Mijn lijst met blogs

dinsdag 30 april 2013

XOXO

Dag allemaal,
Allereerst bedankt voor jullie lieve en leuke reacties. Fijn om te lezen.
Dit keer 2 kaartjes. Ik ben verder gegaan met het Stampin Up papier. De uitdaging die ik mij gesteld heb, is dat ik van elk soort design papier wat ik nu van SU heb een kaart ga maken. Sommige designs zijn favoriet, maar het is juist leuk om ook het andere papier te gebruiken.
Bij het eerste kaartje heb ik gesso op ribbelkarton gesmeerd, op een basiskaart geplakt.De rest spreekt voor zich. De randen met rode SU bewerkt. En ik vind dat zo'n gave kleur!
Challenge: 

De volgende kaart is ook volgens sketch gemaakt. Het olifantje op wit papier gestempeld,  van SU.
De randen weer bewerkt met blauwe inkt. Streepjes gezet en de rand geprikt.
Challenge:
Cas Colours and sketches: sketch.
Ik hou het kort dit keer, nog even tv kijken, en straks naar het vuurwerk. We hebben genoten vandaag!
Groetjes, Nelleke

33 opmerkingen:

Mariëtte zei

Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt. Prachtig. Groetjes mariette

Anoniem zei

Prachtige kaarten heb je gemaakt in mooie kleuren.Groetjes Joke

Hermien zei

Heel leuk gedaan Nelleke, ik vind de producten van stampin up ook zo leuk!
Al heb ik er zelf nog helemaal niet van!

Groetjes

Claudia's kaartjes zei

Hoi Nelleke,

Heel leuk gedaan. De kleuren en layout zijn prachtig.

grtjs
Claudia

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
Wat hebben we een geweldige dag gehad en..genoten..Je kaarten zijn ook om te genieten, ze zijn allebei anders en heel erg mooi gemaakt..Liefs van Ans

nans'creablog zei

Beide kaarten zijn super Nelleke, hele mooie papiercombinatie.

Groetjes,
Nans

karen h zei

Adorable card! Love the piercing along the edges. Thanks for joining us at CAS Colours & Sketches!

Jeannette zei

ja, dat was een dag met een gouden randje. Jouw kaartjes mogen er ook weer zijn Nelleke, wat is die eerste met ribbelkarton super gemaakt, de tweede is ook erg leuk maar weer helemaal anders, groetjes Jeannette

Marijke zei

Hier was het ook een gezellige dag met heerlijk een zonnetje. Prachtige kaartjes, mooi dat ribbelkarton en de ander mooi vrolijk!

Groetjes,
Marijke

Henriët zei

Prachtige kaarten! De eerste vind ik helemaal top met dat ribbelkarton. Heb ik ook nog ergens liggen. Dus als je het binnenkort ook bij mij op een kaart ziet weet je dat je mij op een idee gebracht hebt!
Groetjes van Henriët

Anita Meijer zei

Heb je ook zo genoten Nelleke, prachtig was het hé. Ik vind je kaartjes weer prachtig geworden en heel veel plezier bij het vuurwerk. Bij ons kwamen trouwens die straaljagers over, ik schrok me een hoedje.
Liefs van Anita

CreaSjouk zei

Leuk kaartjes!
Ja, was een dag om nooit weer te vergeten!
Groetjes Sjoukje

Hanny zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt Nelleke, wat is dat stempeltje van dat olifantje prachtig zeg, komt zo mooi uit ook.
Fijn dat jij ook lekker genoten hebt, het was inderdaad een heerlijke dag.
liefs Hanny♥

Aartje zei

Hallo Nelleke, wat een mooie kaarten heb je de laaste tijd gemaakt, deze zijn ook weer erg mooi. Leuk dat olifantje.
Groeten, Aartje

Plony zei

Je geeft jezelf behoorlijke uitdagingen Nelleke maar het is inderdaad leuk om dingen te gebruiken die anders zouden blijven liggen. Prachtige kaartjes, heel leuk gedaan.
Liefs Plony.

Erica ♥ zei

Ik vind beide kaartjes zeer geslaagd, echt super mooi ☼

Een gezellige (knutsel)week nog ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Gerrina zei

Allebei mooi deze kaarten! Dat je ribbelkarton eronder gebruikt geeft een mooi effect! Wat een werk dat prikken! Groetjes, Gerrina

martina's kaartjes zei

ze zijn erg leuk ! mooi gedaan ! ben gisteren ook weer met ribbelkarton aan de knutsel geweest, toeval ! =)
nog een fijne dag,
grtjs, martina
x

sandie zei

love the elephant and the papers you have used are great. Thanks for joining us at CC&S

lenywim35 zei

Mooie kaartjes Nelleke.
En genoten hebben we denk ik allemaal gisteren
De meisjes, wat een schatjes Op de boot kwamen ze af en toe weer even kijken, met een lekkere mond vol Genieten om dat te zien. En zo'n prachtige kleur blauw bij Beatrix, Maxima en de kleintjes. Een dag om nooit te vergeten.
gr leny w

Anoniem zei

Leuke kaartjes heb je weer gemaakt!
groetjes, Bernadet

Jacqueline zei

Thanks for joining in this week at CAS with your lovely card - Jacqueline xx

Ingrid Reyners zei

Ik vind de eerste super geworden, Nelleke. De gesso op het ribbelkarton is een leuk idee en geeft een mooi effect. Groetjes Ingrid

Diny zei

Twee prachtige kaarten Nelleke!
Blijft dat ribbelkarton goed zitten als je dat vastplakt?
Ook je tweede kaart is heel erg leuk geworden.

Groetjes Diny

GerJanne zei

Hoi Nelleke,
wat een enige kaartjes heb je gemaakt! Ik vind ze allebei enig. Ik heb ook een kaart gemaakt met deze stempelset. Helaas zit deze nog op het kaartje in et toestel en heb ik het toestel niet mee. We zijn er namelijk niet...dus afspreken kan niet, want jij moet weer aan het werk...
Groetjes,
GerJanne

Bep zei

Hoi Nelleke,

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt met leuke details.

Gr...Bep

Janny Jager zei

Twee super leuke en mooie kaarten heb je gemaakt Nelleke en wat een leuke details.
Mooi om te zien hoe je het ribbelkarton hebt gebruikt.

Groetjes Janny

Yolanda zei

Hoi Nellke, jij weet ook al goed weg met de SU spulletjes zie ik !! Twee enige kaartjes heb je er mee gemaakt. Groetjes Yolanda B)

Annemie zei

Hallo Nelleke,

wat een mooie kaarten heb je gemaakt! De kleuren zijn mooi en leuke details.
Wij hebben hier gisteren ook gans de dag voor televisie gezeten... wat waren ze allen mooi... Het was een leuke dag en ook een beetje emotioneel (ook voor ons Belgen...)
Bij ons gaat het er allemaal véél stijver aan toe pfffffff

Lieve groeten Annemie

PIKO hobbyblog zei

hele leuke kaarten met mooie details.
Groetjes,
Pia

Mariëtte zei

Mooie kaartje heb je gemaakt! groetjes mariëtte

Josje zei

Mooie kaarten heb je gemaakt Nelleke
groetjes

Louise van Vuren zei

Love the little elephant and the bow on those gorgeous paper banners. Thanks for playing along with us at CAS Colours and Sketches

Louise xx