Mijn lijst met blogs

donderdag 8 november 2018

Gebruik een oude kaart

Vorige week plaatste ik een kaartje met een soortgelijke achtergrond. Deze is toch wel weer anders afgewerkt. Allereerst heb ik de achtergrond gemat op een andere kleur karton. Deze kwam van een oud informatieboekje en de kleur en papier te mooi om in de prullenbak te gooien.
De randen met Memento teal zeal bewerkt en daar ook de sterretjes met een mask mee gedaan. Een paar met een fine liner omgetekend.
In eerste instantie daar ook de tekst mee gedaan, maar die viel helemaal weg en het met een zwarte marker bijgewerkt.
Een paar weken geleden won ik op het challengeblog van Marianne Design deze prachtige sterrenkrans. En als je die thuis hebt, wil je dat ook zeker proberen. Ik heb hem uit zilver karton gestanst. Dit op de achtergrond geplakt. Daarna een landschapje van een oud kerstkaartje gebruikt, en dat verhoogd op geplakt.
Dit alles op een witte basiskaart geplakt en de randen bewerkt met genoemde inkt.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart.
CHCC: alles mag, optie glitter.
ABC Christmas: W wishes (fijne) XMAS (kerst)
Susan Ide op facebook: gebruik een oude kaart.
Groetjes en tot morgen.
Dan laten GerJanne en ik zien wat we vanmiddag gemaakt hebben.
Het was heel gezellig en leerzaam en zeker niet alleen kletselen.
Nelleke

13 opmerkingen:

Enny zei

Wat een mooie kaart, die achtergrond en de sterrenkrans zijn prachtig ! En het landschap past er zo mooi op ! Groetjes, Enny

Diny zei

Wat een prachtig kaartje!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Nou, ik zei al, dat moeten we vaker doen!! Veel te leuk! En deze kaart is heel mooi en in het echt zijn de kleuren nog intenser! En de krans is zilver....heel mooi!
Groetjes en tot morgen!

Ellen zei

Zeker een prachtige kaart...ik vind dat kliederen met inkt zo knap gedaan...heel mooi! Prachtig geheel! Zou je mij willen zeggen wanneer de verjaardag van GerJanne is deze maand?
Groetjes Ellen

Nancy Soetaert zei

Toffe kaart Nelleke, mooie achtergrond, goed gedaan met het landschapje en je sterrenkrans is een mooie aanwinst!
Fijne dag
Nancy

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Nelleke!!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Joanne kramer zei

Heel mooi!! groetjes Joanne

Annemarie en Merit zei

schitterende kaart...
Fijne dag liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Marja zei

Prachtig kerstkaartje Nelleke!
Groetjes Marja.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een mooie achtergrond weer Nelleke. Dat zilver van de sterrenkrans komt heel mooi uit en leuke manier om een oude kaart opnieuw te gebruiken.
Fijn weekend vast.
Lieve groetjes Miranda

Gerrina zei

Mooi je kaart; ik hou van dat soort achtergronden!
Ben benieuwd wat je samen met Ger-Janne hebt gedaan; heerlijk toch zulke middagen! Fijn weekend!

GerJanne zei

en nog bedankt voor het meedoen bij CHNC!

martina's kaartjes zei

leuk is deze geworden ! mooi kaartje
grtjs,martina DT 52 WTC
x