Mijn lijst met blogs

maandag 15 april 2013

Verkeerde kaart gemaakt :)

Dag allemaal,
Zaterdag fietste ik naar mijn werk en ik bedacht dat ik neefje Jochem geen kaart gestuurd had voor zijn verjaardag. Nou was hij zondag jarig, dus een kaartje kon nog wel. Ik ben zaterdagavond aan de slag gegaan, maar wat moet je maken voor een jongen? Een paar weken geleden gingen we naar het paasvuur en toen vroeg hij of iemand een foto kon maken waar hij bij het paasvuur stond. Dichtbij het vuur konden we niet komen, het paasvuur was te groot en te heet. En maak in het donker maar eens een foto met je telefoon. De foto is dus niet zo duidelijk, ik heb de foto bewerkt en wat nu geel is op het gezicht is de gloed van het vuur en op de achtergrond zie je het vuur en de mensen die kijken. De basiskaart is wit, 3 verschillende designpapiertjes gebruikt van het Kruidvat, wat blauwe inkt en knoopjes van een oud overhemd van Wim. Niet helemaal geworden wat ik er van verwacht had. Is de kaart klaar zegt Lieke je had een AJAX kaart moeten maken voor hem, want daar is hij fan van. Die is voor volgend jaar, zijn dag kon gisteren niet meer stuk winnen van PSV. Hier was de stemming wat minder, maar ik was er niet bij maar aan het werk, daar waren 2 clienten die in hun AJAX shirt heel hard begonnen te juichen nadat ze gewonnen hadden......
Challenges:
Cards & Scrap Blog: 4 knoopjes., 3 designpapiertjes, 2 bloemen en 1 foto of afbeelding
Een Hoop Inspiratie: sketch
SrapCardchallengeblog: Vlaggetjes
Just a Note: Maak een fotokaart
Ik wil jullie nog bedanken voor al jullie lieve reacties op mijn vorige kaart. Ik zie dat ik ook 3 nieuwe volgers heb, welkom en ik wil graag bij jullie kijken, maar kan het blog niet van iedereen vinden.
Nog 2 dagen werken en dan vakantie tot 1 mei. Heerlijk!
Groetjes, Nelleke

27 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Nee Nelleke,
We doen géén Ajax kaart hihi..hier ook PSV supporters..Leuke kaart, mooie foto, prachtige kleuren..echt iets voor een jongen..
succes met de challenges, liefs van Ans

Just me... zei

Jaaaaa, dat is echt een stoere jongens kaart!!!
Leuk dat je ook meedoet met de challenge.

Liefs, Diana.

Hermien zei

Prachtig kaartje, en voor over een paar dagen een fijne vakantie.

Groetjes

Janny Jager zei

Hele leuke en mooie stoere jongenskaart Nelleke.
Groetjes Janny

Anita Meijer zei

Ik vind hem prachtig geworden Nelleke, mooi zo met die foto erop, denk dat Jochem er wel blij mee was. Kan me voorstellen dat jullie gisteren baalden dat PSV verloren heeft van Ajax maar hier was Dani in een jubelstemming. Een mooie uitwerking ook van de sketch.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge van EHI.
Liefs van Anita

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Wat een leuke persoonlijke jongens kaart.daar zal hij buiten het winnen van ajax wel blijmee zijn .Jij voor straks een fijne vakantie.geniet ervan.
Liefs Rianne

Diny zei

Je hebt er een mooie kaart van gemaakt Nelleke!
Ondanks dat je de foto niet zo duidelijk vond......ziet het totaal er leuk uit!

Groetjes Diny

Marfien zei

Voor jongens van 10 hoeft het allemaal niet zo duidelijk :-) Als ze maar een kaart krijgen. En dan ook nog een echte jongenskaart, wat wil je nog meer. Goed gelukt.
groet, Marfien

Claudia's kaartjes zei

Heel mooi kaartje.

grtjs
Claudia

Rosina zei

Heel mooi kaartje Nelleke....altijd leuk en persoonlijk met een foto erop...
mooi gedaan hoor....
groetjes
Rosina

GerJanne zei

Hoi Nelleke, nou dit kaartje is lekker vrolijk en dan een echte foto erop! Superleuk. En jij hebt dus ook 2 weken vakantie... Geniet ervan!
GerJanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk die foto erop,ik dacht dat je hem bewerkt had in een fotoprogramma,hij past er zo mooi bij,tot ik je verhaal las,haha. Fijn dat je bijna vakantie hebt,lieve groetjes Miranda

Gerrina zei

Toch vind ik het een hele bijzondere kaart geworden. Beetje Andy Warhol-stijl... Wat fijn dat je straks vrij hebt! Als het warmere weer een blijft kan je goed genieten! Voor het geval je het niet meer leest; de fiets was blauw, omdat ik al jaaaaren een blauwe fiets wil....Is dus gewoon een gekke tik dat ik die zo blauw maakte... Groetjes, Gerrina

Corrie zei

Héél apart Nelleke, volgend jaar AJAX hè, ik denk dat we veel van je gaan zien, als je zoveel vrije dagen hebt, zo niet dan ben jij lekker aan het genieten, groot gelijk voor je het weet is het weer voorbij, haal alles uit het leven wat je kan....
Lieve groetjes Corrie

Mariken zei

Gaaf kaartje, ik vind ' m tof!
Groetjes en fijne dag, Mariken xx

Annemie zei

Ziet er helemaal leuk uit Nelleke.
Vrolijke kleuren en leuke foto... echt een jongenskaart!

Lieve groeten, Annemie

Yolanda zei

Hoi Nelleke, ik vind hem helemaal geweldig! Een echte kinderkaart met lekkere vrolijke kleuren. Groetjes Yolanda B)

Lenie zei

Wat een prachtige kaart voor de jarige.
groeten lenie

Anoniem zei

Mooie kinderkaart in schitterende kleuren.Groetjes Joke

Hanny zei

Een hele leuk jongenskaart, altijd fijn als die zo persoonlijk is en dat heb je mooi gemaakt.
Fijne dag, liefs Hanny♥

p.s. alvast een hele fijne vacantie!

Erna Logtenberg zei

Nou ik vind je kaart superleuk!! En waarschijnlijk krijgt hij wel meer Ajax kaarten maar zo'n zelfgemaakte foto kaart is uniek toch? Lieve groetjes, Erna

lenywim35 zei

Goedenmorgen Nelleke,
Vind dat je je kaart heel leuk hebt gemaakt. Ja en Ajax heeft gewonnen. Spanning in competitie weg. Onze kleinzoon vierde zijn verjaardag, allemaal in ajax kleuren. Vroeg hij vorige week Oma,opa, komen jullie ook? We maken er een ajax feestje van. Heb ik maar gevraagd of we ook een andere keer mochten komen? Haha zei hij Ik snap het wel . Daar zat ik niet op te wachten. 106 km autorijden om in een kamer vol herrie te zitten. groetjes leny w

Jeannette zei

hoi Nelleke, wat een leuk achtergrond verhaal, zo weten we ook hoe die kaart tot stand is gekomen, nou persoonlijker kan je het niet hebben toch? en die Ajax kaart die komt nog wel,groetjes Jeannette

Annerieke zei

Leuke (verkeerde) kaart Nelleke! Ik vind de vuurgloed erg apart, mooi gedaan.

Groetjes Annerieke

Janny's Cards Creations zei

Ja voor die leeftijd wordt het moeilijk wat je maken moet maar het is een leuke kaart geworden en ik denk als hij dat paasvuur zo leuk vond hij deze ook geweldig vond. Groetjes Janny

Marcella zei

Wat ziet dat er vrolijk uit .
Gezellig dat je meedoet met de Challenge van EHI
Groetjes Marcella

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Nelleke,
Wat een vrolijke verjaardagskaart en wat leuk met die foto. Je hebt het papier heel goed bij de foto uitgezocht ik vind het super.
Groetjes Mirande