nelleke!

groetjes, Alie :-)

Rosina zei

Prachtig kaartje Nelleke hele leuke sketch en ook het papier is heel mooi...
gefeliciteerd met de huwelijksdag van je ouders...

groetjes Rosina

GerJanne zei

Hoi Nel,
wat een prachtige uitwerking van de sketch bij oma Dee. En het papier van SU?
Gefeliciteerd met je ouders. Fijn dat er zoveel is om dankbaar voor te zijn en je spreuk is dan heel toepasselijk!
GerJanne

GerJanne zei

p.s. en dank voor het meedoen bij ons van EHI!

Corrie zei

Deze had ik nog niet gezien, ik denk dat ik dacht er komen nu geen kaarten meer binnen gisterenavond, maar mis, daar is Nelleke met een schitterende kaart, wat heb je deze mooi gemaakt.Dus nu snel even reageren.
Ik ben er helemaal weg van, super .
Lieve groetjes, Corrie

Marfien zei

Jouw uitwerking is schitterend geworden. Heb datzelfde papier ook net gekregen over de post maar heb op dit moment even geen extra tijd :-)
Fijne dagen.
groetjes, Marfien

Lenie zei

wat een schitterende kaart, mooi gemaakt hoor.
groeten LEnie

lenywim35 zei

En om bij je laatste woorden aan te sluiten Nelleke: Zo is het maar net!!! Wens je Moeder een vlot herstel toe, want een Pols is altijd heel pijnlijk. Knuffel haar maar extra. groetjes leny w

PS Je kaart is prachtig van kleuren.

Janny Jager zei

Ook dit is weer een super leuk en vrolijk kaartje Nelleke.

Groetjes Janny

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd met je ouders hun 59-jarige trouwdag, wauw wat een tijd, super. Wat sneu voor je moeder dat ze in het gips zit, hoop dat het er snel af mag. Je kaartje is weer prachtig geworden en dinsdag gaan we allemaal met het appeltje voor oranje opzitten nou ja degenen die de Telegraaf hebben dan.
Leuk dat je meedoet met de challenge van EHI, dank je wel.
Liefs van Anita

Marijke zei

Wat een leuke kleurige en fleurige kaart!! Gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders, 59 jaar is al een hele tijd. En wat een mooie spreuk!

Groetjes,
Marijke

Cornelie zei

Mooi d evormen die je hebt gebruikt voor de cirkels! Mooi kaartje dank je wel!

Ans S. zei

Wat een geweldig mooie uitwerking van de sketch en wat een prachtig papier heb je gebruikt.
Gefeliciteerd met je ouders.

Groetjes Ans

Annemie zei

Wat een prachtige kaart Nelleke, de kleuren passen heel mooi samen. Heel leuk papier...
Feliciteer je ouders met hun trouwdag en wens je moeder sterkte met haar arm.

Lieve groeten, Annemie

Anoniem zei

Schitterende kaart,mooie kleuren heb je gebruikt.Groetjes Joke

Erica ♥ zei

Gefeliciteerd met het 59 jarig huwelijk van je ouders, jeetje
wat mooi is dat zeg !
Je kaartje is ook helemaal super, erg mooie sketch ☼

Bedankt voor je deelname aan de Challenge
bij EHI ☺

Een gezellige Koninginnedag gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

PIKO hobbyblog zei

Gefeliciteerd met het 59 jarig huwelijk van je ouders.
Je kaart is schitterend geworden.
Groetjes,
Pia

Bep zei

Hoi Nelleke,

Gefeliciteerd met je ouders en je kaart is super.

Gr...Bep ☺ ☺ ☺

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Nelleke,
Wat een mooie koninklijke kaart. Leuk hoor die oranje strik. Gefeliciteerd met je ouders.
Groetjes Mirande

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ook weer een leuke!