Mijn lijst met blogs

maandag 1 april 2013

Patchwork

Dag allemaal,
Allereerst wil ik jullie bedanken voor al jullie leuke berichten op mijn vorige kaartje.
Nieuwe volgers heet ik welkom, ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren. Ik doe altijd wel ideetjes op van jullie blogs, en vind het leuk om te kijken en te reageren.

Mijn eerste kennismaking met patchwork is al heel lang geleden. Op school moest ik een kussen maken van allemaal zeskantjes. Ergens op zolder verstopt in een doos is die er nog. In de jaren 70 was het mode om te haken,  Zo haakte ik een bruin/ beige sprei van zeskantjes en haakte ik van katoen een sprei van allemaal vierkantjes.Het heeft wel iets vind ik. Ik zou wel een kleed willen maken van allemaal restjes stof, wat ik aan kleding ik voor de kinderen naaide.Wat wordt dat een kleed met een verhaal! Ooit als ik heel veel tijd heb, haha.
Nooit gedacht dat ik nu patchwork op een kaart zou maken.
Ik heb nog overwogen om ze letterlijk aan elkaar vast te naaien, maar dit toch niet gedaan, bang dat het zou mislukken. Ergens heb ik ook gelezen dat je met CAS kaarten op tijd moet stoppen........
Eigenlijk valt er verder niet zoveel over te zeggen, drie verschillende papiertjes bij elkaar gezocht, een restje roze erbij. De bloemetjes zijn met een ponsje uit het middelste papier gemaakt en dit zo gedaan dat het hart van het bloemetje roze is.De randje met roze SU inkt.
Challenges:
Sraps & Cards Blog: patchwork
Dynamic Duo: Roze en nog 1 kleur, lichtroze
Crazy for Cas: CAS en embellishments
Cas-Colours & Sketches: soort cirkel dat steeds terugkomt
Addicted to Cas: Codewoord: SPRING
CAS on sunday: thank you
SU challenge: voorjaar
Nog een fijne tweede paasdag!
Groetjes, Nelleke


48 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtige kaart Nelleke en zo leuk de zeskantjes met de vlinders.Groetjes Joke

Rosina zei

Heel mooi Cas kaartje Nelleke, leuk die 6 kantjes
succes met de challenges....
groetjes rosina



Aukje zei

Zo zie je maar weer, de oude technieken kun je zo weer gebruiken :-)
Groetjes
Aukje

Nelly zei

Leuk dat je de oude technieken van vroeger kan toepassen op je kaartje van nu.

Leuk hoe je het thema patchwork hebt verwerkt op je kaart.


Bedankt voor je deelname aan de challenge van Card & Scrap.

Groetjes Nelly

Marlieke zei

Dit zie er gezellig uit. Leuk gedaan! Bedankt dat je meedoet bij Crazy For CAS.

Corrie zei

Je kaart ziet er prachtig uit Nelleke, mooie kleuren helemaal geweldig.
Lieve groetjes Corrie

Marijke zei

Wat een lief patchworkkaartje, mooi de zeskanten vormen. Gezellig dat je meedoet bij Cards&scrap!
Groetjes, Marijke

lenywim35 zei

Leuke kaart Nelleke. Ze vormen een mooi geheel die zeskantjes.
en fijntjes afgemaakt met die vlinder en de kleine bloemetjes.
groetjes leny w

Yolanda zei

Hoi Nellke, hij is weer mooi. Prima combinatie de vlinder en de 6-kantjes! Groetjes Yolanda B)

Bea zei

Mooie patchworkkaart Nelleke, leuk met die vlindertjes erop....

groetjes Bea.

Marfien zei

Een heel mooi kaartje, Nelleke, knap om zoveel challenges te combineren. En gooi die lapjes nog niet weg want daar kun je nog heel veel leuke dingen mee doen. En een herinnerings kleed is zo ontzettend makkelijk te maken
fijne dag, Marfien

Jeannette zei

wat een leuk idee, echt nostalgie toch, mooie kaart en inderdaad echt Cas, groetjes en een fijne dag, Jeannette

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,

Dits is wel een super CAS-kaart heel erg simpel en..heel erg leuk..succes met al je challenges..

Liefs van Ans

PIKO hobbyblog zei

Wat een super mooie CAS-kaart!
Groetjes,
Pia

Hanny zei

Wat een leuk idee om iets van patchwork te maken van alle stukjes stof die je over hebt van de kleding maken voor je kinderen. Deze kaart is ook weer mooi, leuk gedaan.
Fijne zondag, liefs Hanny♥

Anoniem zei

Hoi Nelleke,

Wat een prachtige kaart!

Ik wilde je graag bedanken voor je deelname aan de Dutch Dares Blog Hop en je reactie op mijn blog!

Vrolijk Pasen!

Christa zei

Wat een apart kaartje, erg leuk! Dankjewel voor je deelname aan de SU-perchallenge!

Joanne kramer zei

Prachtige hoor zeg! Mooi van eenvoud!
Groetjes Joanne

nans'creablog zei

Een prachtige kaart Nelleke, eenvoudig en toch heel mooi.
Een echte CAS-kaart.

Groetjes,
Nans

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Mooie kaart. Ga eens je kaarten fotograferen. Dan komen ze nog beter uit op je blog.

Anita Meijer zei

Schitterend gedaan zo Nelleke, ik vind het prachtig geworden, helemaal top weer.
Liefs van Anita

Janny Jager zei

Hele leuke en mooie Cas kaart Nelleke.

Groetjes Janny

Henriët zei

Mooie zachte kleuren en mooi zo met die grote vlinder in het midden.
Groetjes van Henriët

Gerrina zei

Een mooie en verfijnde kaart! Knap dat je zo veel uitdagingen in deze Cas-kaart hebt gestopt! En die vorm; blijft boeien! Fijne Paasdag. Groetjes, Gerrina

Zw@@n zei

Wat een mooi kaartje, Nelleke. Prachtige kleuren enne .. die vlinder is super. Leuk dat je meedoet met CAS on Sunday. Liefs, Wilma

Louise zei

Prachtig stijlvol kaartje, mooi zo die vlinders!.

gr.LOuise

Annerieke zei

Erg leuk Nelleke, je moet er maar opkomen. Mooi is de kleurencombi ook.

Groetjes Annerieke

Unknown zei

Mooi Nelleke
Gr Annelies

Claudia's kaartjes zei

Hoi Nelleke,

Je kaartje is super geworden. Echt tof.

grtjs
Claudia

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Dit is een heel mooi cas kaartje meer hoeft het niet te zijn.
Liefs Rianne

GerJanne zei

Hoi Nelleke,
wat een mooie caskaart zeg! Ik vind deze heel erg geslaagd! Hebben jullie een mooi paasvuur gehad? In Teuge is het goed misgegaan.... het was zelfs op het nieuws op de radio!
Groetjes,
GerJanne

Christine zei

Mooi en fijntjes! Heel geslaagd!
Liefs
Christine

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Nelleke,
Wat een mooie kaart. De kleur roze vind ik helemaal leuk. Het is inderdaad moeilijk om om tijd te stoppen met het maken van een kaartje, daar heb ik ook vaak last van. Het maken van een caskaart is denk ik niet echt aan mij besteed. Ik hoorde het slechte nieuws over het paasvuur in Teuge vanmiddag ook. Vreselijk.
Groetjes Mirande

anncreatief zei

Echt heeel erg moooooi!
Lieve groet anneke

Kylie zei

Beautiful card! I love the use of the sketch on this perfectly CAS desgin. Thanks so much for playing along at CC&S and ATCAS! xx

Karen Day zei

Oh, that delicate butterfly is to die for! Thanks for joining us at Dynamic Duos this week :o)

Dora zei

mooi gemaakt

Paula Knall zei

Beautiful Card! Thank you for joining us at CAS Colours and Sketches this week! Paula xxx

Anoniem zei

Fabulous card. Love the design. Thank you for playing along with the ATCAS challenge.
Regards Florence x

Anoniem zei

Lovely! Thank you for playing with us this time at CAS on Sunday!
Hugs
Yasmina

anja curvers zei

Mooi kaartje hoor en bedankt voor je deelname aan cards and scrap en crazy for CAS.

Harriet Skelly zei

I love the graphic look of your design! Thank you for playing with us at ATCAS!

Louise van Vuren zei

Such a pretty, pink card.Thanks for playing along with us at CAS Colours and Sketches

Louise xx

Yvette zei

Gefeliciteerd met het behalen van de "CAS PERFECTIONIST" prijs met deze kaart! Zeker verdiend, heel mooi!

grtjs,
Yvette

Karin zei

Proficiat Nelleke met je prijs! Cas Perfectionist, klinkt prachtig!! Zie je wel dat je hier geweldig in bent!
Groetjes

anja curvers zei

Gefeliciteerd met je prijs wowie helemaal te gek hoor je kaartje is ook prachtig.

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Oeoeoe je hebt gewonnen bij AtC. Gefeliciteerd

Darnell zei

Congratulations on the well-deserved win of CAS Perfectionist at ATCAS, Nelleke!! Your card is stunning!